بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی تا ۱۰ میلیون

عکاسی با موبایل به یکی از کارهایی تبدیل شده که تقریبا همه به اون علاقه‌مندن و یه جورایی با توجه به ساده بودنش و نیاز نداشتن به کسب آموزش خاصی، طرفدارای زیادی پیدا کرده. سامسونگ یکی از برند هاییه که در سر تا سر جهان طرفدارای زیادی داره و کاربران زیادی این برند رو به برندهای چینی ترجیح میدن به واسطه عقبه و خوشنامی ای که در تاریخ صنعت گوشی‌های موبایل داره. در این مطلب قصد داریم تا یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ در رنج قیمتی 10 میلیون تومن بهتون معرفی کنیم که برای عکاسی مناسب باشه و از کیفیت دوربین عالی‌ای برخوردار باشه. اگه قصد خرید گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومن رو دارین که مناسب عکاسی باشه، ادامه این مطلب رو از دست ندید.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی

بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی تا ۱۰ میلیون 2 بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی تا ۱۰ میلیون

یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های سری A سامسونگ که به واسطه‌ی قیمت مناسب و امکانات خوبش بسیار مورد توجه قرار گرفته. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 680 جی به عنوان قلب تپنده‌ی خودش بهره میبره که یکی از بهترین پردازنده‌های موبایلی میان رده به حساب میاد. نمایش محتوا روی این گوشی نیز بر عهده نمایشگر 6.6 اینچی PLS LCD هست که نرخ نوسازی تصویر 90 هرتزی داره. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این گوشی رو برعهده داره؛ اما برسیم به اصل ماجرا یعنی دوربین. سیستم چهارگانه‌ی دوربین‌های گلکسی آ 23 مجموعا از نظر کیفیت، واقعا خوبن و میتونیم بگیم این گوشی یکی از بهترینا در بین هم رده ها از نظر دوربینه. دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی قادره تا تصاویر به شدت با کیفیتی رو توی شرایط نوری مختلف براتون به ثبت برسونه و بدون شک یکی از بهترین‌ها به حساب میاد. دوربین اولترا واید 5 مگاپیکسلی نیز در شرایط نوری خوب میتونه تصاویر شفاف و با کیفیتی رو برای شما به ثبت برسونه. سامسونگ در این گوشی از یک سنسور ماکروی 2 مگاپیکسلی نیز استفاده کرده که میتونه از سوژه‌های ریز و نزدیک تصاویر فانتزی و سرگرم کننده ای رو به ثبت برسونه. یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز برای بهتر شدن کیفیت تصاویر بوکه و پرتره روی این گوشی تعبیه شده که اون هم عملکرد خوب و قابل قبولی داره.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A23 حافظه 128 رم 6

 

از نظر عکاسی سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی روی این گوشی تعبیه شده که واقعا میشه گفت سامسونگ همه‌ی تلاش خودش رو به کار گرفته تا دوربین سلفی هم مثل پکیج دوربین اصلی از کیفیت مطلوبی برخوردار باشه.

در مجموع گلکسیآ 23 یک گوشی نسبتا اقتصادی هست که از دوربین خوبی برای عکاسی بهره منده و اگه قصد خرید گوشی‌ای رو دارین که حدود 10 میلیون تومان قیمت داشته باشه و از نظر عکاسی تکمیل باشه، ما گلکسی آ 23 رو به شما پیشنهاد میکنیم.

 

گوشی موبایل گلکسی F22 سامسونگ

بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی تا ۱۰ میلیون

گلکسی اف 22 جز اون دسته از محصولات سامسونگه که خیلی کم توی بازار بهش توجه شده. این گوشی خوش ساخت و جذاب از دوربین اصلی بسیار با کیفیتی برخورداره و میتونید با پرداخت مبلغ یک میان رده اقتصادی، یک گوشی با دوربین عالی در دسترس داشته باشین. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی این گوشی قادر هست تا تصاویر رو به بهترین شکل ممکن به ثبت برسونه و به شما کمک میکنه تا عکس‌های زیبایی رو ثبت کنین. یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید نیز از نظر کیفیتی خوبه و میتونه عکس‌های خوبی رو برای شما به ثبت برسونه. لازمه‌ی عکاسی با کیفیت، صفحه نمایش خوب و مناسبه؛  گلکسی اف 22 از صفحه نمایش سوپرامولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی برخورداره و از این نظر هم برتری خاصی نسبت به رقبای خودش داره.

قیمت گوشی گلکسی F22 سامسونگ حافظه 64 رم 6

 

در مجموع گلکسی اف 22 یکی از محبوب ترین اعضای خانواده‌ی گلکسی اف هست که از دوربین خوب و سخت افزار مناسب برخورداره. اگه قصد خرید یه گوشی خوب و مقرون به صرفه دارین که از دوربین خوبی بهره مند باشه و برای عکاسی گزینه‌ی مناسبی باشه، گلکسی اف 22 رو بهتون پیشنهاد میکنیم.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی a13

بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی تا ۱۰ میلیون

گلکسی A13 یکی دیگه از گوشی‌های خوش قیمت سامسونگه که در کنار قیمت خوب، از قابلیت‌های خوبی به خصوص در زمینه‌ی عکاسی برخورداره. گلکسی آ 13 با دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی‌ای که داره میتونه تصاویر رو با بالاترین کیفیت به ثبت برسونه و دوربینش در این بازه‌ی قیمتی یکی از بهترین‌ها هست و میتونه کاربرا رو به وجد بیاره. از نظر عکاسی سلفی هم گلکسی آ 13 یکی از بهترین گزینه‌ها هست و این گوشی میتونه تصاویر سلفی خوبی رو به ثبت برسونه. یک صفحه نمایش PLS LCD با کیفیت نیز وظیفه‌ی نمایش محتوا رو به عهده داره که در کنار دوربین خوبی گلکسی آ 13، یک تجربه بی نظیر از عکاسی با موبایل رو برای شما رقم میزنه.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی F13

گلکسی اف 13 یکی دیگه از گوشی‌های محبوب خانواده‌ی نسبتا جدید گلکسی اف هست که دوربین اصلی بسیار با کیفیتی داره. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی گلکسی اف 13 میتونه تصاویر خوب و جذابی رو برای شما به ثبت برسونه و بدون شک این گوشی هم در بازه‌ی قیمتی‌ای که هستش، از کیفیت عکاسی خوبی برخورداره. گلکسی اف 13 یه صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع IPS PLS داره که وظیفه‌ی نمایش محتوا رو به عهده داره و از کیفیت بالایی نیز برخورداره. ترکیب این نمایشگر با دوربین با کیفیت گلکسی اف 13 میتونه تجربه‌ی خوبی رو در زمینه‌ی عکاسی برای شما رقم بزنه.

 

در این مطلب سعی کردیم به بررسی گوشی‌های زیر 10 میلیون تومان بپردازیم که از دوربین خوب و با کیفیتی برخوردارن و برای کسانی که از عکاسی با موبایل لذت میبرند، یک گزینه‌ی ایده‌آل به حساب میاد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *