دانلود والپیپر رسمی Galaxy A31 سامسونگ

شرکت سامسونگ پیشتر گوشی هوشمند گلکسی A31 را به عنوان یک میان رده جدید معرفی و عرضه کرد. گوشی هوشمندی که مشخصات قابل توجهی داشته و یک اسمارتفون جذاب تلقی می شود.

در این بین باید آن را محصول ارزنده سامسونگ دانست که از راه رسیده و تصاویر پس زمینه زیبایی هم برای این مدل در نظر گرفته شد. از نظر ظاهری این گوشی شباهت نزدیکی به گوشی A71 سامسونگ دارد با این تفاوت که مقداری روی رنگ و جلا دادن به آن صرف شده تا گزینه‌ای میان‌رده و اقتصادی برای عرضه به بازار گوشی های ارزان قیمت باشد. این گوشی به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED مجهز شده و در نگاه اول بلند و دراز به نظر می‌رسد. سنسور اثرانگشت نیز در زیر صفحه نمایش استفاده شده تا قاب پشتی خلوت‌تری داشته باشیم.

در ادامه این پست قصد داریم به بررسی، خرید و قیمت گوشی سامسونگ A31 پرداخته و با نقد و بررسی امکانات و قابلیت‌هایی که این گوشی در اختیارتان قرار می‌دهد ببینیم برای چه افرادی مناسب است. اما پیش از آن پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به پست جدیدترین گوشی های سامسونگ سایر محصولات این برند را هم بررسی کنید.

گوشی جدید سامسونگ A31 دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰p+ است که حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر تعبیه شده است. از یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با امکان تصویر برداری عریض بهره می‌برد و دوربین اصلی چهارگانه در قاب پشتی با سنسورهای زیر تعبیه شده است.

  • 48 مگاپیکسل(0.8 میکرومتر سایز پیکسل، 1/2.0 اینچ سایز سنسور، لنز واید، f/2.0 فوکوس خودکار با تشخیص فاز)
  • 8 مگاپیکسل اولتراواید(لنز 13 میلی‌متری فوق‌عریض، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، 1/4.0 اینچ سایز سنسور، f/2.2)
  • 5 مگاپیکسل ماکرو(لنز ماکرو، f/2.4)
  • 5 مگاپیکسل عمق(سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4)

این دوربین چهارگانه به یک فلش LED نیز مجهز شده و با توجه به رابط کاربری که دوربین دارد می‌توانید از تنظیمات و امکانات خاصی که در بیشتر سری گوشی‌های A سامسونگ وجود دارد استفاده کنید.

سامسونگ هنوز معرفی دقیقی از تراشه این محصول نداشته است اما آنطور که اطلاعاتی به بیرون درز کرده است پردازنده این محصول با تراشه هلیو P65 مدیاتک عرضه خواهد شد. 6 گیگابایت حافظه رم برای این گوشی در نظر گرفته شده که از حافظه داخلی 128 گیگ بهره می‌برد. البته یک نسخه 64 گیگ از این محصول نیز وجود دارد. به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD نیز می‌توانید تا 1 ترابایت حافظه نیز به ان اضافه کنید.

چیزی که در این محصول بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند باتری آن است. گلکسی A31 سامسونگ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که مجهز به فناوری شارژ سریع ۱۵ وات هم است.

در این مطلب قصد داریم فایل دانلود تصاویر پس زمینه گلکسی A31 را در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید آن را دریافت کرده و روی گوشی هوشمند خود به کار گیرید. اگر به دنبال مدلی هستید که بتواند رضایت شما را جلب کند، قطعا این دیوایس یکی از آنها بوده و نباید به سادگی آن را کنار گذاشت.

شایان ذکر بوده که تصاویر استوک پس زمینه گلکسی A31 بسیار زیبا و خیره کننده است. بنابراین نظر هر فردی را جلب می کند.

لینک

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *