تصاویری از قاب سری گلکسی اس 20 فاش شد

شرکت سامسونگ در جریان رویداد 11 فوریه خانواده گلکسی اس 20 را معرفی می کند. خانواده ای که سه مدل گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا دارد. هر یک از آنها مشخصات بزرگی داشته و در نوع خود برجسته هستند.

به تازگی تصاویری از قاب سری گلکسی اس 20 منتشر شده که آنها را با همان طراحی سایر تصاویر قبلی نشان می دهد. اسمارتفون هایی که مشخصات قابل توجهی داشته و مدل های برجسته ای قلمداد می شوند.

البته طراحی این قاب ها به خوبی با رندرهای لو رفته در گذشته، همخوانی دارند. به بیان بهتر، تصاویر جدید اطلاعات تازه ای را در مورد این گوشی های هوشمند ارایه نمی دهند. با این حال افشاگر این رندرها ادعا می کند که کاور LED View به LED های واقعی مجهز است. مشخص نیست که آیا این افشاگر به وحود LED های واقعی در کاور  LED Back اشاره می کند، یا به کاور LED View. ظاهرا تنها گذشت زمان و آشکار شدن اطلاعات بیشتر می تواند پاسخگوی این سوال باشد.

1 11 تصاویری از قاب سری گلکسی اس 20 فاش شد

پیشتر نسخه LTE سه مدل گلکسی اس 20 در کنار نسخه 5G راهی بازار می شود. طبق گزارش قبل شاید سامسونگ مدل های LTE خود را به بازارهایی خاص بفروش برساند که شبکه 5G در آن مکان ها موجود نیست. اما برای بازار ایالات متحده و کره جنوبی، مدل های 5G احتمالاً استاندارد خواهند بود. در اخباری مرتبط باتوجه به فهرست آشکار شده، گلکسی اس 20 با قیمت 900 تا 1000 یورو، گلکسی اس 20 پلاس با قیمت 1050 تا 1100 یورو، گلکسی اس 20 اولترا با قیمت 1300 یورو و گلکسی فولد جدید با قیمت 1400 یورو عرضه بازار خواهد شد.

در میان قیمت ها، گلکسی اس 20 اولترا حقیقتا گران قیمت است و گلکسی فولد جدید نیز نسبت به مدل قبلی کاهش قیمت خوبی پیدا کرده اما در عین حال گران محسوب می شود. به هر حال مشخص نیست آیا این قیمت ها تایید شده است یا خیر و باید تا 11 فوریه و رویداد اختصاصی شرکت کره ای منتظر ماند. برند کره ای در تلاش است تا محصولاتی بزرگ را برای رویداد آینده تدارک بیند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *