مقایسه گلکسی Note 9 با گلکسی S9+

برای بسیاری از شما ممکن است حرف هایم منطقی نباشند؛ اما اگر شما کسی هستید که به کارایی گوشی هوشمند خود اهمیت می دهید، به صورت کلی بهتر است که گوشی های پرچمدار Note را از بین سری S انتخاب کنید. بدین ترتیب بهتر است به جای خرید گلکسی S9+ برای گلکسی Note 9  صبر کنید.

البته که بسیاری از طرفداران سری Note فقط به آن هایی که از قلم هوشمند S لذت می برند، ختم می شود. اما بسیاری نیز وجود دارند که به قلم هوشمند اهمیت نمی دهند و از آنجایی که قیمت آن بیشتر از سری گوشی های S  است، دنبال دلیل قانع کننده ای برای خرید گلگسی Note هستند. این بار انتظار می رود که باتری 4000 mAh دلیل بسیار خوبی برای خرید گلکسی Note 9  باشد. اما اگر این چنین نشد چه؟ اگر قلم هوشمند برای شما اهمیتی نداشته باشد و سامسونگ از باتری ضعیف تری استفاده کند چه؟ چه چیزی موجب می شود که برای گلکسی Note 9 صبر کنیم؟

 کارایی کلید موفقیت است

همانطور که در آغاز گفتیم کارایی بسیار اهمیت دارد. یا اگر دقیق تر بگوییم، کارایی پایدار مهم است. پرچمدار های سری S همانند پرچمداران سری Note در ابتدای انتشار، به خوبی کار می کنند و سرعت کارایی بالایی دارند. اما چندین ماه بعد دچار لگ های قابل توجهی می شوند و کارایی آن ها پایین می آید. در حقیقت این اصل برای تمام گوشی های سامسونگ صادق است اما معمولا گوشی های میان رده بیشتر از گوشی های پرچمدار دچار این مشکلات می شوند.

اما به دلایلی پرچمداران Note این گونه نیستند. درست است که گلکسی Note 4 فاجعه ای در کارایی گوشی ها بود اما اوضاع تغییر کرده است. صابحان گوشی گلکسی Note 8 کارایی خوب آن را تایید می کند در حالی که صاحبان گوشی گلکسی S9+ از کارایی آن ناراضی هستند. ما نمی گوییم که گلکسی S9+ کند است. اما مطمئنا کارایی آن نسبت به اولین باری که از گوشی استفاده می کنید، افت می کند. در صورتی که کارایی گلکسی نوت 8 در طول استفاده از آن افت نکرده است. حتی گلکسی Note 5 کارایی بهتری نسبت به گلکسی S6  و S6 edge از خود نشان داده است.

به احتمال زیاد گلکسی Note 9 نیز دارای کارایی پایدار نرم افزار، حتی پس از ماه ها استفاده خواهد بود. کارایی بهتر یکی از بزرگترین دلیل هایی است که باید برای گلکسی Note 9 صبر کنید.  حتی اگر قیمت گرانتری نسبت به گلکسی S9+ داشته باشد. برای بار دوم، گلکسی S9+ نیز گوشی نیرومندی است و برای کسانی است که به قلم هوشمند S علاقه ای ندارند و همچنین می خواهند پول کمتری پرداخت کنند، انتخاب خوبی است. اما اگر دنبال کارایی عالی هستید، بدون شک گلکسی Note 9 بهترین گزینه خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *