دانلود تصاویر پس‌زمینه رسمی سامسونگ گلکسی M10 و گلکسی M20

در این مطلب به چگونگی دانلود تصاویر پس‌زمینه گلکسی M10 و M20 برای هر نوع دستگاه از تبلت و گوشی همراه گرفته تا رایانه می پردازیم. سامسونگ در نظر دارد تا اواسط ماه جاری این گوشی ها را از سری جدید M وارد بازار کند و ما قبل از عرضه رسمی این گوشی ها تصاویر پس‌زمینه رسمی آنها را در اختیار شما خواهیم گذاشت. تا کنون که هنوز عرضه رسمی اتفاق نیوفتاده است، گفته می شود سری M قرار است به رقابت با گوشی های میان رده شیائومی در هند بپردازد. علاوه بر این، این دستگاه ها باید در سایر مناطق نیز دیده شوند. اگر دوست دارید پیش از عرضه رسمی این گوشی ها تصاویر پس زمینه زیبای آنها را در دستگاه خود اعمال کنید جای درستی آمده اید.

سامسونگ هنوز هیچ تلفن همراهی را با ناچ (بریدگی بالای صفحه) عرضه نکرده است ولی قرار است سری M این روند را تغییر دهد. درحالی که برای سال جدید برای عرضه گوشی ها آماده می شویم، گلکسی M10 و گلکسی M20 اولین عرضه های مهم سامسونگ در سال 2019 هستند. علاوه بر ناچ، انتظار می رود علاوه بر سخت افزار رقابتی، برچسب قیمتی معقولی بر روی این گوشی ها قرار بگیرد. به لطف فریم‌ور های لو رفته ما تصاویر پس زمینه را قبل از عرضه رسمی گوشی برای شما ارائه می دهیم.

عکس پس زمینه گوشی لمسی سامسونگ
تصویر زمینه سامسونگ

5 تصویر زمینه منحصر بفرد برای گلکسی M10 و M20 وجود دارد. طرح های این تصاویر کاملا هوشمندانه هستند و هنگام مشاهده آنها طراوت خاصی را احساس خواهید کرد. وضوح این تصاویر 2340*2340 می باشد و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند.

دانلود تصاویر پس‌زمینه رسمی گلکسی M10 و M20

در ادامه شما می توانید تمام تصاویر پس زمینه این گوشی ها را مشاهده کنید. اگر می خواهید قطعه های خاصی را دانلود کنید، از تصاویر موجود به راحتی یکی را انتخاب کرده و آن را دانلود کنید.

تصویر زمینه سامسونگ تصویر زمینه گوشی لمسی سامسونگ

تصویر زمینه گوشی لمسی سامسونگ عکس پس زمینه گوشی لمسی سامسونگ

عکس پس زمینه گوشی لمسی سامسونگ

برای کاربرانی که می خواهند همه تصاویر پس زمینه را در اختیار داشته باشند، می توانند همه آنها را با دانلود فایل zip زیر در اختیار داشته باشید:

[megadl]دانلود تصاویر پس زمینه گلکسی M10 و M20[/megadl]

حجم: 3.82 مگابایت

سری M گلکسی یک مجموعه جدید از گوشی های هوشمند است و به همین دلیل، سامسونگ برخی از پس زمینه های جالب و منحصر بفرد را برای آنها به ارمغان آورده است. همه آنها در وضوح مربع عرضه شده اند تا استفاده از آنها برای شما راحت باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *