نحوه اتصال گوشی A12 به تلویزیون

نحوه اتصال گوشی A12 به تلویزیون | آیا برای شما پیش‌آمده است که بخواهید گوشی خود را به تلویزیون وصل کنید و صفحه‌نمایش گوشی خود را در تلویزیون مشاهده کنید. تصور کنید که تلفن همراه خود را به یک تلویزیون متصل کرده‌اید و عکس‌ها و ویدئوهای خود را در صفحه‌نمایش بزرگ و باکیفیت مشاهده می‌کنید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و هوشمند شدن تلویزیون‌ها امکان اتصال گوشی به تلویزیون به چندین روش امکان‌پذیر است. با انجام کارهایی که در ادامه بررسی می‌کنیم، می‌توانید صفحه‌نمایش گوشی را بر روی تلویزیون مشاهده کنید و فایل‌های موجود درگوشی خود را در یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر مشاهده کنید.

نحوه اتصال گوشی a12 به تلویزیون کار پیچیده و مشکلی نیست و با کمی حوصله و دقت به راحتی می توان این کار را انجام داد . خوشبختانه با توجه به سخت افزار مناسب این گوشی به راحتی می توان این کار را انجام داد. پس اگر  به دنبال پاسخ این سوال که “چگونه گوشی a12 را به تلویزیون وصل کنیم” هستید حتما تا پایان مقاله همراه ما باشید .

چگونه گوشی a12را به تلویزیون وصل کنیم
چگونه گوشی a12را به تلویزیون وصل کنیم

چگونه گوشی a12 را به تلویزیون وصل کنیم

در این مقاله از سامسونگ یار ما نحوه اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون را به طور خاص با گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ به تلویزیون را مورد بررسی قرار می‌دهیم، اما روش اتصال گوشی به تلویزیون نیز به‌صورت کلی به همین شکل است. پس ما همراه شوید تا ساده‌ترین و کاربردی‌ترین نحوه اتصال گوشی به تلویزیون را باهم بررسی کنیم.

توجه: ابتدا مطمئن شوید که دستگاه سامسونگ شما بر روی آخرین نسخه اندروید اجرا می‌شود. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: به تنظیمات بروید و گزینه به‌روزرسانی نرم‌افزار (Update Software) را انتخاب کنید.

مرحله 2: اگر به‌روزرسانی در دسترس است، روی گزینه دانلود و نصب (Download & Install) ضربه بزنید.

مرحله 3: باقی دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

نحوه اتصال گوشی a12 به تلویزیون از طریق Smart View

برنامه نمای هوشمند (smart view) یکی از بهترین راه‌های اتصال گوشی به تلویزیون از طریق وای‌فای است. در ادامه نحوه اتصال گوشی a12 به تلویزیون از طریق Smart View را به شما آموزش داده ایم. برای استفاده از این برنامه مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله 1: از بالا صفحه را به پایین بکشید تا پنل سریع باز شود، سپس روی نماد اتصال هوشمند ضربه بزنید.
  • مرحله 2: تلویزیون خود را از لیست دستگاه های موجود انتخاب کنید (در صورت نیاز پین را وارد کنید)
  • مرحله 3: در پاپ‌آپی که می‌گوید ارسال محتوا با استفاده از نمای هوشمند (Start casting with Smart View) را انتخاب کنید.

اتصال انجام شد. با این‌ حال اگر تصویر صفحه نمایش شما کوچک است، با استفاده از مراحل زیر آن را تغییر دهید.

  • مرحله 1: برنامه نمای هوشمند را باز کنید و روی گزینه‌های بیشتر (سه نقطه عمودی) ضربه بزنید.
  • مرحله 2: روی گزینه تنظیمات ضربه بزنید و نسبت تصویر تلفن را انتخاب کنید.
  • مرحله 3: اکنون می‌توانید گزینه تمام صفحه را در دستگاه متصل انتخاب کنید تا صفحه‌نمایش به‌صورت کامل نشان داده شود.

همچنین با رفتن به تنظیمات> عمومی> منیجر درایو خارجی> منیجر درایوهای متصل> دسترسی اعلان‌ها بررسی کنید که آیا عملکرد نمای هوشمند تلویزیون روشن است یا خیر.

Settings> General> External Device Manager> Device Connect Manager> Access Notification

اشتراک گذاری صفحه نمایش گلکسی A12 با تلویزیون از طریق ChromeCast

این روش با استفاده دستگاه دانگل کروم کست انجام می‌شود. در ادامه نحوه اتصال گوشی a12 به تلویزیون از طریق کروم کست را به شما آموزش خواهیم داد. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله 1: دستگاه سامسونگ خود را به شبکه متصل کنید.
  • مرحله 2: مطمئن شوید که از همان شبکه کروم کست استفاده می‌کنید.
  • مرحله 3: اکنون برنامه مجهز به کروم کست را باز کنید.
  • مرحله 4: روی دکمه Cast ضربه بزنید
  • مرحله 5: روی دستگاهی که می‌خواهید به آن ارسال کنید ضربه بزنید.
  • مرحله 6: هنگام اتصال دکمه cast رنگی می‌شود و به شما اطمینان می‌دهد که متصل هستید.
  • مرحله 7: اکنون شما متصل شدید. می‌توانید برنامه‌ای مانند یوتیوب را انتخاب کنید و ویدئوهای موردنظر خود را در صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید.

نحوه اتصال گوشی a12 به تلویزیون به روش Miroring

برای اتصال گوشی‌های سامسونگ به تلویزیون‌های غیر سامسونگ، شما نیاز به اتصال سیمی مانند کابل HDMI دارید. همچنین شما از دستگاه ScreenBeam Mini نیز می‌توانید برای تلویزیون‌هایی که وای‌فای داخلی ندارند استفاده کنید.

در ادامه به شما نحوه اتصال گوشی a12 به تلویزیون را نشان خواهیم داد . برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله 1: دستگاه گیرنده را به پورت HDMI تلویزیون خود وصل کنید.
  • مرحله 2: تلویزیون را روشن کنید و آن را روی پورت HDMI که گیرنده را قرار دادید، تنظیم کنید. بررسی کنید که صفحه آماده برای اتصال HDMI روی تلویزیون ظاهر می‌شود.
  • مرحله 3: اکنون برای روشن‌کردن حالت Miroring کافی است که انگشت خود را از بالای صفحه گوشی به پایین بکشید تا نوار اعلان‌ها پایین بیاید. یا در قسمت تنظیمات به دنبال برنامه نمایش بی‌سیم بگردید.
  • مرحله 4: سپس روی گزینه Screen Miroring یا Smart View یا Quick Connect ضربه بزنید.
  • مرحله 5: اکنون دستگاه شما دستگاه‌های گیرنده را اسکن می‌کند و شما باید گیرنده را از لیست دستگاه‌ها انتخاب کنید.
  • مرحله 6: ممکن است از شما خواسته شود یک پین را وارد کنید که روی صفحه تلویزیون نمایش‌داده‌شده است. پین را وارد کنید و روی گزینه اتصال (connect) ضربه بزنید.
  • مرحله 7: منتظر بمانید تا دستگاه با گیرنده جفت شود و به آن متصل شود. سپس صفحه‌نمایش گوشی شما روی تلویزیون نمایش داده خواهد شد.

درباره گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی A12 ناچو دارای یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی است که دارای وضوح 720 در 1600 پیکسل است. این گوشی دارای چیپست Exynos 850 است و از سیستم‌عامل اندروید 11 پشتیبانی می‌کند. این گوشی در سه سری حافظه 32 گیگابایت و 64 گیگابایت و 128 گیگابایت عرضه می‌شود که دارای یک رم خارجی 4 گیگابایتی نیز است. این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه پشتی باکیفیت 48 مگاپیکسل است و از یک باتری داخلی غیر قابل تعویض لیتیومی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر بر ساعت برخوردار است.

امیدواریم که مقاله “نحوه اتصال گوشی a12 به تلویزیون” به شما در اتصال گوشی به تلویزیون کمک کرده باشد. اگر از این مقاله راضی بودید با گذاشتن پیام در قسمت نظرات باعث دلگرمی ما شوید تا با پشتکار بیشتر بتوانیم مقاله‌های آموزشی بهتری را به شما کاربران عزیز ارائه دهیم.

 

4 دیدگاه دربارهٔ «نحوه اتصال گوشی A12 به تلویزیون»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *