نحوه ریست کردن گلکسی S9 و S9 پلاس 

ریست فکتوری که با نام هارد ریست نیز شناخته می شود، به فرایندی گفته می شود که به واسطه آن گوشی به حالت اولیه خود درکارخانه باز می گردد، یا زمانی که آن را برای اولین بار جعبه گشایی می کنید.

در این آموزش به شما یاد می دهیم چگونه گوشی گلکسی S9 و S9 پلاس را به حالت اولیه کارخانه برگردانید. پیش از این که تلفن تان را ریست فکتوری کنید، به این نکته توجه کنید که این کار باعث پاک شدن برنامه های نصب شده و تمام اطلاعات ذخیره شده بر روی حافظه داخلی گوشی می شود.

نحوه ریست کردن گلکسی S9 و S9 پلاس 
نحوه ریست کردن گلکسی S9 و S9 پلاس 

بیشتر کاربران هنگامی  دست به این کار می زنند که با مشکل خاصی در گوشی مواجه شوند و یا بخواهند آن ار بفروشند. اگر سرعت گوشی پایین بیاید و نتوانید علت آن را متوجه شوید ممکن است نیاز باشد تا گوشی را به حالت کارخانه بازگردانی کنید. زمانی که گوشی را به حالت کارخانه بازگردانید، تمام تنظیمان گوشی به حالت اولیه خود بر می گردد، سرعت تلفن افزایش می یابد و تمام مشکلات نرم افزای تلفن رفع می شوند.

چگونه تلفن Galaxy S9 و S9+ را هارد ریست کنیم

Samsung Galaxy S9 نحوه ریست کردن گلکسی S9 و S9 پلاس 

برای هارد ریست کردن تلفن گلکسی S9 و S9 پلاس مراحل زیر را دنبال کنید:

قدم اول – نخست تلفن تان را خاموش کنید. زمانی که تلفن خاموش شد، دکمه های افزایش صدا، دکمه بیکسبی (Bixby) و دکمه پاور را همزمان فشار داده و نگه دارید.

قدم دوم – زمانی که لولگوی سامسونگ ظاهر شد، دکمه پاور را رها کنید، اما همچنان دکمه های افزایش صدا و دکمه هوم (Home) را نگه دارید. این کار شما را به صفحه ی ریکاوری مود هدایت می کند.

قدم سوم – زمانی که به منوی ریکاوری مود رفتید، با استفاده از دکمه کاهش صدا بر روی گزینه ی wipe data/factory reset بروید و با استفاده از دکمه پاور گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

قدم چهارم – با استفاده از دکمه کاهش صدا بر روی گزینه Yes رفته و با دکمه پاور آن را انتخاب کنید تا تمام اطلاعات حافظه داخلی گوشی پاک شود.

قدم پنجم – اکنون اجازه دهید تا روند پاک شدن گوشی انجام شود. بعد از این که پاک کردن گوشی تمام شد، تلفن شما را به گزیه ی Reboot system now هدایت می کند. از دکمه پاور برای انتخاب و انجام آن استفاده کنید.

اکنون یاد گرفتید که چگونه تلفن گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را به حالت کارخانه برگردانید. اگر به هر مشکلی برخوردید، آن را در قسمت نطرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *