درز اطلاعات جدید از Galaxy Buds+ سامسونگ

همانطور که می دانید مدتهاست شایعاتی پیرامون نسل جدید هدفون بی سیم سامسونگ به نام Galaxy Buds+ منتشر می شود. برند کره ای درصدد است تا یک هدفون کارآمد معرفی کند و بتواند از طریق آن رضایت طرفداران را برانگیزد.

Galaxy Buds + از جمله محصولاتی خواهد بود که سامسونگ در رویداد Unpacked ماه آینده خود آن را معرفی خواهد کرد. مدتی است که در مورد هدفون جدید این شرکت می شنویم. در ابتدا شایعه شده بود كه آنها ممكن است دارای فناوری لغو نویز باشند اما گویی اشتباه بود.

ما در حال حاضر برخی از جزئیات در مورد این هدفون از یک منبع معتبر دریافت کردیم. اولین خبر بد اینکه گلکسی بادز + با فناوری لغو  سر و صدا همراه نیست. این مطمئناً باعث نارضایتی افرادی خواهد شد که از این ویژگی هیجان زده شده اند و انتظار داشتند در محصول آینده سامسونگ شاهد آن باشند.

بسیاری از طرفداران سامسونگ بر این باور بودند که لغو سرو صدا یک اقدام عملی برای Galaxy Buds + خواهد بود، خصوصاً بعد از اینکه اپل این ویژگی را به AirPods Pro اضافه کرد. با این حال ، سامسونگ تصمیم گرفته است این ویژگی را برای هدفون جدید بی سیم خود در نظر نگیرد. این شرکت پیشرفت هایی در کیفیت صدای کلی انجام داده است ، اما طراحی آن متفاوت از مدل موجود نخواهد بود.

گلکسی بادز پلاس با پیشرفت های چشمگیر

هدفون های اولیه دارای باتری 58 میلی آمپر ساعتی بودند. ما گفته ایم که گلکسی بادز+ از باتری 85 میلی آمپر ساعت بهره خواهد بود،  این امکان را فراهم می کند که عمر باتری به مدت 12 ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورند. این امر برای کسانی که از هدفون گلکسی بادز نسل پیشین استفاده می کردند، یک پیشرفت است.

بسیاری از کاربران گفته اند که هنگام استفاده از گلکسی بادز نسل پیشین از کیفیت تماس چندان مناسب برخوردار نبودند. سامسونگ در این باره کاری انجام داده و پیشرفتی رقم زده است. Galaxy Buds + دارای چهار میکروفون است که دو برابر مدل قبلی خود است. لااقل در تئوری باید تفاوت معناداری ایجاد کند.

با این حال ، آیا این کافی خواهد بود که مشتریان را برای خرید گلکسی بادز+ خریداری کنند؟ در ابتدا مشخص است که دارندگان موجود Galaxy Buds دلیل کمی برای به روزرسانی ندارند. علاوه بر این ، کاملاً محتمل است که سامسونگ به طور آزادانه گلکسی بادز+ را به عنوان یک هدیه از پیش سفارش با Galaxy S20 ارائه خواهد داد.

Galaxy Buds + قرار است در 11 فوریه طی رویداد Unpacked در کنار Galaxy S20 و گوشی هوشمند جدید قابل تاشو Galaxy Z Flip رونمایی شود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر بهتر است منتظر بمانیم تا اطلاعات کافی دردسترس قرار گیرد.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *