دانلود Magisk برای تمامی نسخه ها

شما می توانید Magisk را برای دستگاه های Android بارگیری کنید. علاقه مندان به سیستم عامل اندرویدی می توانستند نام محبوب Magisk را بشنوند و برای اولین بار برای کسانی که با آن آشنا می‌شوند، یک ابزار روت بدون سیستم است که توسط topjohnwu ساخته شده است. هدف اصلی پشت Magisk فراهم کردن نصب روت قابل اعتماد به همراه قابلیت های اضافه شده برای افزایش هر چه بیشتر تجربه هر کاربر Android است. ما در مورد چگونگی پیاده سازی رابط بی سیم سیستم و چگونه بهتر از سایر راه حل های قدیمی در پیش رو ، درباره این موضوع بیشتر بحث خواهیم کرد. همچنین می توانید لینک های مستقیم زیر چندین نسخه را برای بارگیری Magisk برای گوشی خود پیدا کنید.

بعد از معرفی اندروید نوقا ،Magisk به لطف سازگاری گسترده خود، محبوبیت زیادی به دست آورد. اخیراً، این ابزار به روز شده است که حتی از Android Oreo و Android P هم پشتیبانی می کند. علاوه بر این، پس از دریافت بازخورد، توسعه دهنده به طور مداوم و بطور جدی ساخت روت جدید Magisk را منتشر می کند تا مشکلات، اشکالات و همچنین پشتیبانی از دستگاه جدید را برطرف کند. بر خلاف راه حل‌های مختلف روت دیگر ، Magisk به گونه ای طراحی شده است که در دستگاه های مختلف از تولید کنندگان متعدد کار کند. نیازی نیست منتظر یک نسخه سازگار Magisk برای هر تلفن / سازنده جدید باشید. می توانید لیست کاملی از ویژگی های زیر را طبق آنچه که Magisk پس از نصب بر روی دستگاه Android خود نصب کرده است، بخوانید.

 

جزئیات Magisk :

همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم ، اصلی ترین چیزی که Magisk را متمایز می کند، رویکرد روت بدون سیستم است. به عبارت ساده، پس از نصب Magisk، برنامه پارتیشن سیستم را تغییر نمی دهد. این دارای چندین مزیت است، از جمله این واقعیت است که دستگاه شما هنوز بسیاری از بررسی های امنیتی را پشت سر می گذارد و در برخی موارد قادر به دریافت بسته های OTA است.

علاوه بر این، Magisk فقط محدود به root نیست، Magisk Manager یک برنامه اشتراک است که توسط همان توسعه دهنده نیز تهیه و نگهداری می شود. از طریق این برنامه می توانید حالت های بعدی را کنترل و نصب کنید. این برنامه مدیریت همه چیز را به هم متصل می کند و تجربه روت کاملی را در دستگاه Android خود به شما می دهد.

فهرست ویژگی های Magisk :

در اینجا لیست سریع از ویژگی هایی وجود دارد که Magisk را به محبوب ترین راه حل برای روت کردن تلفن های اندرویدی در حال اجرا در Nougat یا Oreo تبدیل می کند:

متن باز

Magisk 100٪ منبع آزاد است و ساخت آن آسان است ، بنابراین هر کس با دانش توسعه می تواند شروع به کار بر روی آن کند.

Magic Mount

این امر به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه مزاحمت پارتیشن ها ، هرگونه اصلاح سیستم (فروشنده) را انجام دهید. هر چیزی را می توان با Magism بی سیم سیستم بارگیری کرد! بدون ایجاد نگرانی در صورت خراب شدن در هنگام کار با آنها ، این امر می تواند آسان باشد.

MagiskSU

می توانید دستگاه خود را با MagiskSU روت دهید ، که مبتنی بر Phus’s Superuser است و این مبتنی بر CM Superuser است. Superuser سابقاً روشی برتر برای ریشه کن کردن دستگاههای اندرویدی در نسخه آیس کریم ساندویچ و Jelly Bean بود. MagiskSU همچنین یک راه حل روت منبع باز است.

Magisk Manager

Magisk Manager یک برنامه همراه Android است که به شما امکان می دهد مدیریت ریشه MagiskSU ، magisk را ارتقا داده و لیست های MagiskHide را مدیریت کنید. شما همچنین می توانید ماژول های Magisk ماژول های مجله ماژول Magisk را مدیریت ، ارتقاء ، بارگیری و نصب کنید.

MagiskHide

این مورد Magisk را از شناساییها پنهان می کند: Google SafetyNet ، بررسی های یکپارچگی سیستم سیستمی با قابلیت کنترل بازی و غیره

بازنشانی

Resetprop به شما امکان می دهد هرگونه تغییر در ویژگی های سیستم ، از جمله بخش های خواندنی را انجام دهید. این همچنین به همراه MagiskHide برای فریب وضعیت دستگاه های مختلف ارسال شده از بوت لودر استفاده می شود.

متفرقه

AVB 2.0 ، dm-verity ، forceencrypt را حذف کنید. همچنین می توانید بلوک های پارتیشن را برای پشتیبانی از بازاریابی rw باز کنید.

چرا برای روت اندروید از Magisk استفاده می شود؟

کاربران اندرویدی از همان ابتدا ابزارهای روت متعددی را در دسترس داشتند. متأسفانه ، اکثر این سرویس ها یا به دستگاه وابسته بودند یا به سازنده وابسته بودند. با این حال ، پس از راه اندازی Magisk ، دیگر اینگونه نیست. Magisk از طیف گسترده ای از دستگاه ها از چندین تولید کننده و انواع مختلف پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، در بین همه این دستگاه ها ، چندین کاربر به سختی ابزار را برای هرگونه نقص و خطا آزمایش می کنند. این بالاترین سطح قابلیت اطمینان را تضمین می کند.

با استفاده از برنامه Magisk Manager، می توانید ماژول های Magisk را نیز نصب کنید. نصب این ماژول ها به شما امکان می دهد تلفن خود را در یک سطح بسیار سیستمی مانند اصلاح عملکردها و مضامین سیستم شخصی سازی کنید. مجدداً ، این ماژول ها اختصاصی Magisk هستند و بدون روت Magisk قابل اجرا نیستند.

این سوال به وجود می آید که آیا بازیابی سفارشی TWRP در دستگاه شما نصب نشده است؟ برای اطلاع از نحوه نصب آن در دستگاه Android بهتر است سرچی در اینترنت داشته باشید.

Magisk نسخه دانلود
Magisk 14.3 Download
Magisk 15.0 – Changelog Download
Magisk 15.1 Download
Magisk 15.3 Download
Magisk 15.4 (Beta) – Changelog Download
Magisk 16.0 – Changelog Download
Magisk 16.1 (Beta) – Changelog Download
Magisk 16.3 (Beta) – Changelog Download
Magisk 16.4 (Beta) – Changelog Download
Magisk 17.0 – Changelog Download
Magisk 17.1 Download
Magisk 18.0 Download
Magisk 18.1 Download
Magisk 19.0 (Beta) – Changelog Download
Magisk 19.1 – Changelog Download
Magisk 19.2 Download
Magisk 19.3 Download
Magisk 19.4 Download
Magisk 20.0 – Supports Android 10 Download
Magisk 20.2 – Changelog Download

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *