جزئیات مشخصات Galaxy S8 Active لو رفت!

اولین تصاویر لو رفته از Galaxy s8 Active  دوشنبه گذشته به بیرون درز کزد. اکموم، حتی جزئیات بیشتری در مورد این تلفن هوشمند جان سخت توسط وب سایتی چینی به نلم Weibo فاش شده است.

Galaxy S8 Active  صفحه نمایشی 5.8 اینچی با رزولوشن 2960×1440 پیکسل با تکنولوژی سوپر آمولدخواهد داشت که با پنل صفحه نمایش Galaxy S8 همخوانی دارد با این تفاوت که خبری از گوشه های خمیده نیست. شباهت ها به همین جا ختم نمی شود، این کوشی هوشمند نیز همچون برادر ظریف خود از پردازنده اسنپ دراگون 835 و از محافظ  صفحه نمایش گوریلا گلس 5 بهره می برد.

تفاوت بارز این دو تلفن هوشمند به ظرفیت باتری بر می گردد جایی که Galaxy S8 Active  از باتری غول پیکر 4000 میلی امپری در مقایسه با باتری 3000 میلی آمپری در Galaxy S8  استفاده می کند.

gsmarena 001 جزئیات مشخصات Galaxy S8 Active لو رفت! gsmarena 002 جزئیات مشخصات Galaxy S8 Active لو رفت! gsmarena 003 جزئیات مشخصات Galaxy S8 Active لو رفت!

حاظه اصلی 4GB به همراه 64GB حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه تا سقف 256 گیگابایت از دیگر مشخصات این گوشی می باشد. دوربین های این گوشی همانند دو عضو دیگر خانواده S8 است – دوربین پشت 12 مگاپیکسلی به همراه دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی. با گشودگی دیافراگم 1.7 هر دو دوربین.

از ان جایی که Galaxy S8 Active  با بدنه ای از جنس پلی کربنات و فریم فلزی ساخته شده با این حال از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. برتری این گوشی از خواهر زیباتر خود گواهینامه ضد ضربه بودن MIL-STD-810G  است.

اضافه کردن بدنه مقاوم از جنس پلی کربنات و باتری پر ظرفیت تر از نسخه های دیگر این خانواده باعث شده  وزن این گوشی به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند و به 208 گرم برسد که 50 گرم بیشتر از گوشی Galaxy S8  است، همچنین ضخامت گوشی به 9.9 میلی متر و نزدیک به 1 سانتی متر برسد. با این اوصاف با گوشی ضخیم و سنگین و در عین حال سرسخت و مقاوم در زمینه طول عمر باتری و  مقاومت روبرو باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *