راهنمای خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت

امروزه هندزفری بلوتوث ها یکی از گجت های پرکاربرد بعد از موبایل هستند. به همین دلیل در سامسونگ یار سعی کرده ایم راهنمای خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت را منتشر نماییم تا بتوانید کی هندزفری بلوتوث ارزان قیمت و با کیفیت مناسب خریداری نمایید.

البته قطعا پیشنهاد ما خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت و بی کیفیت نیست. و انصافا هم باید بگویم که همه هندزفری بلوتوث های ارزان قیمت هم با کیفیت نیستند و تعداد آنها کم می باشد. با این حال با کمک فروشگاه اروس دیجیتال سعی کرده ایم مجموعه ای از انواع هندزفری بلوتوث ارزان قیمت را برای معرفی با توضیحات کوتاه به شما معرفی نمایم.

خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت

هندزفری های زیادی در بازار هستند که قطعا همه شما هم دیده اید و با آنها آشنا هستید. در ادامه چند نمونه هندزفری بلوتوث ارزان قیمت فارغ از اینکه گردنی باشند یا داخل گوش به شما معرفی میکنم.

1.هندزفری لنوو HE05

لنوو HE05 یکی از هندزفری های بسیار خوش قیمت و خوش ساخت و البته ارزان قیمت می باشد. شخصا در هندزفری های ارزان قیمت معمولا هندزفری گردنی ها را بیشتر از هندزفری های داخل گوش می پسندم. زیرا با توجه به قیمت کم آنها کارایی بسیار خوبی دارند. هندزفری HE05 هم از همین دسته است که با بلوتوث نسخه 5.0 و باتری قدرتمندی ساخته شده که حدود 4 تا 6 ساعت می تواند پخش موسیقی داشته باشد.

البته طبق معمولا این هندزفری هم شامل نسخه های کپی و های کپی شده، قبل از خرید حتما از اصالت این کالا مطمئن شوید.

راهنمای خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیم راهنمای خرید هندزفری بلوتوث ارزان قیمت

2.هندزفری گردنی سلبریت A22

سلبریت یکی از برند هایزیر مجموعه وایسون می باشد که یک شرکت معتبر چینی در زمینه لوازم جانبی موبایل می باشد. عمده محصولات این شرکت هندزفری بلوتوث و هدفون می باشد که در رنج قیمت خود جزو بهترین ها می باشند . سلبریت A22 هم یکی از ساخته های همین شرکت می باشد که رنج قیمت حدود 240 هزار تومانی دارد و  مثل هندزفری لنوو از نسخه بلوتوث 5.0 بهره می برد و باتری آن هم حدود 4 ت 6 ساع پخش مداوم دارد که عدد قابل قبولی می باشد.

یک تفاوت بزرگ این نسخه با نسخه لنوو، وجود درگاه کارت حافظه می باشد. در سلبریت A22 درگاه کارت حافظه قرار گرفته است که در صورت نیاز می توانید بدون استفاده از تلفن همراه و فقط از طریق کارت حافظه از این هندزفری بلوتوثی ارزان قیمت استفاده نمایید.

 

3. هدفون P47

هدفون p47 یکی از پر فروش ترین هدفون های موجود در بازار ایران می باشد. می توان گفت که ارزان ترین و پر فروش ترین هدفون موجود در بازار ایران ! حالا چرا این هدفون را در لیست هندزفری بلوتوث های ارزان قیمت قرار داده ام را در ادامه متوجه خواهید شد.

هدفون بی سیم p47 تکنولوژی بالایی ندارد، یک هدفون با امکانات معمول هدفون های دیگر می باشد که شارژدهی مناسبی هم دارد. این هدفون در نسخه بلوتوث ها و کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد که خب عموما هم ارزان قیمت می باشد.

این هدفون هم قابلیت مکالمه دارد و هم یک هدفون بی سیم می باشد که می توانید برای مکالمه و یا ورزش و یا گوش دادن به موسیقی از آن استفاده کنید . در حقیقت قیمت این هدفون با یک هندزفری سیم دار برابری میکند !

4. هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12

inpods 12 هم یک هندزفری بلوتوث ارزان قیمت می باشد که شبیه به ایرپاد اپل بوده و قیمت فوق العاده پایینی دارد. یکی از دلایل پر فروش بودن این محصول ظاهر جذاب ان می باشد. از طرفی قیمت آن این هم واقعا مقرون بصرفه است ! و قطعا وسوسه انگیر می باشد.

یک ایرپاد با نسخه بلوتوث 5.0، کنترلر لمسی، دارای پاوربانک ! فکر میکنم برای یک هندزفری بلوتوث ارزان قیمت همین سه آپشن زیاد هم باشد.

 

نظر شما چیست ؟

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *