4 مورد از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری در اینستاگرام برای اندروید

یک عکس، ارزش هزار کلمه را دارد. باعث ناراحتی است که در دنیای توییتر و اینستاگرام، این جمله دیگر صادق نیست. در کنار عناصر بصری یک پست، فاکتورهای بسیار دیگری در محبوبیت آن پست سهیم هستند. امروزه هشتگ‌ها و کپشن‌ها به اندازه خود تصویر مهم هستند.

هشتگ‌ها نه تنها کمک می‌کنند مخاطب مناسب تصاویرتان را گیر بیاورید، بلکه پست‌ها و استوری‌های‌تان را در کتابخانه‌ی تصاویر اینستاگرام که دائما در حال رشد است، دسته‌بندی و مرتب می‌کند.

و از آن زمانی که اینستاگرام قابلیت «دنبال کردن هشتگ» را معرفی کرده، افزودن هشتگ‌های مناسب ارزشمندتر از هر زمان دیگری شده است.

2 6 4 مورد از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری در اینستاگرام برای اندروید

اما باید راستش را گفت، اضافه کردن دستی هشتگ به هر پست واقعا کار دردناکی است. بله اینستاگرام یک قابلیت پیشنهاد خودکار دارد اما کمک زیادی نمی‌کند. فقط فکر کردن راجع به پانزده کلمه متفاوت برای توصیف یک پست را تصور کنید، دیگر بدبختی تایپ کردن تک‌تک‌شان به کنار!

خب، در چنین موقعیت‌هایی چه کار کنیم؟ نگران نباشید. ما یک سری از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری برای اینستاگرام را برای گوشی‌های اندروید گرد آورده‌ایم. این برنامه‌ها در تولید خودکار هشتگ‌های مناسب کمکتان خواهند کرد در حالی که سایر برنامه‌ها فقط در پیدا کردن هشتگ مناسب برای تصاویر کمکتان می‌کنند.

  1. Autohash

اولین برنامه فهرست ما Autohash است. اسم برنامه تقریبا کل داستان را لو می‌دهد. این برنامه‌ی تر و تمیز کوچک، فهرستی از هشتگ‌ها را بر مبنای تصویر آپلودشده تولید می‌کند. بله، درست خواندید.

Autohash تصاویر را آنالیز کرده و بر اساس ترکیب‌بندی آن‌ها، فهرستی از هشتگ‌های مرتبط ارائه می‌دهد. و داستان اینجا تمام نمی‌شود.

3 7 4 مورد از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری در اینستاگرام برای اندروید

Autohash بر اساس موقعیت (لوکیشن) شما، یک سری تگ هم اضافه می‌کند. هرچند مورد مورد علاقه‌ی ما، سربرگ مورد علاقه‌هاست. در اینجا می‌توانید تگی را که متعدداً استفاده می‌کنید اضافه کرده و وقتی که آنالیز تصویر مورد نظر کامل شود، با کلیک روی آیکون قلب، برنامه تگ ذخیره‌شده را به فهرست اضافه می‌کند.

4 5 4 مورد از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری در اینستاگرام برای اندروید

5 6 4 مورد از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری در اینستاگرام برای اندروید

برای افزودن یک تگ مورد علاقه، روی آیکون قلب کلیک کنید، تگ را اضافه کرده و دوباره آیکون قلب را فشرده و نگه دارید.

اگر نگران گذشتن از محدوده 30 تایی هستید، باید بدانید که AutoHash یک شمارنده دارد. روی اولین آیکون کلیک کنید تا تعداد فعلی را ببینید.

6 4 4 مورد از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری در اینستاگرام برای اندروید

وقتی همه‌چیز اوکی شد، روی آیکون کلیپ‌بورد کلیک کنید تا هشتگ‌ها را کپی کنید.

بهترین ویژگی: بدون تبلیغاتچ

آیا می‌دانستید: می‌توانید تعداد فالورهای به دست آمده از طریق هشتگ‌ها را با دکمه Insights دنبال کنید؟

دانلود AutoHash

  1. Top Tags

اضافه کردن یک کوه هشتگ نامرتبط معمولاً به عنوان یک درخواست توجه مذبوحانه معنا می‌شود. دردناک است اما حقیقت دارد. بنابراین بهترین گزینه این است که از تگ‌های زائد و نامرتبط دور ماند.

در صورتی که تگ‌های معنادار می‌خواهید، Top Tags یکی از بهترین برنامه‌هاست. بر خلاف AutoHash، این برنامه از روی خودش تگ تولید نمی‌کند. در عوض شما باید روی یکی از دسته‌بندی‌های اصلی مثل غذا یا فشن کلیک کنید و بعد برنامه یک فهرست بلندبالا از موارد مرتبط پس خواهد داد.

7 7 4 مورد از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری در اینستاگرام برای اندروید

8 4 4 مورد از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری در اینستاگرام برای اندروید

کار شما این است که دسته‌بندی‌ای را انتخاب کنید که بیش‌تر از همه با هدفتان متناسب است و همان را در کلیپ‌بورد خود کپی کنید.

راه دیگر این کار، ترکیب و تطبیق تگ‌های محبوب است. برای این کار روی آیکون دوم از سمت راست کلیک کرده و روی آیکون + تگ‌های هر دسته‌بندی‌ای که می‌خواهید اضافه کنید، بزنید. تمام تگ‌های مرتبط در جعبه واقع در بالای صفحه ظاهر می‌شوند.

9 4 4 مورد از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری در اینستاگرام برای اندروید

در این مرحله، می‌توانید بعضی از تگ‌هایی که نمی‌خواهید را حذف کنید. پس از انجام این کار، تگ‌ها را کپی و سپس پیست کرده و بعد هم به کارتان برسید. ضمناً Top Tags در این میان، سهم تبلیغاتی خود را دارد.

دانلود Top Tags

  1. Leetags

Leetags به شما اجازه می‌دهد با یک کلمه‌ی کلیدی در پایگاه داده‌ی تگ آن جستجو کنید. بنابراین اگر می‌خواهید به دنبال تگ‌های مرتبط با گیاهان بگردید، کافیست تایپ کنید Plant (گیاه) و بعد تگ‌های مرتبط، بالا خواهند آمد.

10 4 4 مورد از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری در اینستاگرام برای اندروید

از جالبیات آن است که این برنامه محبوبیت هر تگ را به درصد نشان می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید تگ‌های منفورتر را بیرون بیندازید و تگ‌های معنادارتری اضافه کنید، می‌توانید چنین کاری بکنید.

11 5 4 مورد از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری در اینستاگرام برای اندروید

چند حقه‌ی شخصی‌سازی هم در برنامه وجود دارد. می‌توانید تعداد خاصی برای هشتگ‌ها مشخص کرده یا بالای هشتگ‌ها نقطه اضافه کنید. برای پرهیز از تکرار شدن تگ‌های تکراری می‌توانید کاری کنید که موقع کپی کردن، ترتیبشان بهم بخورد.

12 4 مورد از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری در اینستاگرام برای اندروید

تمام این امکانات در سربرگ Options در دسترس هستند.

دانلود Leetags

  1. Hashme

آخرین مورد فهرستمان Hashme است. این یکی ترکیبی از سه برنامه بالایی است. از طریق آپلود کردن یک تصویر یا به وسیله وارد کردن متن می‌توانید به دنبال هشتگ‌های مرتبط بگردید.

13 3 4 مورد از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری در اینستاگرام برای اندروید

14 3 4 مورد از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری در اینستاگرام برای اندروید

وقتی آنالیز کامل شد، برنامه فهرستی نشانتان خواهد داد که تگ‌های مد روز در بالای آن خواهند بود.

15 4 4 مورد از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری در اینستاگرام برای اندروید

16 3 4 مورد از بهترین برنامه‌های هشتگ‌گذاری در اینستاگرام برای اندروید

متأسفانه چندتایی هم تگ نامربوط پیدا خواهید کرد. هرچند برنامه همه‌ی آن‌ها را به کلیپ‌بورد کپی نمی‌کند. باید روی آن‌هایی که می‌خواهید کلیک کرده و دکمه Copy را بزنید.

حتما توجه داشته باشید که Hashme خودش را هم تگ می‌کند هرچند امکان حذف آن هست.

دانلود Hashme

فالورهای بیش‌تر با هشتگ‌ها

برای پروفایل‌های عمومی، عدم موفقیت در افزودن تگ‌های مرتبط تقریباً مثل داشتن یک پروفایل خصوصی است. تنها دنبال‌کنندگان فعلی‌تان پست‌تان را خواهند دید. به عبارت دیگر، هیچ درگیری و هیچ فالور جدیدی در کار نخواهد بود.

دفعه بعدی که یک عکس جدید روی اینستاگرام آپلود می‌کنید برنامه‌های بالا را امتحان کنید و بهمان بگویید از کدام‌شان بیش‌تر خوشتان آمد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *