نحوه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات

;شارژر سامسونگ 25 وات یکی از پر فروش ترین و پر درخواست ترین انواع شارژر های گوشی سامسونگ می باشد که متاسفانه در بازار نسخه های مختلفی از این شارژر وجود داشته و نسخه شارژر ۲۵ وات سامسونگ اصلی در بازار به سختی یافت می شود تقریبا در هر فروشگاهی که سری بزنید می بینید فروشنده اعلام می کند که کالای من اصلی است ! در این مقاله از سامسونگ یار با کمک فروشگاه اروس دیجیتال به بررسی و نحوه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات پرداخته ایم که قطعا در انتخاب شما تاثیرگذار خواهد بود.

شما می توانید نسخه اصلی این شارژر را از فروشگاه اروس دیجیتال (به ضمانت سامسونگ یار) تهیه نمایید.

نکته : برای تصویر این مقاله و بررسی محصول از فروشگاه اینترنتی اروس دیجیتال استفاده کرده ایم که برای خرید هم می توانید به همین فروشگاه مراجعه نموده و شارژر اصلی را تهیه نمایید.

شارژر 25 وات سامسونگ اصلی

تشخیص شارژر 25 وات 2 پین :

در شارژر های دو پین کمی تشخیص سخت تر از شارژر های سه پین می باشد، چرا که بسیار از معیار هایی که می تواند به ما برای تشخیص کمک کند عملا در این شارژر های دو پین وجود ندارد و احتمال اینکه شارژر فیک به شما بفروشند بسیار بالا می باشد. اما با توجه به قانون جدید گمرک شارژر های سه پین به دلیل تحمیل هزینه اضافه به مشتری و عدم همخوانی با درگاه های ایرانی دیگر اجازه ترخیص ندارند و فقط شارژر های دو پین به صورت قانونی اجازه واردات دارند، که در ادامه به شما روش های برای تشخیص شارژر 2 پین اصلی سامسونگ را ارائه خواهم داد.

ویدئوی تشخیص شارژر 25 وات دو پین اصلی

 

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ تایپ سی – اولین نکته : چاپ نوشته ها

 

photo 2023 09 12 18 02 17 2 نحوه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات

همانطور که در تصویر می بینید نوشته های روی شارژر به شدت دقیق چاپ شده اند و تاریخ تولید در خط اخر درج شده است و سریال هم در انتهاب خط یکی مانده به آخر که بدون بیرون رفتگی از سطر و ستون می باشد.

و اینکه چاپ روی شارژر به نوعی می باشد که با لمس دست به راحتی زیر دستان حس می شوند و به نوعی شبیه به برجسته می باشند.

photo 2023 09 12 18 02 17 نحوه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات

قسمت بعدی که در این تصویر کاملا مشخص می باشد فونت و کیفیت چاپ می باشند و همچنین جایگاه تاریخ تولید که کاملا در تصویر چپ و راست قابل تشخیص می باشد.

مورد دوم: یکی بدون سریال ها

photo 2023 09 12 18 17 48 نحوه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات

سریال جعبه و سریال درج شده روی شارژر باید یکی باشد. ممکن است در برخی مدل ها تاریخ تولید تفاوت داشته باشد که معمولا 4 تا 5 روز می باشد که این مورد مربوط به شرکت سامسونگ می باشد و جزو موارد اصالت نمی باشد.

مورد سوم تشخیص شارژر اصلی سامسونگ تایپ سی : سوپر فست شارژ

شارژر اصلی باید بر روی گوشی های سامسونگ با عبارت سوپر فست شارژ فعال شود. در غیر اینصورت شارژر غیر اصل می باشد.

مورد چهارم : لوگو ها و نماد ها

 

تشخیص اصل بودن آداپتور 25 وات سامسونگ

تشخیص اصل بودن آداپتور 25 وات سامسونگ بسیار سخت تر از آن چیزی است که فکر می کنید و این موارد را به صورت تجربی و خرید نسخه های اصلی از شرکت سامسونگ در دبی متوجه شده ایم.

به شکل لوگو ها دقت کنید! لوگویی که به شکل خانه می باشد در نسخه اصلی کاملا متقارن و مربع می باشد اما در نسخه های غیر اصل این لوگو کج یا نا متقارن می باشد.

به لوگوی سمت راست دقت نمایید و با لوگوی غیر اصل مقایسه نمایید. لوگوی شارژر اصلی کاملا دایره ای و منظم می باشد اما در نسخه غیر اصل این لوگو کمی بیضی می باشد.

اولین نکته در تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات 3 پین؛ جعبه و بسته بندی

زمانی که کالا را بررسی می کنید اولین قسمتی که قابل لمس و دیدن می باشد پک و بسته بندی کالا می باشد. به تصویر بالا و تصویر پایین دقت نمایید. این دو تصویر، تصویر پک و بسته بندی اصلی محصول یعنی همان شارژر 25 وات هستند.

شارژر 25 وات سامسونگ اصلی
تصویر شارژر اصلی سامسونگ 25 وات سه پین

همانطور که می بینید فونت نوشته ها کاملا ریز و دقیق می باشند و با نظم و جزییات خاصی نوشته شده اند. برچسب پلپ نیز به صورت بیضی شکل مستطی شکل بوده که زاویه های خمیده ای دارد.

شاید شبیه به این بسته بندی در بازار زیاد ببینید اما این همه ماجرا نیست و سعی کنید همه موارد را با هم انطباق دهید.

نکته دوم؛ سریال ها یکی باشند

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ

در روی بسته بندی شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات 3 سریال درج شده که همان سریال در خط آخر توضیحات روی شارژر نیز درج شده است. و سریال باید در خط آخر نوشته شده باشد و سریال روی جعبه با کارتن نیز یکی باشد. در غیر اینصورت قطعا شارژر غیر اصل می باشد.

photo 2023 09 12 18 12 12 نحوه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات

نکته سوم؛ پیچ های مشکی

پیچ هایی که روی شارژ کار شده اند در نسخه اصلی مشکی رنگ می باشد. دقت کنید که در نسخه های های کپی با کیفیت بالا نیز این پیچ ها مشکی می باشند و در نسخه های ارزان قیمت نیز رنگ استیل می باشند. در صورتی که رنگ پیچ شارژر شما مشکی بوده حتما شرط های دیگر را هم برای اصالت بررسی نمایید.

نکته چهارم : متن مخفی

شارژر 25 وات سامسونگ اصلی مدل EP-TA800 (اصل سامسونگ ویتنام) photo 2024 03 05 18 54 10

در پشت پین سوم شارژر های اورجینال مدل دقیق شارژر نیز داخل پین نوشته شده است که با کنار هم قرار دادن همه نشانه ها می توان به اصل بودن شارژر پی برد. دقت داشته باشید که ممکن از در برخی نسخه های فیک هم ممکن است این نوشته وجود داشته باشد اما تا اینجا ما کمتر دیده ایم که نسخه های فیک این نوشته را داشته باشند. با اینحال برای انتخاب تمامی گزینه ها را مد نظر داشته باشید.

نکته پنجم : ویدئو را ببینید

برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات ویدئوی زیر یک ویدئوی مکمل می باشد که توسط فروشگاه تهیه شده است و حاوی نکاتی است که به راحتی قابل نوشتن نیست. برای درک بهتر و تشخیص راحت تر شارژر اورجینال حتما ویدئوی زیر را مشاهده بفرمایید.

1 دیدگاه دربارهٔ «نحوه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *