چگونه نمایش اعلان را در مرورگر کروم متوقف کنیم

به عنوان یک مرورگر محبوب بین میلیون ها نفر در جهان، کروم با رابط کاربری ساده خود و یکپارچه سازی گوگل، مرور در وب را به نسیمی ملایم تبدیل کرده است. اما بسیاری از سایت ها درخواست می کنند که آیا می توانند برای شما اعلان ارسال کنند و این باعث وقفه در جستجوی شما می شود. خوشبختانه، اگر ترجیح می دهید می توانید این دستورات را به طور کامل غیرفعال کنید.

برای بررسی بهترین مرورگرهای وب اندروید در این لینک همراه ما باشید.

انجام اینکار بدین معنی نیست که آنها بی فایده هستند.به عنوان مثال، شما می توانید به فیسبوک اجازه دهید برای شما اعلان ارسال کند، سپس بدون از دست دادن ویژگی های زیاد برنامه موبایل را حذف کنید زیرا اعلانات و خبرهای جدید از سایت فیسبوک به دست شما خواهند رسید. این امر همان چیزی بود که گوگل را مجاب کرد این ویژگی را به کروم اضافه کند، ولی سایت ها از آن سوء استفاده کردند. خوشبختانه غیرفعال کردن این ویژگی در دستگاه های اندرویدی بسیار ساده است.

a11 چگونه نمایش اعلان را در مرورگر کروم متوقف کنیم

برای غیرفعال کردن اعلان‌های مزاحم و جلوگیری از نمایش اعلانات حتی هنگامی که از مرورگر استفاده نمی کنید، کروم را باز کرده و روی دکمه منو در سمت راست نوار آدرس ضربه بزنید. در منو باز شده روی تنظیمات ضربه بزنید، سپس تنظیمات سایت را مطابق تصویر زیر انتخاب کنید.

a1 8 چگونه نمایش اعلان را در مرورگر کروم متوقف کنیم a2 8 چگونه نمایش اعلان را در مرورگر کروم متوقف کنیم

در تنظیمات سایت، “اعلان‌ها” را انتخاب کنید، سپس روی ضامن موجود در بالای صفحه ضربه بزنید تا این ویژگی غیرفعال شود. اینکار همه اعلانات را از هر سایتی که در گذشته تایید کرده اید مسدود می کند. همچنین به هیچ سایتی اجازه نمی دهد تا در آینده این نوع اعلان‌ها را برای شما ارسال کند.

b1 8 چگونه نمایش اعلان را در مرورگر کروم متوقف کنیم b2 6 چگونه نمایش اعلان را در مرورگر کروم متوقف کنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *