نحوه باز کردن قفل تلفن سامسونگ به صورت رایگان

هنگام خرید یک گوشی هوشمند سامسونگ ، این گوشی معمولاً قفل است ، به این معنی که به سرویس تلفن همراه یک شرکت مخابراتی خاص متصل است. برای استفاده از تلفن با شرکت مخابراتی دیگر ، باید بدانید که چگونه قفل تلفن سامسونگ خود را باز کنید.

نحوه باز کردن قفل تلفن سامسونگ

می توانید از ارائه دهنده خدمات فعلی خود بخواهید که قفل تلفن را برای شما باز کند. با فرض اینکه قرارداد ندارید ، یا هزینه فسخ زودهنگام پرداخت کرده اید و هزینه تلفن را نیز پرداخت کرده اید ، شرکت مخابراتی شما ممکن است آن را در فروشگاه یا از راه دور باز کند. اگر شرکت مخابراتی شما به دلایلی قفل تلفن را باز نکرد ، می توانید یکی از بسیاری از سرویس های رایگان قفل گشایی موجود در اینترنت را امتحان کنید.

رایگان نرم افزار و کدهای باز کردن قفل سامسونگ

برای بسیاری از ابزارهای باز کردن قفل آنلاین ، باید شماره IMEI و شماره مدل تلفن سامسونگ خود را بدانید. شماره مدل معمولاً پشت باتری قرار دارد ، بنابراین برای یافتن آن باید باتری را جدا کنید. پس از داشتن اطلاعات لازم ، برای باز کردن قفل تلفن خود از یکی از سرویس های زیر استفاده کنید:

  • باز کردن سیم کارت رایگان Samsung Online یک سرویس آنلاین است که کدهایی برای باز کردن قفل تلفن های سامسونگ تولید می کند.
  • FreeUnlocks از طریق TrialPay کدهای آنلاک رایگان را ارائه می دهد.
  • UnlockSamsungOnline دستورالعمل های بسیار مفصلی در مورد نحوه باز کردن قفل تلفن سامسونگ با استفاده از برنامه ای به نام SRS دارد.

مزایای باز کردن قفل تلفن سامسونگ شما

باز کردن قفل تلفن ، آزادی بیشتری در مورد نحوه و مکان استفاده از آن به شما می دهد. ممکن است بتوانید تماس کمتری برقرار کنید ، نرم افزار جدیدی نصب کنید و عملکرد تلفن خود را گسترش دهید.

خطرات باز کردن قفل تلفن شما

در اکثر کشورها ، از جمله ایالات متحده ، باز کردن قفل تلفن سامسونگ کاملاً قانونی است. با این حال ، این احتمالاً ضمانت را باطل می کند و در صورت انجام اشتباه ممکن است به دستگاه آسیب برساند.

سازگاری اپراتور

بعد از باز کردن قفل تلفن ، ممکن است با همه شرکتهای مخابراتی کار نکند. فناوری ها در بین ارائه دهندگان خدمات سلول متفاوت هستند و فناوری تلفن شما باید با ارائه دهنده ای که قصد استفاده از آن را دارید سازگار باشد.

حتی وقتی تلفن با شرکت مخابراتی دیگری کار می کند ، ممکن است برخی از ویژگی ها مانند گذشته کار نکنند. قبل از باز کردن قفل تلفن با هر ارائه دهنده تلفن همراهی که در نظر دارید تماس بگیرید تا مطمئن شوید با سرویس شرکت سازگار است.

گزینه هایی برای باز کردن قفل کد رایگان برای تلفن هوشمند شما

شما همچنین می توانید نرم افزاری را برای باز کردن قفل خریداری کنید که ممکن است در صورت عدم استفاده از نرم افزار رایگان کار کند ، اما حتماً درباره آن تحقیق کامل کنید تا پول خود را دور نریزید. در اینجا چند سرویس برای بررسی وجود دارد:

  • UnlockBase ادعا می کند که کدهای باز کردن قفل بیش از 3000 مدل تلفن هوشمند سامسونگ را دارد.
  • Dr.fone toolkit یک سرویس بازکردن قفل پرداخت است که یک دوره آزمایشی رایگان را ارائه می دهد.
  • CellUnlocker طیف گسترده ای از کدهای باز کردن قفل مدل سامسونگ را پوشش می دهد.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *