نحوه ریست کردن گلکسی نوت 9

در طول این سال ها به دلیل اینکه بازار گوشی های اندروید متناسب با استانداردهای کیفیتی است و میلیون ها کاربر از آن استفاده می کنند، چندین برند خاص توانسته اند هنوز نام خود را میان دیگران برجسته نگه دارند. به عنوان مثال، تمام گوشی های گلکسی سامسونگ از ابتدا تا کنون دارای نام و برندی قابل اعتماد بوده اند و بهترین سفارشی سازی اندورید و سخت افزار با کیفیت را برای کاربران به ارمغان آورده اند که در این میان نام گوشی هایی مانند گلکسی نوت 9 برند گلکسی را برجسته تر می کند.

در میان بهترین دستگاه های گلکسی، نام نوت می درخشد که آخرین نسخه آن هم به تازگی با نام گلکسی نوت 9 عرضه شده است. اما مهم نیست نام دستگاهی چقدر بزرگ و برجسته است، زیرا به زودی یا در گذشت زمان بالاخره دستگاه با خطا یا مشکل روبرو خواهد شد. خوشبختانه، راه مطمئن برای برطرف کردن بسیاری از مسائل در تلفن های همراه، انجام دادن ریست فکتوری است و در اینجا نحوه ریست کردن گلکسی نوت 9 را بررسی می کنیم.

برای ریست کردن گلکسی S9 و S9 پلاس در این لینک همراه ما باشید.

ریست کردن گلکسی نوت 9 از تنظیمات

اصلی ترین راه انجام ریست فکتوری نه تنها در گلکسی نوت 9 بلکه در تمام دستگاه های اندرویدی، استفاده از گزینه داخلی موجود در تنظیمات دستگاه است. به خاطر داشته باشید انجام ریست فکتوری تمام اطلاعات شخصی، برنامه ها و تنظیمات انجام شده توسط شما پاک خواهند شد، بنابراین مطمئن شوید که نسخه پشتیبان را قبل از انجام اینکار تهیه کرده اید.

  1. از صفحه اصلی دستگاه خود به بخش تنظیمات دستگاه بروید.
  2. برگه مدیریت عمومی (General management) را پیدا کرده و وارد آن شوید.
  3. برگه بازنشانی (Reset) را باز کرده و سپس روی گزینه بازنشانی داده کارخانه (Factory data reset) ضربه بزنید.
  4. برای انتخاب کردن دکمه بازنشانی (Reset) به پایین صفحه بروید.
  5. عملیات خود را با فشار دادن دکمه “حذف همه” (Delete all) تایید کنید، در این صورت مرحله بازنشانی آغاز خواهد شد.

پس از تکمیل فرآیند، توجه داشته باشید گلکسی نوت 9 راه اندازی مجدد خواهد شد و برای شروع صفحه خوش آمدید ظاهر شده و دوباره باید تمام موارد مرتب و تنظیم کنید.

ریست کردن گلکسی نوت 9 از حالت Recovery Mode

  1. نوت 9 را به وسیله فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور خاموش کنید.
  2. دکمه های بالا بردن صدا، بیکسبی و پاور را همزمان با هم فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که بوت شدن صفحه را مشاهده کنید.
  3. هنگامی که لوگوی سامسونگ را مشاهده کردید، دکمه های پاور و بیکسبی را رها کنید، اما دکمه بالا بردن صدا را تا زمانی که بوت شدن حالت Recovery Mode ظاهر نشده است نگه دارید.
  4. از دکمه کم کردن صدا برای حرکت کردن به گزینه Wipe data/Factory reset استفاده کرده و سپس از دکمه پاور برای انتخاب کردن این گزینه استفاده کنید.
  5. سپس گزینه بله (Yes) را در صفحه بعدی انتخاب کنید. روند ریست فکتوری شروع می شود و پیشرفت عملکرد در پایین نمایش داده خواهد شد.
  6. وقتی صفحه بازیابی (Recovery) دوباره ظاهر شد، گزینه راه اندازی مجدد دستگاه (Reboot system now) را برای ری استارت کردن دستگاه انتخاب کنید.

آیا با دستگاه جدید سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 9 مشکل دارید؟ در بخش نظرات مشکلات خود را با در میان بگذارید.

 

5 دیدگاه دربارهٔ «نحوه ریست کردن گلکسی نوت 9»

  1. واسه ریست کردن باید خاموش بشه و برای خاموش کردن باید رمز بزنی حالا وقتی رمز و اثر انگشت کار نمیکنه

    1. سلام خدمت شما
      مشکلی که دارم این هستش که دیروز گوشیمو که نوت۹ هستش هم پشت گوشیمو هم رویه گوشیمو با الکل ضد عفونی کردم صب ک پا شدم حسگر ثر انگشتش از کار افتاده و صفخه لمسیمم سرعتش بشدت کاهش پیدا کرده.راستش برا لمسش مشکلی ندارم چون فکر میکنم ک محافظ صفحه نمایشو بردارم مشکل حل بشه فقط ترسم از حسگر اثر انگشتشه ک مشکلی پیدا کرده باشه تو تنظیمات اخطار میده که مشکلی وجود دارد لطفا گوشی خود را راه اندازی مجدد کنید ولی هنوز مشکل پا برجاس.لطفا راهنمایی کنید

      1. سلام
        روز بخیر
        در رابطه با این مشکل ،تلفن همراه باید از نزدیک بررسی بشه
        احتمال نفوذ رطوبت وجود داره و این مشکل میتوه باعث آسیب رساندن به گوشی بشه
        منظور از راه اندازی مجدد ممکنه بازگشت به تنظیمات کارخانه باشه 🙂

  2. محمد آقاخانی

    باسلام و احترام، من رمز ورود گوشی نوت9 خودم رو فراموش کردم و حتی از طریق اکانت سامسونگ و گوگل هم نتونستم رمز رو حذف یا بازیابی کنم. آیا راهی وجود دارد که بدون خذف اطلاعات گوشی باز بشه؟ ممنون میشم کمک کنید چون اطلاعات مهمی روی گوشی دارم که نمیخوام حذف بشن. سپاس.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *