ردیابی گوشی سامسونگ با استفاده از Find My Mobile

اگر به تازگی یک گوشی گران قیمت از برند گلکسی سامسونگ را گم کرده اید، نگران نباشید، ویژگی Find My Mobile سامسونگ در این زمینه به کمک شما می آید. این برنامه رایگان است و اگر شما برای بار اول وارد حساب کاربری سامسونگ خود شده اید، احتمالا اکنون این سرویس هم باید تنظیم شده باشد.

فرض کنید هنوز تلفن در دستان شما قرار دارد. به جای اینکه برای افتادن اتفاقی ناگوار انتظار بکشید، چند دقیقه را صرف کنید تا مطمئن شوید که Find My Mobile را فعال کرده اید و برنامه به درستی در گوشی یا تبلت گلکسی سامسونگ شما تنظیم شده است.

در واقع، گوگل در حال حاضر یک برنامه مشابه برای همه دستگاه های اندروید ارائه می دهد و هیچ مشکلی هم در آن وجود ندارد، اما این سرویس قابلیت های بیشتری را در اختیار کاربران دستگاه های گلکسی سامسونگ قرار می دهد. توجه: همه حامل ها از Find My Mobile پشتیبانی نمی کنند. اگر نمی توانید Find My Mobile را دستگاه خود قرار دهید، ممکن است حامل گوشی شما نسخه مختص به خود را ارائه داده باشد یا می توانید برنامه Find My Device گوگل را از طریق فروشگاه گوگل پلی به راحتی دانلود کنید. حتی ممکن است این برنامه به طور پیش فرض در گوشی شما نصب شده باشد.برای ردیابی گوشی سامسونگ گم شده همراه ما باشید !

برای پیدا کردن گوشی گمشده اندروید در این لینک همراه ما باشید.

راه اندازی Find My Mobile برای ردیابی گوشی سامسونگ

ردیابی گوشی سامسونگ
ردیابی گوشی سامسونگ

اگر در هنگام راه اندازی اولیه دستگاه گلکسی سامسونگ به حساب کاربری سامسونگ وارد شده اید، همانطور که گفته شد، احتمال دارد که Find My Mobile اکنون فعال باشد.

با جستجوی “یافتن تلفن من” (Find My Mobile) در تنظیمات، دستگاه خود را بررسی کنید. همچنین می توانید پس از ورود به تنظیمات دستگاه و انتخاب بخش صفحه قفل و امنیت، وارد قسمت یافتن تلفن من شوید. اگر از شما درخواست شد، برای فعال کردن این ویژگی به حساب سامسونگ خود وارد شوید.

من پیشنهاد می کنم تمام گزینه های مربوط به این ویژگی را فعال کنید. کنترل های راه دور به شما این امکان را می دهد که مواردی مانند پشتیبان گیری اطلاعات از راه دور، بازیابی کارنامه تماس و پیامک‌ها، فعال کردن ویژگی های صرفه چویی در مصرف باتری و … را انجام دهید. سرویس خدمات مکان Google اطلاعات مکان را دقیق تر در اختیار شما قرار می دهد که هنگامی که یک گوشی را گم می کنید یا از دستان شما دزدیده می شود، امری حیاتی به شمار می رود. ارسال آخرین مکان، باتری دستگاه را کنترل می کند و قبل از اینکه شارژ دستگاه به طور کامل خالی شود، آخرین مکان شناسایی شده گوشی را برای شما ارسال می کند.

پیگیری کردن گوشی گمشده گلکسی سامسونگ

ردیابی گوشی سامسونگ
ردیابی گوشی سامسونگ

سامسونگ برنامه جداگانه برای اینکه گوشی گمشده را دستگاهی دیگر ردیابی کنید عرضه نکرده است. در عوض، می توانید از هر مرورگری در هر موبایل یا رایانه ای برای بازدید از سایت findmymobile.samsung.com استفاده کنید. پس از ورود به سایت، وارد حساب کاربری خود شوید و دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اگر دستگاه روشن باشد، مکان فعلی و درصد باتری آن را مشاهده خواهید کرد. همچنین یک پنجره چندین سری از اقدامات را برای یافتن گوشی گمشده در اختیار شما قرار می دهد:

  • زنگ‌زدن
  • قفل
  • پاک کردن اطلاعات
  • پشتیبان‌گیری
  • بازیابی تماس‌ها/پیام‌ها
  • بازگشایی قفل
  • افزایش طول عمر باتری
  • تنظیم محافظ

اکثر این موارد خود دارای توضیحاتی هستند. مواردی وجود دارند که ارائه توضیحات برای آنها خالی از لطف نیست. برای مثال، بازیابی تماس‌ها/پیام‌ها با تلفن همگام سازی شده و 50 تماس و پیامک آخر را به طور کامل و همراه با شماره های های آنها برای شما نمایش می دهد.

گزینه افزایش طول عمر باتری به شما زمان بیشتری برای پیگیری طولانی تر تلفن همراه ارائه می دهد و زمان بیشتری دریافت می کنید. در نهایت گزینه تنظیم محافظ به شما اجازه می دهد یک دوست یا یکی از اعضای خانواده را معین کنید تا بتواند از طریق Find My Device وارد سیستم شود و تلفن شما را ردیابی و کنترل کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *