نحوه حل مشکل شبکه ثبت نشده است (Network not Registered) در گلکسی S8

در مطلب پیش رو توضیح می دهیم که چگونه مشکل Network not Registered (شبکه ثبت نشده است) را در گلکسی S8 حل کنید. سامسونگ گلکسی S8 یکی از مجبوب ترین گوشی های سال 2017 بود. فلسفه طراحی که در این گوشی به کار رفته بود تا سال 2018 نیز کشیده شد. از سخت افزار تا سیستم عامل همه و همه در سطح بالایی قرار دارند. اگر قصد خرید یک گوشی مناسب با بودجه خود را دارید، گلکسی S8  می تواند در صدر لیست شما باشد. برای کاربران موجود یا حتی خریداران آینده نگر، نحوه حل مشکل Network not Registered در اینجا گفته شده است. این خطا به دلایل مختلف رخ می دهد و تنها منحصر به گلکسی S8 نیست. با این وجود اگر با این مشکل روبرو هستید، در ادامه ما را دنبال کنید.

سامسونگ گلکسی S8 دارای نمایشگر 5.8 اینچی با کیفیت Quad HD Super AMOLED است در حالی که S8+ نمایشگر 6.2 اینچی دارد. بهترین چیز درباره طراحی آن مدل لبه به لبه و بدون حاشیه است. در عقب، دوربین 12 مگاپیکسلی دوگانه دارد و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی است. دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. گلکسی S8 و S8+ اندروید 8 را اجرا می کنند ولی هنوز برای اندروید 9 تاییدیه ای دریافت نکرده اند. S8 باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و S8+ باتری 3500 میلی آمپر ساعتی دارد و هردو آنها از قابلیت شارژ سریع (Fast Charging) پشتیبانی می کنند. سامسونگ در این مدل با ظرافت بسیاری روی دوربین و باتری کار کرده است.

نحوه حل مشکل “شبکه ثبت نشده است” گلکسی S8

هرچقدر هم که یک گوشی خوب و فوق العاده باشد، بالاخره مشکل و مسائلی با آن همراه می شوند. یکی از مشکلات کوچک که در گلکسی S8 وجود دارد این است که زمانیکه سعی می کنید تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید با اخطار Network not Registered (شبکه ثبت نشده است) مواجه می شوید. بهترین مورد درباره گلکسی S8 نمایشگر آن است که با توجه بسیار به جزئیات و ترکیب رنگ عالی بسیار چشمگیر است. نمایشگر بدون لبه گلکسی S8 آن را در میان برترین ها قرار می دهد. برای حل مشکل شبکه، ما یک راهنمای کامل و گام به گام را برای شما آماده کرده ایم.

  1. ابتدا منو را باز کرده و وارد بخش تنظیمات شوید.
  2. در صفحه تنظیمات، بخش About Phone (درباره تلفن) را پیدا کنید. در این بخش تعدادی گزینه می بینید، قسمت Reset (بازنشانی) را پیدا کرده و وارد آن شوید.
  3. در منوی بازنشانی، Reset Network Settings (بازنشانی تنظیمات شبکه) را انتخاب کنید.
  4. مجوزهای لازم برای بازنشانی تنظیمات شبکه گلکسی S8 را که از شما خواسته می شود، اعطا کنید.
  5. پس از انجام این موارد یک بار دستگاه را ریست کنید و همه تنظیمات انجام می شوند.

شما هم اکنون مشکل شبکه ثبت نشده است را در S8 حل کرده اید. اگر هرگونه سوال دیگری دارید، تنها لازم در بخش نظرات به ما اطلاع دهید، از کمک به شما خواهیم شد.

3 دیدگاه دربارهٔ «نحوه حل مشکل شبکه ثبت نشده است (Network not Registered) در گلکسی S8»

  1. سلام و خسته نباشید من این مشکل رو با گلکسی اس 4 دارم چجوری حلش کنم؟؟؟ممنون میشم که راهنماییم کنید😍

  2. من s8+ دارم این کار های گفته شده رو انجام دادم ولی نتیجه نگرفتم سیم دو فقط اینطوریه چه کنم؟ قبل از اپدیت اخر خوب بود بعد از اپدیت اینطوری شده

  3. سلام من یه s4دارم همین مشکل رو داره بعد از تغییر رام اینطوری شد چند جا دادم درست نشد راهنماییم میکنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *