بررسی شایعات درباره خانواده S23 سامسونگ

مقاله از سایت موبایل استقلال یکی از بزرگترین فروشگاه های خرید گوشی و لوازم جانبی موبایل می خواهیم به بررسی شایعات درباره خانواده S23 سامسونگ بپردازیم. همانطور که میدانید شرکت سامسونگ قرار است به زودی خانواده گوشی گلکسی S23 خود را رونمایی کند. این گوشی از گوشی های پرچمدار سامسونگ می باشد که در خانواده گروه S قرار است صدرنشین باشد و در آینده ای بسیار کوتاه توسط شرکت سامسونگ رونمایی می شود. همانطور که می دانید قبل از رونمایی گوشی توسط برندهای معروف مانند برند اپل ، سامسونگ و شیائومی معمولاً بازار اخبار و شایعات گوشی موبایل بسیار داغ است که گوشی S23 سامسونگ هم از این قضیه مستثنی نیست و شایعات بسیار زیادی در رابطه با آن وجود دارد که به صورت صد در صدی قبل از رونمایی از این پرچمدار سامسونگ نمی توان آنها را رد و یا تایید کرد.

بررسی شایعات درباره خانواده S23 سامسونگ بررسی شایعات درباره خانواده S23 سامسونگ

شایعات S23 سامسونگ

شرکت سامسونگ دست دارد در تاریخ ۱ فوریه در مراسم آنپکد ( Unpacked ) از خانواده گلکسی S23 سامسونگ رونمایی کند. بسیاری از کاربران در انتظار زبان جدیدی در طراحی اس ۲۳ بودند اما به احتمال بسیار زیاد شرکت سامسونگ قصد دارد از همان زبان طراحی موفق سال گذشته یعنی خانواده S22 استفاده کند بیشتر تمرکز این شرکت کره‌ای بر روی سخت افزار گوشی است قرار است از جدیدترین تراشه اسنپدراگون که در حال حاضر جزو قوی‌ترین تراشه‌های بازار است یعنی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را جایگزین اسنپدراگون ۸ نسل یک کند و خبری از چیپ غیر بهینه اگزینوس در گوشی های اس ۲۳ نیست. همچنین قرار است در نسخه پایه گوشی اس ۲۳ اولترا حافظه رم ۸ گیگابایت در بالاترین نسخه حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت باشد.

 

دوربین گوشی S23 Ultra

دوربین گوشی S23 Ultra بررسی شایعات درباره خانواده S23 سامسونگ

داستان همین جا تمام نمی شود حتی قرار است ارتقای بزرگ بعدی در بخش دوربین گوشی های اس ۲۳ اولترا باشد مثل اینکه سامسونگ میخواهد در نسل جدید از پرچمدار های خود دوربین گوشی های آیفون را شکست داده و به تنهایی در بازار گوشی موبایل بدرخشد. سنسور اصلی دوربین گوشی S23 Ultra قرار است دارای یک لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی باشد و طبق شایعات عملکرد شگفت انگیزی در عکاسی شب خواهد داشت و در مدل پایه و پلاس تغییرات بسیار اندک خواهند بود و صرفاً موارد بسیار محدودی مانند افزایش ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی ظرفیت باتری هر دو مدل و ارتقای صورت شاک نسخه اس ۲۳ پلاس از ۲۵ وات به ۴۵ وات باشد.

 

قابلیت ماهواره ای در گوشی S23

قابلیت ماهواره ای در گوشی S23 بررسی شایعات درباره خانواده S23 سامسونگ

طبق اخباری که در توییتر ice Universe منتشر شده است خبر از این می دهد که گوشی گلکسی S23 با قابلیت ارتباط ماهواره ای قرار است در آینده ای نزدیک توسط سامسونگ رونمایی شود. باید بدانید که قابلیت ارتباط ماهواره‌ای فقط محدود به ارسال پیام های کم حجم نیست و حتی می‌توان با استفاده از این قابلیت زمینه انتقال اطلاعات را روی ارتباط ماهواره احتمالاً فراهم می‌کند. اگر این اخبار کاملاً صحیح باشد سامسونگ هم در کنار اپل جز شرکتهایی می شود که گامی بزرگ در صنعت ارتباطات بر بستر ماهواره برداشته است.

در یک صفحه دیگر گفته می شود که سامسونگ الکترونیکس ( Samsung Electronics ) در حال آماده سازی ارتباط ماهواره بر روی جدیدترین گوشی های پرچمدار خود است و هدف دارد تا انتقال داده های مانند پیام های متنی و تصاویر کوچک با سرعت چند کیلوبایت بر ثانیه را فراهم کند. اگر کمی به ساختار فناوری ارتباطات ماهواره ای دقت داشته باشیم می‌دانیم که آنتن RF باید بزرگ باشد تا امکان برقراری ارتباط صوتی و اینترنت با سرعت بالا را فراهم کند که یکی از بزرگترین چالش های فنی این است که آنتن را در گوشی موبایل به اندازه کافی کوچک کنیم تا در یک گوشی هوشمند معمولی جا شود ولی امکان ارتباط ماهواره خود را از دست ندهد.

 

اگر تمامی اخبار و شایعاتی که در رابطه با اضافه شدن ارتباطات ماهواره‌ای در گوشی‌های سری گلکسی S23 درست و واقعی باشد باید بدانیم که این گوشی میتواند حرف زیادی برای گفتن در برابر رقبای قدرتمند خود داشته باشد. مخصوصا هم می‌دانیم که از لحاظ سخت افزاری گلکسی S23 دارای قابلیت بسیار زیادی مانند استفاده از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ می باشد یکی از سریع ترین و قدرتمندترین تراشه های حال حاضر است و در بالا هم به آن اشاره کردیم پس می تواند جز موارد حتمی بر روی جدیدترین پرچمدار های سامسونگ باشد.

گوشی گلکسی S23 Ultra

گوشی گلکسی S23 Ultra بررسی شایعات درباره خانواده S23 سامسونگ

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا یکی از جدیدترین گوشی های پرچمدار سامسونگ است که قرار است در نسخه گلوبال با تراشه انحصاری اکسینوس ۲۲۰۰ و در برخی نسخه ها با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ رونمایی شود به جز قدرتمند ترین گوشی های سال ۲۰۲۲ محسوب می شود. نمایشگر این گوشی از نوع Dynamic AMOLED 2x است که رفرش ریت یا همان نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز دارد و احتمالا اندازه این نمایشگر ۶.۸ اینچ خواهد بود.

باتری به کار رفته در جدیدترین گوشی سامسونگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که از فست شارژ ۶۷ وات پشتیبانی می کند که مطمئنا دستگاه از شارژ بی سیم و معکوس هم پشتیبانی خواهد کرد. پیش بینی می شود که سامسونگ بار دیگر در صنعت دوربین قدمی رو به جلو برداشته است و از یک دوربین چهارگانه بی نظیر ۲۰۰ مگاپیکسلی بر روی جدیدترین گوشی خود قرار است استفاده کند تا با کیفیت ترین عکس ها و فیلم ها را ثبت کنید.

 

 

 

عملکرد باتری خانواده S23 سامسونگ

گوشی های سری s سامسونگ تقریباً همیشه جزو اولین دستگاه های در دسترس جهانی با بهره‌مندی از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام هستند. دقیقا همانند مدل اولترا پیش بینی می شود گلکسی اس ۲۳ و گوشی گلکسی اس ۲۳ پلاس مشخصات زیادی را از سری گلکسی اس ۲۲ به همراه خود داشته باشند و به عبارت دیگر این دو گوشی حداقل ۸ گیگابایت رم و حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را پشتیبانی کنند. تنها بخشی که انتظار پیشرفت های قابل توجهی را در آن داریم عمر باتری میباشد که یکی از بزرگترین انتقادات کلی به گلکسی اس ۲۲ و گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس داشتند عمر باتری بود. بنابراین افزایش ظرفیت باتری هر دو مدل در سال ۲۰۲۳ برای سامسونگ بسیار منطقی است. خوشبختانه گزارشی از گلکسی کلاب نشان داد که از ۲۳ پلاس احتمالاً داره باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است و شایعه دیگر که نشان می‌دهد گوشی اس ۲۳ قرار است با ارتقای ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با یک باتری ۳۹۰۰ آمپر ساعت ارائه شود.

 

انتظار بیشتری از بهبود عمر باتری نسبت به یک باتری کمی بزرگتر داریم و مورد دیگری که می‌تواند به عمر باتری سری گلکسی اس ۲۳ نیز کمک کند حالت لایت مود سامسونگ است. این ویژگی در جدیدترین گوشی های تاشو سامسونگ به کار رفته و عملکرد را به نفع بهینه سازی عمر باتری و حرارتی کاهش می دهد که شایع شده است گلکسی اس ۲۳ شاید در آینده میزبان چنین ویژگی باشد.

 

اگر شما هم قصد خرید بهترین گوشی سامسونگ ایران را دارید کمی باید منتظر بمانید تا خانواده گلکسی اس ۲۳ معرفی شوند اما اکنون بهترین گوشی سامسونگ در ایران S22 ultra است که برای افرادی که قصد خرید گوشی سامسونگ را دارند پیشنهاد می کنیم شما می توانید از فروشگاه موبایل استقلال به خرید انواع گوشی و لوازم جانبی موبایل و خرید گوشی کارکرده سامسونگ و اپل بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *