قیمت گلکسی نوت 9 شاید مشابه گلکسی نوت 8 باشد

سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت 9 را در 9 آگوست (18 مرداد) معرفی کند، و قیمت های رسمی و تاریخ انتشار برای بازارهای مختلف دو بخش کلیدی اطلاعات است که در مراسم معارفه به آن پی خواهیم برد. طبق آخرین شایعات تاریخ انتشار ممکن است 24 اوت (2 شهریور) باشد و شایعاتی نیز درباره قیمت آن در اروپا و حداقل لهستان به گوش میرسد.

قیمت مشابه، با سخت افزار بهتر

سایت لهستانی Spider ادعا میکند اطلاعاتی را از یکی از کارمندان سامسونگ که در جلسه دفتر مرکزی حضور داشته به آورده است. در این جلسه به مردم طرز فروش گلکسی نوت 9 به مصرف کنندگان توضیح داده شده است. طب گزارشات گلکسی نوت 9، 4299  زلوتی لهستان، که معادل 995 یورو میباشد قیمت خواهد داشت. این قیمت برای مدل پایه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این سایت همچنین ادعا کرده در گفتگو با یک خرده فروش این قیمت تایید شده و رنگ های مختلف نوت 9 برای عرضه در لهستان، سیاه، آبی و بنفش خواهند بود.

گلکسی نوت 8 سال گذشته با همین قیمت در اروپا عرضه شد که این امر میتواند بسیار جالب باشد. آنچه واقعا میتواند قابل توجه باشد، این است که آیا سامسونگ می تواند گلکسی نوت 9 را با ویژگی های شایعه شده نظیر قلم S Pen دارای بلوتوث، باتری 4000 میلی آمپری را در قیمتی مشابه گلکسی نوت 8 عرضه کند؟ البته، میتواند آنقدر هم تعجب آور نباشد، زیرا شرکت هنوز در حال دریافت سود از گلکسی S9+ میباشد. اما به ما میگوید سامسونگ هنوز آماده نیست تا برچسب 1000 یورویی را از پرچمداران خود بردارد، هرچند گلکسی S10 یا گلکسی X ممکن است این قیمت را در سال آینده را تغییر دهند.

و البته، تا سامسونگ چیزی را تایید نکند هیچ چیز رسمی نمی باشد. ممکن است قیمت گلکسی نوت 9 به بیش از 1000 یورو هم  برسد، بهترین گزینه سپری کردن زمان تا روز معرفی میباشد، تا ببینیم این اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *