سامسونگ Galaxy Chromebook در چهار پیکربندی عرضه می شود

به تازگی کروم بوک رده بالای گلکسی کروم بوک سامسونگ توسط آژانس بلوتوث موفق به کسب تاییدیه در چندین مدل شده است. این مدل ها با شماره XE930QCAI, XE931QCAI, XE930QCA و XE931QCA آشکار شدند و به نظر می رسد کره ای ها قصد دارند این کروم بوک را با حافظه های رم مختلف عرضه دارند.

تمامی مدل ها تقریبا از مشخصاتی شبیه به هم برخوردار هستند و تنها برند کره ای سعی کرده حافظه رم متفاوتی در نظر گیرد و هزینه مختلف را برای کاربر رقم زند. طبق معمول ، بلوتوث جزئیات فنی در مورد این محصول را فاش نکرده است، اما از بیانیه رسمی مطبوعاتی سامسونگ کاملاً آشکار است که Galaxy Chromebook تنها با یک صفحه نمایش 13.3 اینچی تولید می شود و فقط توسط یک پردازنده  اینتل Core i5 نسل جدید راهی بازار خواهد شد. با این حال، سامسونگ تأیید کرد که خریداران احتمالی می توانند دستگاه را با حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی خریداری کنند.

سامسونگ به جزئیات مربوط به حافظه Galaxy Chromebook نپرداخت ، اما این چهار مدل که در بلوتوث مشاهده می شوند ، احتمالاً همگی از ترکیب یکسانی برخوردار هستند. بالاترین مدل از 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه برخوردار است، بنابراین به راحتی می توان فرض کرد که مدل پایه می تواند 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داشته باشد.

دو پیکربندی باقی مانده بدیهی است که تلاش می کنند تعادل بین این مدل ها داشته باشند. آنها ممکن است به ترتیب با 16 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی و 16 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی همراه باشند، اما تاکنون هیچ اطلاعات رسمی برای بررسی وجود ندارد و شماره مدل های مختلف می تواند اختلافات دیگری را نشان دهد که ما ممکن است از آن بی خبر باشیم.

گلکسی کروم بوک با قیمت پایه 999 $ روانه بازار می شود. سامسونگ Galaxy Chromebook قرار است تا پایان سه ماهه اول به بازار برسد و تاییدیه بلوتوث نشان از آن دارد که در آینده نزدیک عرضه مدل‌های مورد اشاره آغاز خواهد شد.

مشخصات فیزیکی

ابعاد 302.6 × 203.2 × 9.9 میلی‌متر
وزن 1.04 کیلوگرم

پردازنده

پردازنده مرکزی اینتل Core i5 نسل دهم
پردازنده‌ی گرافیک اینتل UHD Graphics
حافظه‌ی اختصاصی پردازنده‌ی گرافیکی فاقد حافظه‌ی اختصاصی

حافظه

حافظه‌ی رم 16 گیگابایت رم
حافظه‌ی ذخیره‌سازی 1 ترابایت
نوع حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD

صفحه نمایش

اندازه صفحه‌نمایش 13.3 اینچ
رزولوشن 2160 × 3840 – UHD
نوع پنل AMOLED
صفحه‌نمایش لمسی

اتصالات

شبکه‌ی بی‌سیم بله
بلوتوث بله
درگاه USB Type C بله
جک هدفون/میکروفن بله

اتصالات

HDMI بله

سایر

اسپیکر بله، دو بلندگوی استریوی 2 وات
وبکم بله
کیبورد با نور پس‌زمینه بله
حسگر اثر انگشت بله
حجم باتری باتری با ظرفیت 49.2 وات‌ساعت
سیستم عامل کروم OS

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *