هر آنچه باید درباره One UI 3.0 سامسونگ باید بدانیم

معرفی

سامسونگ قرار نیست منتظر گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود باشد تا جدیدترین نسخه پوسته اندرویدی سفارشی خود را منتشر کند. با توجه به شرایط موجود ، این شرکت قصد دارد One UI 3.0 را با Android 11 ، آخرین نسخه اصلی سیستم عامل اندروید که اکنون عرضه نشده است ، منتشر کند. این شرکت قبل از انتشار به روزرسانی اندروید 11 ، باید یک برنامه بتا برای پوسته سفارشی خود اجرا کند.

برنامه بتا One UI 3.0 اکنون در حال انجام است. سامسونگ حدود یک ماه پیش آن را به روی عموم گشود. تاکنون سیستم عامل بتا برای سری Galaxy S20 و Galaxy Note 20 را منتشر کرده است. این برنامه برای کاربران ایالات متحده ، انگلستان ، کره جنوبی ، لهستان ، آلمان ، چین و هند ارائه شده است.

One UI 3.0 بسیاری از ویژگی ها و پیشرفت هایی که با One UI 2.5 معرفی شده اند را بهبود می بخشد. سامسونگ علاوه بر ویژگی های جدید ، تغییرات زیادی در رابط کاربری ایجاد کرده است که One UI 3.0 را به یکی از بهترین تکرارهای پوست سفارشی خود تبدیل کرده است.

نسخه فعلی پوسته سفارشی سامسونگ One UI 2.5 است. این گوشی با سری Galaxy Note 20 و Galaxy Z Fold 2 عرضه شده است. ورود One UI 3.0 با انتشار یک پرچمدار جدید همگام سازی نشده است ، بلکه به سادگی برای گوشی های سامسونگ که دارای Android 11 هستند در دسترس قرار خواهد گرفت.

img 5fc747d7759e9 هر آنچه باید درباره One UI 3.0 سامسونگ باید بدانیم

طراحی و پیشرفت حاصل شده در One UI 3.0

One UI 2.5 برای اصلاح سامسونگ تمرینی بود. در واقع هیچ تغییر اساسی در ظاهر و احساس پوست سفارشی ایجاد نکرد. One UI 3.0 کارها را متفاوت انجام می دهد. سامسونگ تغییرات عمده ای در رابط کاربری ایجاد کرده است تا همه مدرن تر و براق تر به نظر برسد.

برخی از تغییرات قابل توجه عبارتند از: ظاهر و احساس بسیاری از برنامه های بومی مانند گالری ، مخاطبین ، تلفن و پیام ها نیز بهبود یافته است.

سامسونگ با One UI 3.0 به دنبال جلوه و ظرافت بیشتری است. تلاش آگاهانه ای انجام شده است تا همه چیز براق تر به نظر برسد. همچنین برای بهبود تجربه کاربری در صفحه های بلندتر ، فقط کمی بیشتر همه چیز را اصلاح کرده است. مقاله جامع ما در مورد همه تغییرات و بهبود رابط کاربر در One UI 2.x vs One UI 3.0 را بررسی کنید.

ویژگی های One UI 3.0

یکی از رابط های کاربری 2.5 هیچ ویژگی عمده دیگری ایجاد نکرده است اما در برخی از مواردی که با نسخه قبلی خود معرفی شده اند ، بهبود یافته است. به عنوان مثال ، حالت های دوربین مانند Single Take علاوه بر فیلترهای جدید و موارد دیگر ، بهبود یافته اند.

سامسونگ ویژگی های جدید One UI 3.0 را ارائه داده است که باعث بهبود بیشتر پوست سفارشی آن می شود. One UI 3.0 به شما امکان می دهد با دو بار ضربه زدن روی یک قسمت خالی در هر نقطه از صفحه اصلی ، صفحه را خاموش کنید. صفحه قفل پویا اکنون از دسته های بیشتری پشتیبانی می کند در حالی که قابلیت شخصی سازی صفحه تماس نیز اضافه شده است. برای جزئیات بیشتر ، به تغییرات کامل One UI 3.0 نگاهی بیندازید.

ویژگی های دوربین One UI 3.0

img 5fc747d812726 هر آنچه باید درباره One UI 3.0 سامسونگ باید بدانیم

یکی از رابط های کاربری 2.5 هیچ ویژگی عمده دیگری ایجاد نکرده است اما در برخی از مواردی که با نسخه قبلی خود معرفی شده‌اند، بهبود یافته است. به عنوان مثال ، حالت های دوربین مانند Single Take علاوه بر فیلترهای جدید و موارد دیگر ، بهبود یافته اند.

این یک داستان مشابه با One UI 3.0 است. ویژگی های فوکوس خودکار و نوردهی خودکار بهبود یافته است. تلفن های گلکسی که می توانند به سطوح بزرگنمایی بالایی دست پیدا کنند ، در هنگام عکس گرفتن از ماه ، از بهبود ثبات نیز بهره مند می شوند. اکنون ویرایشگر عکس به کاربران امکان می دهد تصاویر ویرایش شده را به نسخه اصلی خود برگردانند.

تاریخ عرضه One UI 3.0

سامسونگ قبلاً تأیید کرده است که مجموعه Galaxy S20 اولین نفری است که امسال اندروید 11 را دریافت می کند. به روزرسانی اندروید 11 قطعاً با One UI 3.0 همراه خواهد بود. بنابراین اگرچه هنوز تاریخ عرضه مشخصی ارائه نکرده است ، اما به طور قطع می توان گفت که نسخه اصلی بعدی برای نسخه سفارشی آن پیش از پایان سال جاری است.

دستگاه های سامسونگ واجد شرایط Android 11 نیز از One UI 3.0 بهره مند می شوند. از آنجا که این شرکت اخیراً خط مشی به روزرسانی خود را به روز کرده است ، برخی از دستگاه های اضافی نیز برای One UI 3.0 واجد شرایط هستند.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *