نحوه مخفی کردن تصاویر در گلکسی S10

سری گوشی های گلکسی S10 دارای دوربین های جذاب و فوق العاده ای هستند، بنابراین می توانید تصاویر شگفت انگیزی با آنها بگیرید. گرچه برخی از تصاویری که می گیرید ممکن است برای عموم نباشند. بنابراین آیا می توانید تصاویر را از چشمان کنجکاو دیگران مخفی کنید؟ بله، می توانید. در اینجا نحوه مخفی کردن تصاویر را در گلکسی S10 را بررسی می کنیم، بنابراین تنها خود شما می توانید تصاویر را در گوشی هوشمند خود مشاهده کنید.

نحوه مخفی کردن تصاویر در گلکسی S10

1 7 نحوه مخفی کردن تصاویر در گلکسی S10

یکی از بهترین ویژگی های گلکسی S10 قابلیت Secure Locker می باشد که به کاربران اجازه می دهد فایل هایی شامل تصاویر را در یک پوشه محافظت شده قرار دهند که پس از آن نیز، این تصاویر از دید عموم پنهان خواهند شد و تنها برای شخص دارنده گوشی قابل دسترس خواهند بود. برای یادگیری مخفی کردن تصاویر در گلکسی S10 ابتدا باید ویژگی Secure Locker گوشی خود را تنظیم کنید.

  1. ابتدا در گوشی خود وارد تنظیمات شوید.
  2. اکنون وارد بخش Biometrics and security شوید.
  3. سپس روی گزینه Secure Folder ضربه بزنید.
  4. از شما خواسته می شود تا به حساب کاربری سامسونگ خود وارد شوید. هنگامی که اینکار را انجام دهید، شما به ویژگی Secure Folder وارد خواهید شد.

دانلود Secure Folder برای سامسونگ

2 6 نحوه مخفی کردن تصاویر در گلکسی S10

قدم بعدی تنظیم نحوه دسترسی به Secure Folder می باشد. امنیت شخصی سامسونگ مانع از گرفتن عکس از این مرحله شد، ولی شما یک صفحه منو مشاهده خواهید کرد که از شما می خواهد از بین یک الگو، یک شماره پین، یک رمز یا سنسور اثر انگشت یکی را برای ورود به Secure Folder انتخاب کنید. پس از انتخاب روش ورود، آیکون Secure Folder در صفحه برنامه ها یا پوشه برنامه های سامسونگ ظاهر خواهد شد.

3 6 نحوه مخفی کردن تصاویر در گلکسی S10

قدم بعدی این است که هر تصویری که می خواهید مخفی شود را به پوشه امن (Secure Folder) منتقل کنید. این مراحل را دنبال کنید:

  1. روی آیکون Secure Folder ضربه بزنید، از روش خود برای ورود استفاده کنید.
  2. بر روی نماد Add files در پایین صفحه ضربه بزنید و سپس نماد Images که برای شما ظاهر می شود را انتخاب کنید.
  3. هر عکسی که می خواهید مخفی شود را به پوشه امن انتقال دهید.

4 7 نحوه مخفی کردن تصاویر در گلکسی S10

سرانجام زمان آن رسیده است تا Secure Folder را پنهان کرده و تصاویر را نیز از دید عموم مخفی کنید. مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد تنظیمات شوید.
  2. روی گزینه Biometrics and security ضربه بزنید.
  3. اکنون گزینه Secure Folder را انتخاب کنید.
  4. یک گزینه با عنوان Show Secure Folder همراه یک اسلایدر آبی رنگ در سمت راست آن مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید؛ در این زمان از شما پرسیده می شود آیا می خواهید پوشه امن را پنهان کنید. روی گزینه Hide ضربه بزنید.

آیکون Secure Folder از صفحه گوشی گلکسی S10 شما پنهان خواهد شد و البته تصاویری که می خواستید از دید عموم مخفی شوند نیز پنهان خواهند شد. برای مشاهده دوباره پوشه امن، به تنظیمات بروید و پس از ورود به بخش Biometrics and Security روی Secure Folder ضربه بزنید. سپس روی اسلایدر موجود در کنار گزینه Show Slider Selection ضربه بزنید. از شما خواسته می شود تا پین، رمز، الگو یا اثر انگشت خود را وارد کنید و پس از این پوشه امن دوباره در صفحه قابل مشاهده خواهد شد و شما به تصاویر خود دسترسی خواهید داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *