بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ

شاید فکر کنید وقتی صحبت از بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ باید به دنبال پاوربانک برند سامسونگ بگردیم. اما حقیقت ماجرا چیز دیگری است و باید گفت با توجه به رقبای قدرتمند و قیمت های مختلفی که در بازار وجود دارد لزوما بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ نباید از برند سامسونگ باشد و قطعا برندهای مختلف قدرتمند دیگری هم می تواند در این دسته بندی قرار بگیرند.

در این مقاله از سامسونگ یار به دنبال معرفی مجموعه ای از بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ هستیم تا بتوانید خرید خوبی را در بحث خرید پاوربانک داشته باشید و کالایی را خریداری نمایید که برای شما دوام و کارکرد خوبی داشته باشد.

در این مقاله از سامسونگ یار با کمک فروشگاه اروس دیجیتال چند پاوربانک مختلف را بررسی کردیم تا بهترین گزینه را به شما معرفی کنیم. پس اگر هنوز تصمیم خود را نهایی نکرده اید حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ

بهترین برند پاوربانک

بهترین برندهای پاوربانک در حال حاضر سامسونگ، انکر، شیائومی، پاورلوژی هستند که البته این لیست می تواند تا صد ها مدل دیگر هم ادامه داشته باشد. با توجه به اقتصادی بودن قیمت پاوربانک شیائومی و کیفیت بسیار مناسب در مقایسه با رقبا، در ایران پاوربانک های شیائومی از پرفروش ترین برند های بازار هستند. انکر هم یکی از خاص ترین برند های لوازم جانبی می باشد که همیشه به کیفیت محصولات معروف می باشد و محصولات برند انکر همیشه در کلاس قیمتی گران قیمت بوده و هستند.

 

بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ کدام است ؟

قبل از اینکه به سراغ معرفی بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ یک نکته را کوتاه باید بگویم که اگر شما بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ را هم انتخاب نمایید اما ظرفیت درستی برای پاوربانک در نظر نگیرید انتخاب شما غلط می باشد. سعی کنید با توجه به مدل گوشی خود ظرفیت پاوربانک خود را انتخاب کنید. در گوشی های جدید سامسونگ اگر برای یک بار شارژ قصد خرید پاوربانک دارید، پاوربانک 10000 خریداری نمایید و اگر 2 تا 4 بار قصد شارژ کردن گوشی دارید به سراغ 20 هزار یا 30 هزار بروید.

 

پاوربانک شیائومی ردمی 10000 مدل PB100LZM

یکی از پاوربانک های ارزان قیمت و البته خوش ساخت بازار همین مدل از پاوربانک های شیائومی می باشد که به خوبی برای یک گوشی سامسونگ مناسب می باشد و با داشتن دو خروجی می تواند همزمان دو دستگاه را نیز شارژ نماید.

نسخه های ردمی از سری پاوربانک های شیائومی معمولا کیفیت ساخت و کیفیت بدنه ی پایینتری نسبت به نسخه های MI دارند . اما از نظر عمر و دوام کارکرد گزینه بسیار مناسبی در رنج قیمت 300 تا 400 هزارتومان می باشد.

 

پاوربانک شیائومی 20000 ورژن 3 مدل PLM18ZM

پاوربانک شیائومی 20000 ورژن 3 مدل PLM18ZM از نظر من بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ می باشد زیرا قیمت مناسبی دارد، کیفیت ساخت بالای دارد و شارز سریع 18 وات دارد ! وجود شارژ سریع برای افزایش سرعت شارژ نیاز اساسی می باشد که در پاوربانک های نسخه سه شیائومی این قابلیت با توان 18 وات قرار گرفته و با توجه به اینکه اکثر گوشی های سامسونگ شارژر 15 وات دارند این پاوربانک می تواند بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ باشد.

 

پاوربانک شیائومی 20000 مدل PB200LZM فست شارژ گلوبال

این پاوربانک دقیقا مثل پاوربانک قبلی می باشد با این تفاوت که این مدل ردمی بوده و طبیعتا کیفیت ساخت پایینتری نسبت به نسخه MI دارد اما از نظر ویزگی ها کاملا شبیه به نسخه قبلی می باشد که در بالا معرفی کرده ام. دقت داشته باشید که این نسخه از پاوربانک ها نسخه بدون فست شارژ و نسخه فست شارژ دارد و قیمت هر دو باهم متفاوت بوده و البته در محصولات برند شیائومی کالاهای غیر اصل فراوانی هم در بازار وجود دارد . قبل از خرید حتما دقت نمایید.

 

پاوربانک 30000 شیائومی نسخه 3 مدل PB3018ZM

اگر محدودیتی در هزینه ندارید قطعا پاوربانک 30000 شیائومی نسخه 3 مدل PB3018ZM بهترین گزینه برای شماست و این پاوربانک هم بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ می باشد که امکانات آن دقیقا مشابه با پاوربانک شیائومی 20000 ورژن 3 مدل PLM18ZM می باشد با این تفاوت که ظرفیت اسمی این مدل 30 هزار میلی امپر می باشد که واقعا ظرفیت بسیار بالایی می باشد.

 

پاوربانک انکر B1376 PowerCore+ PD 45W 26800 + کابل شارژ و شارژر

بر اساس ترحبه و رضایت مشتریان پاوربانک های انکر را قدرتمند تر از شیائومی می دانم. پک پاوربانک انکر B1376 PowerCore+ PD 45W 26800 + کابل شارژ و شارژر یک مجموعه ای کامل از پاوربانک، شارژر و کابل شارژ می باشد که با توجه قدرت شارژ 45 واتی برای گوشی های بالارده سامسونگ بسیار مناسب می باشد از طرفی کابل شارژ دو سر تایپ سی و شارژر ان نیز شارژری استاندارد برای گوشی های سامسونگ می باشد و این پاوربانک هم می توانید به عنوان نامزد بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ عنوان شود.

 

پاوربانک Anker PowerCore Select 20000 مدل A1363H91

به لطف تکنولژی های خاص انکر و توان خروجی استاندارد این پاوربانک ها ما همیشه در معرفی این نوع پاوربانک ها اطمینان خاطر داریم و پاوربانک Anker PowerCore Select 20000 مدل A1363H91 با توجه به توان خروجی 12 وات یک پاوربانک استاندارد برای گوشی های اقتصادی و میانرده سامسونگ می باشد که از شارژر های 10 وات استفاده می کنند . به طوری که مثلا گوشی گلکسی اس 9 را می تواند تا 5 بار شارژ نماید.

 

نظر شما چیست ؟ شما انتخاب دیگری دارید ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *