نحوه بازخرید کدهای پابجی موبایل

آیا به دنبال راهی برای بازخرید کدهای پابجی موبایل هستید؟ شما به جای مناسبی آمده‌اید. آیا تازه یک کد برای بازی کسب کرده‌اید؟ در این آموزش ما به شما یاد می‌دهیم که چطور باید از این کدها استفاده کنید و جایزه را در PUBG موبایل دریافت کنید.  Tencent Games با مارک های موبایل و گیمرها در سراسر جهان شریک است. و به عنوان بخشی از این همکاری ، پوسته های سفارشی ، جوایز نقدی ، لباس، اسلحه و غیره را به بازیکنان ارائه می دهند.

اگر خیلی از جریان‌های زنده PUBG Mobile را تماشا می کنید ، حتماً گیمرهایی را دیده‌اید که skin codes و کوپن های دیگری را به بینندگان ارائه می‌دهند. اگر یکی از این موارد را بدست آورده اید ، باید در کجا و چگونه از آن استفاده کنید. این چیزی بود که من در اوایل این هفته از آن گذشتم و تصمیم گرفتم برای کمک به دیگران در مورد آن بنویسم.

در اکثر موارد کوپن‌ها و کدها مستقیما داخل بازی بازخرید می‌شوند. با این حال استفاده از آن برای بازی پابجی موبایل کمی متفاوت است. برای بازخرید کدها ابتدا باید به وب سایت رسمی این بازی بروید. اگر این بازی را روی رایانه انجام می‌دهید، بازخرید کد بسیار ساده‌تر می‌شود.

نحوه بازخرید کدهای پابجی موبایل

مرحله 1 – به PUBG Mobile وارد شوید
مرحله 2 – پس از نمایش صفحه اصلی بازی ، از گوشه سمت راست بالای صفحه به بخش Profile بروید.

How to Redeem Codes for PUBG Mobile
مرحله 3 – در صفحه نمایه اصلی خود ، ‘ID‘ را در بالای تصویر صفحه خود مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید که آن را انجام دادید یا روی نماد کپی کنار آن ضربه بزنید.

How to Redeem Codes for PUBG Mobile
مرحله 4 – اکنون ، در تلفن ، رایانه لوحی یا رایانه خود به لینک زیر مراجعه کنید

: pubgmobile.com/redeem
مرحله 5 – در صفحه ، شناسه شخصیت ، شماره Redeem Code و کد تأیید امنیتی خود را وارد کنید.

بازخرید کدهای پابجی موبایل
مرحله 6 – برای ادامه بر روی دکمه ” Redeem” کلیک کنید. از شما خواسته می شود تا پاداش ، نام مستعار و شخصیت شناسه PUB Mobile خود را تأیید کنید. اگر همه به نظر خوب است ، روی “OK” کلیک کنید.

How to Redeem Codes for PUBG Mobile
مرحله 7 – در مرحله بعد به شما نشان داده می شود که کد را با موفقیت بازخرید کرده اید.

بازخرید کدهای پابجی موبایل

اکنون می توانید به بازی PUBG Mobile خود برگردید و پاداش را بررسی کنید. توجه داشته باشید که پاداش های بازخرید شده با استفاده از کدها / کوپن که در ایمیل نمایش داده می شوند ، نه در موجودی اکانت شما در بازی.

مقالات پیشنهادی:

آشنایی با بهترین بازی های اندروید در سال ۲۰۲۰

۱۵ مورد از بهترین بازی‌های اندروید سال ۲۰۱۸

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *