آموزش غیر فعال کردن نوتیفیکیشن‌های پاپ‌آپ در هوآوی Y7 Pro و Y7 Prime مدل 2019

اگر می‌خواهید نوتیفیکیشن‌ها یا اعلانات پاپ‌آپ را در گوشی‌های هوشمند Huawei Y7 Pro یا Y7 Prime 2019 غیر فعال کنید، این راهنما، راهنمای کاملاً مناسبی برای انجام این کار است. پوسته اندروید EMUI هوآوی، با آپشن‌های سفارشی‌سازی متعددی روی دستگاه سوار شده است. هرچند نوتیفیکشن‌های پاپ‌آپ که از ابتدای کار فعال هستند، قابلیتی است که می‌تواند روی اعصاب کاربران خاصی راه برود. خوشبختانه این قابلیت را می‌توان به آسانی غیر فعال کرد. با اینکه به سادگی می‌توان به بعضی تنظیمات دسترسی پیدا کرد، باقی تنظیمات گاهی اوقات تحت گزینه‌های منوهای متعددی پنهان‌اند که این امر پیدا کردن آن‌ها را دشوار می‌نماید. به هر صورت، این مقاله، راهنمای کاملی است درباره نحوه غیر فعال کردن نوتیفیکیشن‌های پاپ‌آپ در Huawei Y7 Pro 2019 و همچنین Y7 Prime 2019.

سری Huawei Y‌7 2019 در ماه «جون» سال 2019 عرضه شد. گوشی‌های هوشمند Y‌7 جدید که نوایی تازه به خط تولید این گوشی‌های هوشمند محبوب و تازه‌کار می‌بخشند، صفحه‌نمایش‌هایی با حداقل خمیدگی گوشه‌ها همراه با انتخاب‌های رنگ گرادیان جدید دارند. مراحل آورده‌شده در ادامه که بر روی بخش نرم‌افزاری تمرکز دارند، به شما امکان غیر فعال کردن نوتیفیکیشن‌های پاپ‌آپ و هشدارهای برنامه‌ها را در Y7 Pro 2019 یا Y7 Prime 2019 خواهند داد.

مراحل کار بسیار ساده‌اند و ما هم همه‌چیز را به مراحل ساده تقسیم کرده‌ایم. راهنمای زیر را دنبال کنید تا به سادگی نوتیفیکیشن‌های پاپ‌آپ Huawei Y‌7 Pro 2019/Y7 Prime 2019 را غیر فعال کنید.

دستورالعمل غیر فعال کردن نوتیفیکیشن‌های پاپ‌آپ

مرحله 1- برنامه Settings را در گوشی خود باز کنید.

Screenshot 20181112 233832 آموزش غیر فعال کردن نوتیفیکیشن‌های پاپ‌آپ در هوآوی Y7 Pro و Y7 Prime مدل 2019

مرحله 2- از فهرست، روی بخش Apps & Notifications بزنید.

مرحله 3- برنامه‌هایی که می‌خواهید فرستادن نوتیفیکیشن‌های پاپ‌آپ را متوقف کند، انتخاب کنید.

مرحله 4- در این قسمت، pop-up notifications را غیر فعال کنید.

دیگر از این پس هیچ نوتیفیکیشن پاپ‌آپی روی Huawei Y7 Pro/Prime خود دریافت نخواهید کرد. امیدوارم این راهنما مفید بوده باشد. اگر سؤالی دارید کامنت بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *