10 مورد از برترین برنامه‌های ویرایش ویدئو در اندروید

ویرایش ویدئو یکی از سنگین ترین کارهایی است که یک گوشی می تواند انجام دهد. در رایانه اینکار به مشخصات مناسبی چون رم کافی، فضای ذخیره سازی اندازه و مقداری دانش برای انجام عملکرد مناسب نیاز دارد. گوشی ها مشخصات و ویژگی های لازم برای تکرار تجربیاتی چون Final Cut Pro و Adobe Premiere Pro ندارند. با این حال برنامه هایی وجود دارند که بتوانند کارهای اصلی را خیلی خوب انجام دهند. حتی برای برخی افراد حرفه ای اگر وقت کافی را داشته باشند می توانند خوب عمل کنند. در اینجا برخی از برنامه های ویرایش ویدئو در اندروید را بررسی کرده ایم، البته حداقل تا زمانی که نسخه اندروید  Premiere Rush CC هم به اندروید بیاید.

برای بررسی بهترین برنامه های ویرایش تصاویر برای اندروید و iOS در این لینک همراه ما باشید.

ActionDirector Video Editor

قیمت: رایگان / 3.99 دلار

ActionDirector یکی از محبوب ترین برنامه های ویرایش ویدئو در رایانه است. البته در اندروید هم در دسترس است. این برنامه توانایی انجام اصول اولیه را دارد. می توانید کلیپ ها وارد کنید، آنها را ویرایش کرده و یک ویدئو بسازید. می توانید کارهایی مانند افزودن موسیقی، تر و تمیز کردن ویدئو، افزودن متن، استفاده از حرکت آهسته و … را انجام دهید. این یکی از معدود برنامه های ویرایش ویدئو است که از ویدئو 4K پشتیبانی می کند. البته شما باید بررسی کنید آیا گوشی شما نیز از این کیفیت پشتیبانی می کند یا خیر. این برنامه بروزرسانی های مکرر دریافت می کند پس همیشه آماده ارائه ویژگی های جدید است.

Adobe Premiere Clip

قیمت: رایگان

وقتی صحبت از برنامه ویرایش ویدئو به میان می آید Adobe Premiere Clip یک نام بزرگ به شمار می رود. این برنامه لیست بزرگی از ویژگی ها از جمله تولید خودکار فیلم با استفاده از تصویر و کلیپ را در خود جای داده است. اما اگر نمی خواهید اینکار به صورت خودکار انجام شود به کمک ابزار مختلف، افکت ها و موزیک می توانید خودتان به صورت دستی آن را انجام دهید. این برنامه افتخار می کند که شما می توانید از موسیقی شخصی خود در ویدئوها استفاده کنید اما برخی کاربران این روند را دشوار دانسته اند. این برنامه با Adobe Premiere Pro همگام شده و کار می کند، پس می توانید پروژه را در یکی آغاز کرده و در دیگری ادامه دهید. با این وجود برای ایجاد همگام سازی کامل به یک حساب Adobe Creative Cloud نیاز دارید.

FilmoraGo – Free Video Editor

قیمت: رایگان / 7.99 دلار

FilmoraGo یک برنامه ویرایش ویدئو Wondershare می باشد. می توان آن را به راحتی از بهترین برنامه های ویرایش ویدئو دانست. شما می توانید اصول اولیه مانند برش و مرتب کردن، ارائه و مانند آنها را انجام دهید. این برنامه همچنین توانایی معکوس کردن ویدئو را دارد، ویدئوهای مربع (1:1) برای اینستاگرام می سازد و همچنین توانایی ساخت ویدئوهای 16:9 برای یوتیوب را نیز دارد. همچنین از مواردی مانند حرکت آهسته، تغییر، موسیقی، پوشش و … پشتیبانی می کند. خرید درون برنامه ای نیز وجود دارد که به توان برنامه می افزاید اما باید گفت اکثر ویژگی های موردنیاز در حقیقت رایگان هستند.

Funimate Video Editor and Effects

قیمت: رایگان با خرید درون برنامه ای

Funimate یکی از برنامه های محبوب در این زمینه است اما نمی توان گفت ویرایشگر قدرتمندی است. این برنامه خود را برای ساخت موزیک ویدئوها یا فیلم های ساده با تصاویری که در گوشی خود دارید، گزینه ای مناسب می داند. 15 فیلتر وجود دارد که می توانید حول آنها گردش کنید و روند ساخت نیز سخت نیست. البته این برنامه ای نیست که بخواهید در یک ویدئو مهم و جدی از آن استفاده کنید. مواردی مانند افکت های ویدئو را در خود دارد. با این برای پست های کوتاه شبکه های اجتماعی بهتر است تا برای فیلم های واقعی و جدی. می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کرده و امتحان کنید.

4 13 10 مورد از برترین برنامه‌های ویرایش ویدئو در اندروید

KineMaster

قیمت: رایگان / 4.99 دلار برای هر ماه

KineMaster یکی از قدرتمندترین برنامه ویرایش ویدئو موجود است. شما می توانید اصول اولیه را با آن انجام دهید دقیقا مانند سایز برنامه های این لیست. با این حال این برنامه شامل ویدئو چندگانه، تصویر و لایه های افکت نیز می شود. علاوه بر این، فیلترهای صوتی کروما کی (برش فام)، افکت های مختلف ویدئویی و … نیز وجود دارند. مطمئنا این برنامه به اندازه یک ویرایشگر دسکتاپ کامل نیست. با این حال نسبت به سایر رقبا بسیار به برنامه های دسکتاپ نزدیک است. ما این برنامه را برای ایجاد ویدئوهای جدی و مهم توصیه می کنیم. می توانید آن را به صورت آزمایشی و رایگان برای مدتی استفاده کنید. با این حال برای اینکه همه ویژگی ها را داشته باشید برای اشتراک هر ماه باید 4.99 دلار بپردازید.

Movie Maker Filmmaker

قیمت: رایگان

Movie Maker Filmmaker از برترین برنامه های رایگان ویرایش ویدئو در دسترس می باشد. شما می توانید محتوای ویدئو را برش داده و مجددا ترتیب بندی کنید و نقاط کانونی تعیین کنید. این برنامه همچنین افکت های مختلف ویدئویی را در خود جای داده است و می توانید فیلترهای دلخواه خود را طراحی کنید البته که این ویژگی زیاد قوی نیست. همچنین سایر اصول اولیه چون موزیک را نیز دارد. برنامه از زمانی که باز طراحی شده است با برخی مشکلات دست و پنجه نرم کرده است اما هنوز هم می توان آن را یکی از بهترین ها به شمار آورد. همچنین از تبلیغات در این برنامه خبری نیست.

PowerDirector

قیمت: رایگان / 5.99 دلار

PowerDirector یکی از جامع ترین برنامه های موجود در این لیست می باشد. این برنامه دارای ویژگی های بسیاری است از جمله ابزار ویرایش سریع، افکت های ویدئو و سایر ابزارها و حتی مواردی چون ساخت کولاژ و حرکت آهسته نیز در آن قرار دارد. کار با رابط کاربری آن نسبتا ساده است و احتمالا مشکلی با آن نخواهید داشت. برای کسانی که معمولا کار ویرایش ویدئو انجام می دهند آشناتر است. دانلود و استفاده از آن رایگان است اما برای دریافت همه ویژگی های آن باید پول بپردازید. این یک ویرایشگر واقعی ویدئو است و این در نمایشگرهای بزرگتر مانند کروم بوک و تبلت نیز ثابت می شود.

Quik

قیمت: رایگان

Quik از نسل جدید برنامه های ویرایش ویدئو می باشد. اگر به چیز ساده ای نیاز دارد برای شما بد نیست. روش کار آن افزودن حداکثر 50 عکس و کلیپ ویدئویی به برنامه است. سپس برنامه آن را تجزیه و تحلیل کرده و یکی ویدئو کوتاه به شما تحویل می دهد. Quik شامل دو جین سبک ویدئویی است و شما می توانید قبل از تحویل ویدئو آن را دوباره مرتب کرده و سفارشی سازی کنید. به اندازه Adobe Premiere Clip یا PowerDirector قدرتمند نیست اما انتخاب همه افراد یک برنامه جدی نیست. دریافت آن رایگان است و خرید درون برنامه ای ندارد.

VivaVideo

قیمت: رایگان / 3.99 دلار

VivaVideo یکی از برنامه فوق العاده محبوب ویرایش ویدئو است. اما در عمل می توان آن را یک برنامه متوسط به شمار آورد. این برنامه به خصوص برای کلیپ های کوتاه شبکه های اجتماعی خوب کار می کند. برنامه از یک سبک داستانی برای ویرایش استفاده می کند، در صورت لزوم می توانید ویدئوها را مرتب کرده و ویرایش کنید و سپس وارد مرحله بعدی شوید. این برنامه شامل 200 فیلتر تصویری و افکت های مختلف دیگر، ورودی متن و پشتیبانی از حرکت سریع و آهسته می شود. VivaVideo یک نسخه رایگان دارد که برای هر ویدئو یک محدود زمانی در اختیار شما قرار داده و یک برچسب روی ویدئوهای شما می زند. با خرید نسخه پولی می توانید این محدودیت ها را از بین ببرید.

VideoShow Video Editor

قیمت: رایگان / تا 19.99 دلار

VideoShow هم یکی از محبوب ترین برنامه های ویرایش ویدئو است. این برنامه یک ویرایشگر ساده است که به شما اجازه می دهد کارهای اولیه مانند مرتب کردن، سازماندهی کلیپ ها و افزودن موسیقی را انجام دهید. همچنین ویژگی های اضافی مانند توانایی افزودن ایموجی، متن و انواع افکت های ویدئویی را دریافت می کنید تا ویدئو خود را سرگرم کننده تر کنید. برای مواردی چون فیسبوک، توئیتر یا اینستاگرام عالی است اما برای تولیدات بزرگتر به اندازه کافی قدرتمند نیست. دانلود و استفاده از این برنامه رایگان است اما برای دسترسی به همه ویژگی ها خرید درون برنامه ای دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *