چگونگی تغییر دادن روش بازگشایی قفل صفحه در گوشی گلکسی نوت 8

گوشی گلکسی نوت 8 کاملا امن، راحت و همه کاره ای است.شرکت سامسونگ روش های مختلفی برای بالابردن سطح امنیت در این دستگاه تعبیه کرده.راهنمای دستگاه امکانات آن را تا حدودی شرح میدهد اما توضیحات راهنما تمام جزئیات و جوانب را شامل نمیشود.خوشبختانه ما در این مطلب میتوانیم چگونگی تغییر روش قفل صفحه را به شما آموزش دهیم.

چگونه میتوان روش های قفل صفحه را تغییر داد؟بیایید با مطالعه ادامه مطلب مراحل بالا بردن سطح امنیت گوشی را مورد بررسی قرار دهیم.

 

روش های قابل دسترس برای بازگشایی قفل صفحه نمایش 

در گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8، 8 نوع روش قفل گشایی وجود دارد.5 تا از آن ها روش های متداول که در همه گوشی ها موجود است هستند و 3 تای دیگر روش های قفل خاصی می باشند.

کشش:تمام کاری که در این روش میکنید این است که صفحه را قفل گشایی بکشید.راه بسیار راحت و آسانی است اما دعا کنید گوشی به سرقت نرود!

الگو: این روش ترکیب مناسبی از راحتی و امنیت است که شامل یک چارچوب مربعی با 9 نقطه میشود که باید نقاط را برای تشکیل الگو به هم وصل کنید.

پین کد: اگر طرفدار روش های قدیمی هستید برای تامین امنیت گوشی تان از پین کد استفاده کنید.

رمز: به سطح بالاتری از امنیت نیاز دارید؟با ساختن ترکیبی از حروف و اعداد، رمز مخصوص خود را بسازید.

هیچکدام: با فشار دکمه ی پاور مستقیما به صفحه نمایش دسترسی پیدا میکنید.

شناسایی چهره :گوشی ویژگی های خاص چهره شما را ارزیابی کرده و با استفاده از دوربین جلو از تشخیص چهره شما اطمینان حاصل میکند.گرچه شرکت سامسونگ درباره روش های گول زدن این قفل هشدارهایی داده است.ممکن است با تصویری مشابه قفل صفحه باز شود.

 

اسکنر عنبیه چشم:درست مانند اثرانگشت، عنبیه چشم هم کاملا اختصاصی و بی مثال است و امکان جعل آن تقریبا وجود ندارد.گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 از یک IR LED و دوربین عنبیه برای تشخیص رنگ و طرح عنبیه چشم استفاده میکند.

 

چگونگی تغییر روش بازگشایی قفل صفحه در گلکسی نوت 8

روش مورد نظر خود را انتخاب کردید؟اکنون وقت آن است تا راه دقیق تغییر روش قفل گشایی در گوشی گلکسی نوت 8 را یاد بگیرید.

1.به قسمت تنظیمات بروید.

2.گزینه قفل صفحه و امنیت را انتخاب کنید.

3.گزینه نوع قفل صفحه را انتخاب کنید.

4.چنانچه قبلا روشی داشته اید، اطلاعات آن را وارد کنید.

5.تمام گزینه ها روی صفحه نمایان میشوند.روش مورد نظرتان را برگزینید.

6.تمام مراحل را دنبال کنید.هر گزینه روند مخصوص به خود را دارد.برای قفل گشایی های خاص باید چشم، اثرانگشت و چهره تان ثبت شود.علاوه بر این برخی روش ها دارای سطح بالاتری از امنیت هستند.من به شخصه اسکنر اثرانگشت و پین کد را ترجیح میدهم.

Screenshot 20171012 103233 چگونگی تغییر دادن روش بازگشایی قفل صفحه در گوشی گلکسی نوت 8 Screenshot 20171012 103243 چگونگی تغییر دادن روش بازگشایی قفل صفحه در گوشی گلکسی نوت 8 Screenshot 20171012 103250 چگونگی تغییر دادن روش بازگشایی قفل صفحه در گوشی گلکسی نوت 8 Screenshot 20171012 103258 چگونگی تغییر دادن روش بازگشایی قفل صفحه در گوشی گلکسی نوت 8

2 دیدگاه دربارهٔ «چگونگی تغییر دادن روش بازگشایی قفل صفحه در گوشی گلکسی نوت 8»

  1. سلام .روز خوش .دررابطه با جمع آوری برند سامسونگ در ایران با خرید گوشی های سامسونگ مشکلی برای کاربران ایجاد میشود ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *