دانلود لانچر گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ برای سایر گوشی ها

APK  لانچر گوشی گلکسی اس ۹ برای سایر گوشی ها قابل دانلود شده است. این گوشی چند روز پیش به بازار آمده اما بسیاری از امکانات آن برای سایر گوشی ها در دسترس قرار گرفته. آخرین و جدید ترین چیزی که فراهم شده دانلود فضا یا لانچر گلکسی اس ۹ است که به آن   samsung experience home نیز گفته می شود. این قسمت از گوشی جدید سامسونگ که سیستم عامل اندروید دارد برای گوشی های دیگر اندرویدی با تسخه اندروید ۹.۰ هم عرضه شده و از نظر کارکردی هم آزمایش شده است.

بر خلاف سایر گوشی های مهم سامسونگ، در سیستم این گوشی تغییر خاصی دیده نمی شود. و اکثر موارد آن مشابه گلکسی اس ۸ یا نوت ۸ هستند. این گوشی حس و حال مشابهی با گوشی های ذکر شده دارد و تنها در برخی جزئیات متفاوت است. اگر دوس دارید از اولین کسانی باشید که فضای گلکسی اس ۹ را تجربه می کنند، لینک دانلود لانچر این گوشی در همین صفحه موجود است و می توانید آن را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.

دانلود لانچر سامسونگ گلکسی اس 9 

Galaxy S9 Launcher 1 دانلود لانچر گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ برای سایر گوشی ها

پس از دانلود، مانند سایر apkها  آن را نصب کنید. اگر اولین بار است که چنین نرم افزاری نصب می کنید باید گزینه ی “install from unknown sources” را در قسمت تنظیمات فعال کنید. ادامه مطلب را بخوانید تا متوجه شوید چگونه یک apkرا نصب و راه اندازی نمایید. همچنین می توانید ویدیوی دمو از لانچر گکسی اس ۹ را تماشا کنید.

چگونگی نصب apk لانچر گلکسی اس ۹

Galaxy S9 Launcher 1 دانلود لانچر گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ برای سایر گوشی ها Galaxy S9 Launcher 3 دانلود لانچر گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ برای سایر گوشی ها Galaxy S9 Launcher 2 دانلود لانچر گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ برای سایر گوشی ها

همانطور که قبلا گفته شده برای اینکه چنین برنامه ای کار کند باید android nougat   را اجرا کنید.

مرحله ۱: apk لانچر گلکسی اس ۹ را دانلود کنید.

مرحله۲: apkی را که دانلود کرده اید پیدا کرده و اقدام له نصب نمایید.

مرحله ۳: اگر اولین بار است که چنین نرم افزاری نصب می کنید باید گزینه ی “install from unknown sources” را در قسمت تنظیمات فعال کنید.

مرحله۴: پس از فعالسازی گزینه مذکور نرم افزار نصب خواهد شد. برای باز کردن ان به صفحه اصلی رفته و روی touchwiz home کایک کنید.

به همین راحتی. حالا می توانید این برنامه را بعنوان حامل اصلی گوشی انتخاب کرده و از آن در گوشی های اس۸ یا اس ۸ پلاس خود استفاده کنید.

چگونه لانچر گلکسی اس۹ را در گوشی غیر فعال کنیم

اگر از فضای اس۹ خسته شده اید یا از آن خوشتان نیامده و می خواهید به گوشی اس۸ یا اس۸ پلاس خود برگردید دستورالعمل ساده ی زیر به کارتان می آید.

مرحله۱: به تنظیمات گوشی و قسمت applications  بروید

مرحله۲: به آیکون سه تقطه ای که در بالای سمت راست گوشی است بروید و گزینه ی show system apps را انتخاب کنید.

مرحله۳: حالا به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه ی samsung experience home را پیدا کرده و وارد آن شوید.

مرحله ۴: حالا دوباره آیکون سه نقطه ای را باز کرده و uninstall updates را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *