سامسونگ ساخت کدام کشور بهتر است ؟

در گذشته در رابطه با اینکه از کجا بفهمیم گوشی سامسونگ ساخت کدام کشور است مقاله ای منتشر کرده بودیم و به صورت کامل بحث سریال تولید گوشی های سامسونگ را مورد بررسی قرار دادیم. اما همیشه این سوال از ما پرسیده می شود که سامسونگ ساخت کدام کشور بهتر است ؟!

فرضیه های در رابطه با بهترین بودن کدام کارخانه از محصولات سامسونگ مطرح می شود که می توان گفت تقریبا پایه و اساس معتبری ندارند و برخی بر اساس شنیده موضوعاتی را مطرح می کنند که خارج از واقعیت می باشد.

در این مقاله از سامسونگ یار قصد داریم به سوال سامسونگ ساخت کدام کشور بهتر است  پاسخ دهیم و یک بار برای همیشه این موضوع را حل نماییم. با ما همراه باشید.

سامسونگ ساخت کدام کشور بهتر است ؟

قرار نیست در این مقاله توضیحات عجیب و غریبی در رابطه با اینکه سامسونگ ساخت کدام کشور بهتر است بدهیم. فقط میخواهیم با مثالی ساده شما را از واقعیت ماجرا مطلع کنیم.

حتما می دانید که شرکت اپل یک شرکت آمریکایی می باشد که تمامی محصولات آن در چین تولید می شود. حالا به نظر شما چون محصولات اپل در چین تولید می شوند کیفیت آنها کم می باشد؟ اصلا این طور نیست ! چون تمام جزییات آن کارخانه توسط کمپانی اپل راه اندازی و نظارت می شود و قطعا در بالاترین سطح محصولات آنها تولید خواهد شد.

حالا این مورد را برای سامسونگ در نظر بگیریم، شرکت سامسونگ با توجه به گستردگی بیشتری که دارد در کشور های مختلف دنیا کارخانه های با توجه به نیاز های مناطق مختلف احداث کرده است. تمامی این کارخانه ها زیر نظر شرکت سامسونگ بوده و تمامی جزییات آنها توسط مسئولان شرکت سامسونگ بررسی می گردد، پس تفاوتی ندارد که محصول شما تولید کدام کارخانه باشد و در هر کارخانه ای تولید شده باشد بازهم استاندارد های سامسونگ رعایت شده است.

اگر محصولی از برند سامسونگ خریداری کرده اید نگران این نباشید که این محصول ساخت کدام کشور می باشد، فقط مطمئن شوید که این محصول اصل شرکت سامسونگ باشد. مابقی موارد اهمیت چندانی ندارد.

1 دیدگاه دربارهٔ «سامسونگ ساخت کدام کشور بهتر است ؟»

  1. حسن نخعی گازار

    عرض سلام و احترام به تمامی پرسنل سخت کوش وزحمت کش فهیم این شرکت که مادام‌العمر در تلاشند تا بهترینها را به مشتریان خود ارائه دهند، بعد خدمت شما عرض کنم چکار دارم ساخت کدام کشور هستش من این اولین گوشی متفرقه ای هست که دارم 10روز یکبار باید ببرمش دکتر در خاتمه میتونم بگم
    (الهی بده یک سامسونگ،، که عشق بنده سامسونگه) با تقدیم احترام ح، نه، گ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *