حل مشکل کار نکردن حسگر اثر انگشت در سامسونگ

چرا اثر انگشت گوشیم کار نمیکنه ؟ این اولین چیزی است که بعد از کار نکردن حسگر اثر انگشت به ذهن شما می رسد . کار نکردن حسگر اثر انگشت یکی از عذاب های بزرگ در هنگام استفاده از تلفن همراه می باشد . حسگر اثر انگشت امروزه یکی از اصلی ترین کلید ها برای کنترل نرم افزار ها و تلفن همراه می باشد . وقتی حسگر اثر انگشت پاسخ نمی دهد چه کاری باید انجام داد ؟ سعی کرده ایم در سامسونگ یار روش های حل مشکل کار نکردن اثر انگشت را توضیح دهیم . تمامی این روش هایی که برای حل مشکل کار نکردن حسگر اثر انگشت در ادامه ارائه شده است، توسط شرکت سامسونگ معرفی شده است و بهترین نتیجه را خواهند داشت .

چرا اثر انگشت گوشیم کار نمیکنه ؟

دلایل زیادی وجود دارد که باعث اخلال در حسگر اثر انگشت شود . اگر مشکل سخت افزاری نباشد ، کار به راحتی قابل انجام است . اما اگر مشکل سخت افزاری باشد حتما باید به نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز مراجعه نمایید.

برای حل مشکل کار نکردن اثر انگشت چند راه کار نرم افزار وجود دارد .

  1. ثبت اثر انگشت جدید (در ادامه توضیح داده شده است)
  2. حذف اثر انگشت های قدیمی . (درادامه توضیح داده شده است)
  3. اگر مشکل کندی تشخیص دارید یک انگشت را دوبار ثبت کنید !
  4. تلفن همراه خود را ریست فکتوری نمایید . (ریست گوشی سامسونگ : آموزش ریست فکتوری سامسونگ با روش های مختلف)
  5. گوشی موبایل خود را آپدیت نمایید . (نحوه بروزرسانی گوشی های گلکسی سامسونگ)

 

نحوه ی ثبت اثر انگشت در گوشی سامسونگ

ثبت اثر انگشت جدید در حسگر زیر صفحه

برای ثبت اثر انگشت مراحل زیر را دنبال کنید:

1. به “تنظیمات” بروید.
2. روی «بیومتریک و امنیت» ضربه بزنید.
3. روی «اثر انگشت» ضربه بزنید.
4. پین، الگو یا رمز عبور خود را وارد کنید. (اگر یکی را تنظیم نکرده اید، ابتدا از شما خواسته می شود که یکی را ثبت کنید.)
5. انگشت خود را روی ناحیه حسگر قرار دهید (همانطور که روی صفحه نشان داده شده است) و آن را فشار دهید تا اثر انگشت شما به طور کامل گرفته شود. پس از تکمیل فرآیند، تصویر اثر انگشت کاملا آبی خواهد بود.
6. سپس، برای دریافت اسکن کامل، انگشت خود را روی سنسور بچرخانید تا لبه‌های اثر انگشت شما را بگیرد.
7. پس از تکمیل، روی «انجام شد» ضربه بزنید.
8. سپس به عنوان “اثر انگشت 1” روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

لطفاً توجه داشته باشید: اگر انگشتان شما خیلی مرطوب یا خیلی خشک هستند، مثلاً در شرایط آب و هوایی بسیار سرد، اسکنر ممکن است در تشخیص انگشتان شما مشکل داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که ناحیه حسگر اثر انگشت توسط اجسام فلزی مانند سکه، کلید، خودکار و گردنبند خراشیده یا آسیب نبیند. صفحه را فشار دهید تا نوک انگشت شما روی سطح وسیع ناحیه تشخیص اثر انگشت پخش شود.

ثبت اثر انگشت جدید در حسگر کناری

برای ثبت اثر انگشت مراحل زیر را دنبال کنید:

1. به “تنظیمات” بروید.
2. روی «بیومتریک و امنیت» ضربه بزنید.
3. روی «اثر انگشت» ضربه بزنید.
4. پین، الگو یا رمز عبور خود را وارد کنید. اگر یکی را تنظیم نکرده اید، ابتدا از شما خواسته می شود که یکی را ثبت کنید.
5. انگشت خود را روی سنسور (کلید پاور در سمت راست گوشی) قرار دهید و به اسکن آن ادامه دهید تا به 100 درصد برسد.
6. سپس، برای دریافت یک اسکن کامل، انگشت خود را روی سنسور قرار دهید تا لبه‌های اثر انگشت شما ثبت شود.
7. پس از تکمیل، روی «انجام شد» ضربه بزنید.
8. سپس به عنوان “اثر انگشت 1” روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

لطفاً توجه داشته باشید: اگر انگشتان شما خیلی مرطوب یا خیلی خشک هستند، مثلاً در شرایط آب و هوایی بسیار سرد، اسکنر ممکن است در تشخیص انگشتان شما مشکل داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که ناحیه حسگر اثر انگشت توسط اجسام فلزی مانند سکه، کلید، خودکار و گردنبند خراشیده یا آسیب نبیند.

مشکلات متداول در هنگام ثبت و شناسایی انگشت

آیا اثر انگشت شما سنسور را به درستی می پوشاند؟ فقط از نوک انگشت خود استفاده کنید. سعی کنید انگشت خود را روی نقاط مختلف حسگر بلند کرده و حرکت دهید تا مطمئن شوید که به درستی آن را می پوشاند.
آیا از انگشت دیگری استفاده می کنید؟ اطمینان حاصل کنید که از همان انگشتی که برای تنظیم قفل استفاده کردید استفاده کنید. ممکن است بخواهید بیش از یک انگشت را برای باز کردن قفل دستگاه خود ثبت کنید، بنابراین اگر در تشخیص مشکل دارید، می توانید از انگشت دیگری استفاده کنید.
آیا فراموش کرده اید که کدام انگشت را ثبت کرده اید؟ برای اینکه بدانید کدام اثر انگشت را ثبت کرده اید، به تنظیمات > بیومتریک و امنیت > اثر انگشت > بررسی اثر انگشت اضافه شده بروید.
آیا حسگر اثر انگشت شما آسیب دیده است؟ بررسی کنید که سنسور خراشیده یا آسیبی نداشته باشد.
آیا از محافظ صفحه استفاده می کنید؟ محافظ های غیر رسمی، خراشیده یا کثیف صفحه نمایش ممکن است باعث اختلال در عملکرد حسگر اثر انگشت شوند. سعی کنید محافظ صفحه را بردارید یا تمیز کنید.
آیا صفحه نمایش شما تمیز است؟ سعی کنید صفحه نمایش را با یک پارچه میکروفیبر نرم و بدون پرز تمیز کنید. می توانید در مورد نحوه تمیز کردن گوشی خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.
آیا انگشتان شما خشک یا مرطوب هستند؟ انگشتان خیلی مرطوب یا خیلی خشک ممکن است تشخیص داده نشوند. اگر انگشتانتان خیس هستند اجازه دهید خشک شوند یا اگر خیلی خشک هستند از مرطوب کننده استفاده کنید.
آیا نوک انگشتان شما خم شده است؟ سنسور اثرانگشت زمانی بهترین عملکرد را دارد که با کل اثر انگشت شما پوشانده شود. مطمئن شوید که سنسور را به آرامی فشار می دهید. اگر تشخیص داده نشد، انگشت خود را بردارید و کمی حرکت دهید.
آیا نوک انگشتان شما زخمی شده است؟ بافت اسکار و چین و چروک می تواند اثر انگشت شما را تغییر دهد. ممکن است مجبور شوید اثر انگشت خود را حذف کرده و دوباره ثبت کنید.

 

نحوه ی حذف اثر انگشت در گوشی سامسونگ

اگر اثر انگشت شما هنوز شناسایی نمی شود، می توانید سعی کنید اثر انگشت خود را بردارید و سپس دوباره ثبت کنید.

1.انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید و روی تنظیمات ضربه بزنید و برنامه Setting را باز کنید
2.روی بیومتریک و امنیت ضربه بزنید
3.روی Fingerprints ضربه بزنید
4.پین، الگو یا رمز عبور خود را وارد کنید
5.روی اثر انگشت ثبت شده ضربه بزنید
6.روی Remove ضربه بزنید
7.برای تایید دوباره روی Remove ضربه بزنید
8.روی افزودن اثر انگشت ضربه بزنید
9.دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا اثر انگشت خود را دوباره ثبت کنید

مشکل 1. گوشی قادر به شناسایی اثر انگشت نیست

کاربر:من همیشه از حسگر اثر انگشت گوشی Galaxy note 5 خود برای بازکردن گوشی استفاده میکردم تا اینکه پس از مدتی حسگر دیگر نتوانست اثر انگشت من را تشخیص دهد. من رمز پشتیبان خود را فراموش کرده ام و قادر به بازکردن قفل گوشی نیستم.

پاسخ: نگران نباشید، در صورتی که گوشی شما به اینترنت وای فای یا سیمکارت وصل باشد میتوانید از طریق حساب گوگل خود یا از طریق سایت findmymobile.com گوشی خود را باز کنید.

بازکردن گوشی بوسیله حساب گوگل:

توجه: برای بازکردن گوشی از طریق حساب گوگل، باید قبل از ایجاد مشکل حساب خود را به گوشی اضافه کرده باشید.

پس از 5 بار وارد کردن نادرست رمز عبور پشتیبان، گزینه Unlock via google نمایش داده میشود. با انتخاب آن و نوشتن ادرس جیمیل و رمز عبور حساب، قفل گوشی حذف شده و گوشی با کشیدن انگشت بر روی صفحه باز میشود.

حل مشکل کار نکردن حسگر اثر انگشت در سامسونگ

بازکردن گوشی از طریق findmymobile.samsung.com

توجه: برای استفاده از این روش، باید حساب گوگل شما به گوشی اضافه شده و گزینه remote control  در گوشی شما فعال باشد.

به سایت findmymobile.samsung.com رفته و با حساب گوگل خود وارد شوید. سپس گزینه unlock my screen را انتخاب کرده و بر روی unlock کلیک کنید.سپس میتوانید پیام the screen is unlocked را مشاهده کنید. پس از مشاهده پیام، قفل گوشی شما حذف میشود.

حل مشکل کار نکردن حسگر اثر انگشت در سامسونگ

بازکردن قفل بوسیله ریست فکتوری

در صورتی که گوشی شما به اینترنت متصل نیست و حساب گوگل خود را فراموش کرده اید، میتوانید از طریق فکتوری ریست، قفل گوشی خود را باز کنید.

  1. گوشی خود را در حالت Recovery قرار دهید، گوشی را خاموش کرده و دکمه افزایش صدا، خانه و پاور را همزمان نگه دارید تا لوگوی اندروید ظاهر شود، کلید پاور را بدون رها کردن دیگر کلید ها، رها کنید تا صفحه recovery نمایش داده شود.
  2. حل مشکل کار نکردن حسگر اثر انگشت در سامسونگ
  3. گزینه های wipe data/factory reset و wipe cache partition را انتخاب کنید تا تمامی اطلاعات حذف شوند، سپس گوشی را ریستارت کنید پس از ریستارت کردن گوشی قفل صفحه حذف میشود.

مشکل 2. پس از اپدیت کردن گوشی، حسگر اثر انگشت عمل نمیکند

کاربر: من همیشه گوشی خود را با اثر انگشت باز میکردم، اما پس از اپدیت کردن galaxy S6 خود، حسگر اثر انگشت غیرفعال شده است و پیام make sure home button is clean and dry نمایش داده میشود.

پاسخ: هر اپدیت اندروید، ممکن است باعث پیدایش مشکلات جدیدی در بعضی گوشی ها شود. برای رفع این مشکلات، ابتدا باید حافظه پنهان گوشی خود را از طریق حالت recovery پاک کنید.

  • گوشی خود را در حالت recovery قرار دهید.
  • بوسیله کلید های صدا روی گزینه wipe cache partition رفته و با فشردن کلید پاور ان را انتخاب کنید. پس از ان، Reboot system now را انتخاب کنید تا گوشی ریستارت شود.

در صورت رفع نشدن مشکل از طریق راه بالا، سه راه حل زیر را امتحان کنید.

  1. ترمیم اطلاعات ناقص سیستم و تهیه فایل پشتیبان برای حفاظت از اطلاعات: درصورت نداشتن دسترسی به سیستم، بوسیله این روش میتوانید سیستم گوشی را ترمیم کرده و اطلاعات گوشی خود را در کامپیوتر ذخیره کنید.

نقطه ضعف: تنها بخشی از مدل های سامسونگ پشتیبانی میشود.

حل مشکل کار نکردن حسگر اثر انگشت در سامسونگ

  1. فکتوری ریست کردن گوشی (ریست فکتوری تمامی اطلاعات گوشی شما را حذف میکند و گوشی به حالت کارخانه بازگردانده میشود) علاوه بر این، میتوانید قبل از فکتوری ریست، اطلاعات مهم خود را در کامپیوتر ذخیره کنید.

نقطه ضعف: حذف تمامی اطلاعات.

factory reset android in recovery mode 1 حل مشکل کار نکردن حسگر اثر انگشت در سامسونگ

  1. فلش کردن گوشی و بازگردانی به اندروید کارخانه بوسیله برنامه Odin

نقطه ضعف: حذف تمامی اطلاعات گوشی  و بازگردانی تمام تنظیمات گوشی به حالت اصلی.

86 دیدگاه دربارهٔ «حل مشکل کار نکردن حسگر اثر انگشت در سامسونگ»

  1. سلام من یه ماهه گوشیمو خریدم مدلش سامسونگ j5pirmالان مینویسه حسگر اثر انگشت پاسخ نمیدهد اینو‌چیکارش کنم

  2. سلام
    من گوشیم A7 2017 است‌.بعد ۵ ماه استفاده یکروز حافظه اش خیلی پر شد و از اون روز به بعد دیگر حسگر اثر انگشت و تنظیماتش کلا کار نمیکند و مینوسد که حسگر اثر انگشت پاسخ نمیدهد لطفا بعدا امتحان کنید. تا حالا حافظش خیلی پر شده بود ولی اینجوری نشده بود. بعدش که تو تنظیمات میری میگه گوشیو یه بار خاموش روشن کن که من همون موقع این کار و کردم حسگر که درست نشد پسورد وای فای رو هم فراموش کرد. حتی نمیشه گوشیو بدون رمز کرد یا اثرانگشت های ذخیره شده رو پاک کرد.تا حالا دو تا مغازه بردم که یکیشون گفت مشکل از حافظه است و من از حافظه داخلی ۳ گیگ خالی کردم و رم و سیمکارتم دراوردم خاموش روشن کردم بازم درست نشد یه مغازه دیگم بردم که اونم گفت گوشی باید فلش بشه اگه نرم افزاری باشه حل میشه ولی اگه سخت افزاری باشه باید فینگرتاچ عوض شه. بهش هم هیچ ضربه یا فشاری وارد نشده. ولی خب من نمیخوام که گوشیم فلش شه و همه چی پاک شه و ۹۵% هم مطمئنم که مشکل نرم افزاریه چون هیچ ضربه ای بهش وارد نشده.ولی خب اگه راه حلی دارید که میتونه این مشکل و بدون فلش و بازشدن گوشی درست کنه ممنون میشم بگید.

    1. واسه ی منم دقیقا همین اتفاق افتاده در ضمن من حافظمم پر
      نشده و این اتفاق افتاده
      A7 2018 هم هست
      الانم با رمز باز میکنم نمیدونم چیکار کنم

  3. سلام منم دقیقا مشکل شمارو دارم باید چیکار کنم.
    اگر گوشیتون درست شد اثرانگشتش من هم راهنمایی کنید.ممنونم.

  4. سلام گوشی من سامسونگ j5 pro هستش اثرانگشت رو باز نمیکنه میزنه ب دلایل امنیتی از رمز عبور استفاده کنید.میشه ی راه حل بدین؟؟؟

    1. دقیقا امروز این مشکل واسه من پیش اومده از صبح عمل میکرد ولی ی دفعه غیرفعال شده و وقتی میخوای اثر انگشت رو عوض کنی میگه باید راه اندازی کنی راه اندازی کردم ولی فایده نداشت

  5. سلام.من گوشیم A3 2017 هستش و دقیقا به همین مشکل خوردم….یه سری فیلم آموزشی از یوتیوپ دیدم اما فایده ای نداشت….لطفا یکی یه راه حل درست بهمون بده…اعصابمون پکید😵

  6. سلام
    من گوشیم A7 2017 هست و هفت ماهه که خریدم.تو اندروید ۶ حتی تو حافظه ی پر هم مشکلی نداشتم اما توی اندروید ۷ بعد ۱/۵ ماه که حافظش پر شد حسگر از کار افتاد.بعد مدتی بردم نمایندگی و گفت سخت افزاریه و عوض کرد که دوباره بعد ۱/۵ که حافظش پر شد از کار افتاد دوباره بردم گفتند چک میکنیم و الآن بهم تحویل دادن.فکر کنم یه باگ اندرویدی توی اندروید ۷ باشه که وقتی حافظه خیلی پر میشه حسگر از کار میافته. بهتره که فعلا رعایت کنیم و حافظه ی گوشیو زیاد پر نکنیم. لطفا پیگیری کنید تا اگه باگی هم هست شناسایی بشه و به ما اطلاع بدن یا با یک آمدیت نرم افزاری حل بشه اینکه نمیشه هر ۱/۵ ماه یکبار گوشیو باز کنن و همی چیش پاک شه تازه الآن گارانتی داره بعدا کلی هزینه برداره. من فکر میکردم که این مشکل نادره و فقط واسه گوشی من پیش اومده که نظرات رو دیدم که چند نفر دیگم با این مشکل دقیقا مثل من برخورد کردن پس این نشون میده که ایراد نمیتونه سخت افزاری باشه.

  7. سلام من گوشیم j5 prim هستش تا العان داشت اثر انگشتش کار‌میکرد العان یه 5 دقیقس که کار نمیکنه اصلا وقتی انگشتم و میزارم هیچی نمینویسه ن میگه اشتباهه ن چیز دیگه ای تو تنظیماتم میرم میگه اثر انگشت از کار افتاده باید گوشی و خاموش روشن کنم ک 10 بار اینکارو کردم ولی جواب نداد مشکلش چیه؟

    1. سلام عزیز
      گوشی موبایلت رو ریست فکتوری کن (بازنشانی به داده های کارخانه) درست میشه .
      حالا احتمال درست نشدن خیلی کمه ولی اگه نشد مشکل سخت افزار باید بفرستین نمایندگی.

  8. سلام من گوشیمj5peimeاثر انگشت همه رو باز میکنه بعضی وقتا هم خود به خود قفلش باز میشه راهنماییم کنین ممنون

    1. سلام
      این به دلیل کثیف بودن سطح دکمه منو یا همون اسکنر اثر انگشت هستش
      سعی کنید کاملا صفحه نمایش و دکمه هارو تمیز کنید .

  9. سلام
    من گوشیم جی ۷ پرایم هستش
    خود به خود میگه خطایی در حسگر اثر انگشت رخ داده. بعد از دیدن این پیغام گوشی رو ریسیت کن درست میشه اما نشد
    چیکارش کنم؟؟؟

  10. با سلام منم کشیم a7 است همین مشکل حسگر اثر انگشت برای من پیش اومده اگه داخلی پیدا کردید بگید فکر کنم اشتباه کردیم اندرویدشو آپ دیت زدیم هیشکی داخلی داره بدون اینکه اطلاعات پاک بشه اندرویدشو برگردانیم به ورژن قبل.

  11. واقعا گوشی های سامسونگ پر از ایراد هستن,گوشی من اس7اج هست که بعد از یمدت یهویی ویبرش,از کار افتاد که گارانتی رفت و درستش کرد,حالا بعد,از یمدت سنسورضربان قلب بد کار میکنه,الان هم که من برای قفل گوشی از اثر انگشت استفاده میکردم ولی الان میبینم که بدون نیاز به اثر انگشت,با سوییپ کردن هم گوشیم باز میشه و نیازه به اثر انگشت نداره😨😨😨,واقعا کسی میخواد گوشی بخره سمت سامسونگ نیاد,فقط نوکیا

  12. سلام.منم سه ماه j5 prime خریدم .الان مینویسه
    اثر انگشت پاسخ نمیدهد بعدا امتحان کنید
    لطفا راهنمایی کنید
    اگه کسی مشکلشو حل کرده راهنمایی کنه لطفا

  13. سلام . خسته نباشید . گوشی من نوت 8 هست . رمزش به صورت عدد و حرف هستش. و با اینکه میدونم رمز درسته ولی گوشی قبولش نمیکنه . میشه راهنمایی کنین که بدون حذف اطلاعات بتونم بازش کنم. و اینکه علتش چی میتونه باشه

  14. سلام .منم گوشیم سامسونگ a5 از دیشب حسگر اثر انگشت کار نمیکنه میگه پاسخ نمیده بعدا دوباره امتحان کنید بدجور ریختم بهم لطفا کمکم کنید

  15. سلام خسته نباشید . گوشی من نوت 8 هست . رمز به صورت عدد و حرف هستش . چند روزه که رمزو قبول نمیکنه گوشی . با اینکه میدونم درسته . میشه لطفا راهنمایی کنین که چطور بدون حذف اطلاعات گوشی رو باز کنه . بعد از اشتباه زدن رمز گزینه حساب گوگل نمیاد . با اینکه روی گوشی حساب دارم .

  16. سلام من گوشیم j7 پرایم هستش و چند روزیه که هر چقدر میخوام با اثر انگشت بازش کنم مینویسه 《حسگر اثر انگشت پاسخ نمیدهد دوباره امتحان کنید》
    وقتی هم میرم توی تنظیماتش برای اثر انگشت
    مینویسه خطایی در حسگر رخ داده . راه اندازی مجدد کنید
    هر چقدر هم راه انداری میکنم دوباره خرابه

    لطفا جواب دهید

  17. سلام مدل گوشی منj7 primeهست من چند ماه ک از حس گر اثر انگشت بدون هیچی مشکلی استفاده میکنم حتی بعد از اینکه اندرویدمو به ۷ ابدیت کردم بازم مشکل نداشت ولی بعد چند مدت میگ ک حس گر پاسخ نمی دهد و از کار افتاد گوشیم ریست کارخانه ای کردم ولی بازم فایده نداشت خواهش میکنم جواب بدین من اث انگشت عادت کردم نمیتونم از پین یا الگو استفاده کنم واس من مشکل شده

  18. سلام من قفل اثرانگشت روفعال کردم ولی وقتی صفحه رو روشن میکنم میخوام بااثرانگشتم باز کنم مینویسه به دلایل سیاستی امنیتی از پین کداستفاده کنید چیکارکنم؟؟؟

  19. سلام خسته نباشید گوشی من سامسونگ Galaxy Grand Prime+هست می خواستم ببینم حسگر داره یانه چطوری فعالش کنم

  20. سلام.گوشیم سامسونگa52016هست می خوام قفل اثر انگشتی فعال کنم.مینویسه مطمئن شوید کلید صفحه اصلی تمیز و خشک است

  21. سلام من یه گوشی سامسونگ جی ۵ دارم بروز رسانی کردم چند ماه بعد یهو از کار افتاد بدون هیج ضربه یا اب خوردگی لطفا راهنمایی کنید

  22. سلام گوشی من j7 pro هستش بعد از اینکه حافظش تقریبا پر اثر انگشتش کار نمیکنه و میگه حسگر اثر انگشت پاسخ نمیدهد راه دیگه ای بقیر از فلش کردن گوشی نیست؟

    1. سلام
      اگر فکر می کنید مشکل از حافظه است میتونید با نرم افزار کلین مستر کش و دیتا های اضافی گوشی رو پاک کنید

  23. سلام گوشی من samsung a5 2017 هستش من ریت فکتوری کردم گوشیمو اما دو باره بعد از گذشت یک روز اثر انگشتم دیگه کار نکرد و میگه reastart device چی کار کنم لطفا بگین

  24. سلام.
    گوشی من یه شب بدون دلیل دیگه اثر انگشتش کار نکرد و الان میزنه (اثر انگشت شما غیر فعال میباشد تلفن خود را خاموش روشن کنید).
    چند بار این کار و کردم حتی باز نشانی اولیه هم انجام دادم ولی باز درست نشد چی کار کنم!!!

  25. باسلام
    من گوشی اس۸پلاس دارم.حسگراثرانگشت روفعال کردم.اماوقتی که برنامه ای فعال باشه وگوشی قفل بشه کارمیکنه ولی وقتی که هیچ برنامه ای باز نباشه وصفحه قفل بشه وقتی ازاثرانگشت استفاده میکنم پیام میده که به دلیل سیاستهای امنیتی ازالگویاپین استفاده کنیدومجبورم الگویاکدبهش بدم تاقفل باز بشه..
    لطفااگه کسی دلیل وراه حلشو میدونه راهنمایی کنه.
    سپاسگذارم.

  26. من اس 7 دارم چند روزه اینجوری شده اسکن انگشتش کار نمیکنه نه آبی نه ضربه ای هیچی …..
    فلاشش کردم تنظیمات اولیه فاکتوری انحام دادم باز درس نشد فقظ حیف اطلاعاتم پاک شدن البته بکاپ گرفتم

  27. سلام گوشی من بعد از آپدیت شدن به اندروید 8 وقتی میخوام اثر انگشت را فعال کنم خود ب خود خاموش میشه ولی در حالت safe mode امتحان کردم مشکلی نداره ودر ضمن اینو من چجوری میتونم به اپدیت قدیمش برگردونم وآیا این مشکلش حل میشه یا نه

  28. سلام من سامسونگ A5 2017دارم حافضش پر بود ولی چیزیش نشد تا فرداش. فردا نوشت خطایی وارد شده چیکارش کنم؟

  29. سلام گوشی من جی ۵ پریم هسش ی چن ماه خریدم الان حسگرش از کار افتاده نمیدونم مینویسه حسگر پاسخ نمیدهد لطفا بگید چیکار کنم؟؟؟

  30. سلام اثر انگشت گوشیم غیر فعال شده میرم ک دوباره فعالش کنم مینویسه نیاز ب راه اندازی دوباره گوشیت هست باید چیکار کنم چجور راه اندازی کنم

  31. سلام
    منم تقریبا ی هفته ست ک حسگر گوشیم کار نمیکنه حتی قبل اینکه اندرویدشو ارتقا بدم و یکسالو نیم ک دارم از گوشی و حسگرم استفاده میکردم
    و خیلی وقتا حافظم کامل پر میشد و هیچ وقت ب حسگرم ارتباطی نداشت
    اینبار ک حافظمو خالی کردم ک خیالم راحت شه حسگرش دیگه کار نکرد و اینکه تنظیمات بیومتریکم پاک‌کردم ک دوباره اثرانگشت تعریف کنم ولی نشد و کلا خطا میده
    و مهمتر اینکه اصصصلا نمیخوام گوشیمو فلش بزنم و باز کردن قفل صفحه با پین و الگو عذاب اوره برام😥😥
    توروخدا یکی راهنمایی کنه

  32. سلام.من گوشیم j7poroهست .۹ ماهه گوشیمو خریدم.دوروزه بدون هیچ ضربه ای گوشیم اثر انگشتمو نمیخونه.مینویسه بعد از این پیام باید ریست کنی.صفه ی گوشیم هم تمیزه از این لحاظ مشکلی نداره.لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم

  33. سلام گوشیه من a5سامسونگ هست ماله من هعی روشن و خاموش میشه و هعی حسگر اثر انگشتش پشت سر هم ارور میده من اینو چیکار کنم مینویسه ک خطایی در حسگر…. رخ داد

  34. سلام گوشی من note 5 جدیدا وقتی از اثر انگشت استفاده میکنم با تاهیر صفحه باز میشه اول صفحه خاموش بعد صفحه باز میشه چطور مشکل و حل کنم ؟

  35. گوشیم s8 پلاس یک سال اصلا مشکلی نداشته حالا مدت هفت هشت ساعت باهاش کار نمیکنم مخصوصا شب که تا صبح بی استفادس صبحا که روشنش میکنم اثر انگشتش کار نمیکنه دلیلش چیه؟

  36. سلام من سامسونگ جی۵ پرایم دارم اثر انگشتش کار نمیکنه ریست کردم درست نشد فلش کردم درست نشد ولی وقتی فلش کردم جدیدترین نسخه رو زد که گوشی مثل روز اولش نشد ایا نسخه های قبلی فلش رو بزنم درست میشه

  37. سلام من چند روزی هست ک سامسونگ A7 خریدم ولی الان رمز ورود و پین و الگوش کار نمیکنه و دست میکشم رو صفحه خودش باز میشه ولی فیس آیدی و اثر انگشتم مشکلی نداره مشکل از چیه؟

  38. منم گوشیمو آپدیت ک کردم بعد چن وقت حافظم پر شد یهو اثر انگشت از کار افتاد حافظه رو خالی کردم اما درس نشد
    احتمال میدم تو مدیریت فایل یه پوشه برای اثر انگشت هست ک اون پاک شده fingerprint

  39. سلام من گوشیم نوت 4 هست هر وقت میرم که اثر انگشت رو فعال کنم نمیشه مینویسه گوشی را ریستارت کنید کردم فرمت کردم فلش هم کردم اما بازم نشده میشه بگین مشکل چیه؟؟؟؟؟

  40. سلام گوشی من G5 pro هستش ودرقسمت فینگرپرینت اسکنر نوشته یک اثرانگشت اضافه شد ولی این حسگر عمل نمیکنه و وقتی کلیک میکنم روش مینویسه برای راه اندازی دستگاهتون رو روشن خاموش کنید. چندین باراینکارکردم ولی بازهم این پیان اخطار هنوز هستش. ممنون میشم راهنمایی کنید

  41. سلام گوشی من گلکسی s9هستو کمتر از ۳ماه کارکردش هست چندروزیه حسگر کاملا ازکار افتاده و میگه دستگاهودوباره راه اندازی کنیدتمام مراحل بالارو انجام دادم هیچ فرقی نکرده لطفا راهنمایی کنین.
    امکان داره با بروزرسانی اندروید برگرده؟؟📍

  42. تا می تونید گوشی موبایل تونو به تعمیرگاه نبرید که نابودش میکنند مشکل حسگر اثر انگشت جهانی هست … شما بدلیل اینکه صفحه گوشی تون زیادی کثیف بوده کار نکرده احتیاج به تعمیر ندارن…فقط باید با خمیر دندان گوشی رو خش گیری کرد

  43. سلام .من چنساله گوشی دارم ولی از روز اول اثر انگشتش کار نمیکنه . نوشته که باید گوشی رو خاموش روشن کنی !چکار کنم

  44. سلام.من یه گوشی m20 دارم.یه چند روزی هست که برای اولین بار که مثلا بعد از چند دقیقه گوشی رو ورمیدارم با صفحه خاموش از طریق حسگر انگشت ،قفل گوشیم باز نمیشه،اما اگه صفحه روشن باشه باز میشه و eror میده که حسگر ممکن است کثیف باشد ،تمییز کنید،که اصلا کثیف نیست. و بلافاصله بعد از اون با صفحه خاموش هم باز میشه ،به هر تعداد که قفل کنند.اما ۵ دقیقه بعد همین آش و همین کاسه.
    مشکل دیگه اینکه اگه تماس بی پاسخ یا پیام یا هر چیز دیگه برام ارسال بشه صفحه گوشیم دیگه خاموش نمیشه.هم ریست فکتوری زدم هم فلش کردم اما رفع نشد.کسی هست راهنماییم کنه.

  45. سلام
    مدل گوشی بنده j7 پیریم هست حسگر اثر انگشتش مشکلی نداره اما تقریبا روزی دو بار اسکنش کار نمیکنه و میخواد که با پسورد گوشی رو باز کنی آیا قابل رفعه؟؟لطفا راهنماییم کنید

  46. سلام گوشی من samsung A20 قفل اثرانگشت اگ فعال کنم بعد یه ۲۴ ساعت خود بخود غیر فعال میشه اگ بزنم یه همچین چیزی مینویسه، ( براساس الزامات…. .) لطفا اگ یه راه حل هست بگید ممنونم. ؟

  47. سلام ، من گوشیم s8 هس ، باطریش مشکل داشته به دلایلی چنجش کردم ، از تایمی ک چنجش کردم گه اثر انگشت و نه تشخیص چشم کار نمیکنه مجبورم با پین بازش کنم ، میتونین کمکم کنید ؟

  48. سلام . گوشی بنده سامسونگ j7 prime هستش ی شب بدون هیچ دلیلی حسگر اثر انگشت کار نکرد چند روز درگیرش بودم ی جا خوندم شما میری تنظیمات بیومتریک نوع صفحه قفل انتخاب میکنی بعد گزینه اثر انگشت رو غیر فعال میکنی و راه اندازی مجدد میکنی و بعد دوبار تو تنظیمات میرین حسگر فعال میکنین کاملا درست میشه بدون اینکه بخاین ریست فکتوری فلش یا تعمیرگاه ببرین برای من کار کرد

  49. سلام من گوشیم s21 ultra هست و از وقتی محافظ صفحه انداختم حسگر اثر انگشتش کار نمیکنه داخل تنظیماتش حساسیت لمسشم فعال کردم ولی بازم کار نمیکنه بخاطر ضخیم بودن گلسش اگر راه حلی داره لطفا بهم بگید ممنون

  50. سلام ببخشید من گوشیم s21ultra هست اثرانگشتش رویه صفحه قفل نمیاد ولی در برنامه هایی که نیاز یه شناسایی هست اثرانگشت میاد ولی در صفحه قفل نمیاد فکر کنم مشکل نرم افزاری داشته باشه و اینکه ریست فکتوری هم کردم دو بار فلشش کردم ولی هنوزم نیومده اگه میشه کمک کنید ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *