دانلود ابزار فلش فریمور سونی به نام XperiFirm

برای کاربران سونی اکسپریا، دانلود بروزرسانی فریمور در دسترس به صورت دستی همیشه یک چالش بوده است ولی به لطف XperiFirm این روند تغییر کرده است. این ابزار جدید به شما کمک می کند هریک از فریمورهای در دسترس را برای گوشی های اکسپریا دانلود کنید. این نرم افزار به طور مستقیم به سرورها متصل شده و شما می توانید در هر لحظه فریمورهای در دسترس را مشاهده کنید. شما می توانید آخرین نسخه نرم افزار را برای خود و حتی دیگران دانلود کنید. تنها مشکل XperiFirm این است که تنها برای دانلود می باشد و هیچ اقدامی در زمینه نصب انجام نمی دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره XperiFirm و دریافت لینک دانلود این برنامه در ادامه همراه ما باشید.

XperiFirm از لینوکس، ویندوز و مک پشتیبانی می کند. ابزارها به ندرت از تمام سیستم عامل های اصلی پشتیبانی می کنند ولی این موضوع در XperiFirm فرق می کند، گرچه با درایو USB فرستاده نمی شوند و باید اینکار را شخصا خودتان انجام دهید. همچنین همانطور که گفته شد نرم افزار نمی تواند بروزرسانی را خودش نصب و اجرا کند.

برای دانلود فریمورها، رام ها و بروزرسانی های رسمی هوآوی در این لینک همراه ما باشید.

XperiFirm 700x452 دانلود ابزار فلش فریمور سونی به نام XperiFirm

امکانات XperiFirm

در زمینه کار با فایل های فریمور خام گوشی های سونی XperiFirm یک ابزار مهم است، البته این موضوع حتی در زمان انجام بروزرسانی ها و اصلاح منطقه گوشی نیز صدق می کند. در اینجا لیستی از ویژگی های موجود در این برنامه برای شما نوشته شده است:

پشتیبانی از تمام گوشی های سونی اکسپریا

نرم افزار XperiFirm شما را به یک پایگاه داده متشکل از تمام دستگاه های اکپسریا متصل می کند. این بدین معنی است که برای استفاده از این ابزار به مدل خاصی از اکسپریا احتیاجی نیست و یک بسته می تواند به شما در یافتن فریمور تمام گوشی های سری سونی اکسپریا کمک کند.

بررسی آخرین فریمور برای دستگاه متصل شده

هنگامی که گوشی اکسپریا خود را به رایانه متصل کرده و این برنامه را اجرا می کنید، به طور خودکار گوشی شما را تشخیص می دهد و آخرین فریمور بروزرسانی شده و در دسترس را در اختیار شما می گذارد.

قابلیت مکث و بازگردانی دانلود

متاسفانه حتی جدیدترین مرورگرهای وب از قابلیت توقف دانلود پشتیبانی نمی کنند اما جا دارد از XperiFirm به سبب ارائه این قابلیت تشکر کنیم؛ شما می توانید دانلود را متوقف کرده و در زمان دلخواه ادامه دهید. این ابزار امکان تایید را فراهم می کند بدین معنی که فایل های شما به همان صورت و در مسیر معینی دانلود می شوند و خبری از فایل های خراب شده در مسیر انتقال داده ها نیست.

پشتیبانی از فریمورهای جانبی

سونی علاوه بر گوشی برخی لوازم جانبی مانند ساعت هوشمند را هم تولید می کند. خوشبختانه XperiFirm نیز از آنها پشتیبانی کرده و لیستی از بروزرسانی فریمورهای در دسترس را برای آنها ارائه می دهد. شما می توانید با فلش کردن فریمور دانلود شده از طریق XperiFirm ساعت هوشمند خود را به تنظیمات استوک برگردانید.

دانلود XperiFirm

شما می توانید این برنامه را از لینک های موجود در این مطلب دانلود کنید. همانطور که گفته شد XperiFirm از لینوکس، ویندوز و مک پشتیبانی می کند. بسته نرم افزاری برای همه دستگاه ها یکسان است اما در سیستم های لینوکس و مک به نرم افزار Mono نیز نیاز دارید.

نسخه XperiFirm لینک دانلود
XperiFirm 4.9.1 دانلود
XperiFirm 5.0.0 دانلود
XperiFirm 5.3.8 دانلود

اطلاعات بیشتر درباره XperiFirm

درایورهای USB سونی: نرم افزار XperiFirm با هیچ درایوری عرضه نمی شود. اگر هیچگونه درایور نصب شده ای برای گوشی سونی خود ندارید، لطفا آنها را از اینجا دانلود کنید: درایورهای USB سونی.

Sony Companion: برای کاربرانی که به دنبال همگام سازی داده ها مانند تصاویر، ویدئوها و سایر اطلاعات می باشند باید گفت می توانید از نرم افزار Sony Companion استفاده کنید.

رام های سفارشی: نصب رام های سفارشی با استفاده از برنامه اسمارت سوئیچ سامسونگ امکان پذیر نیست همچنین حتی نمی توانید هسته های سفارشی را نصب کرده یا حتی بازیابی کنید.

پیش نیازهای برنامه در ویندوز

ویندوز XP SP3: در این نسخه Net Framework 4.0 باید نصب شده باشد

ویندوز ویستا/7: NET Framework 4.6 RC باید نصب شده باشد

ویندوز 8/8.1/10: NET Framework از پیش نصب شده است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *