دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

عکس‌های اینستاگرام از آنجا که توسط کاربران مختلف گرفته می‌شوند و بعد توسط افکت‌های خود اینستاگرام هم بهبود پیدا می‌کنند، عکس‌های واقعا محشری هستند. منتهی آیا تا به حال فکر آن به سرتان زده که عکس‌هایی که کاربران مورد علاقه‌تان و سایر کاربران منتشر می‌کنند را جمع‌آوری کنید تا بعداً بتوانید دوباره و دوباره قربان‌صدقه‌شان بروید؟ این مقاله برای آن اینستاگرام‌دوستانی است که دوست دارند محض سرگرمی و تحسین و تمجید، عکس‌های مورد علاقه‌شان از کاربران مورد علاقه‌شان و از دیگر کاربران را دانلود کنند.

1- روش دستی

1 8 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 1

ابتدا لازم است نرم‌افزاری به اسم InstagramDownloader (v1.0) را دانلود کنید. برای دانلود این نرم‌افزار روی لینک پیوست‌شده و سپس روی دکمه سبز رنگ دانلود کلیک کنید.

2 7 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 2

فایل نرم‌افزار در قالب یک فایل با فرمت RAR دانلود خواهد شد. فایل رار را استخراج کنید. داخل فایل استخراج‌شده برنامه‌ای به نام InstagramDownloader خواهید دید.

3 7 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 3

روی برنامه دو بار کلیک کنید تا باز شود سپس آن را همانطور در حال اجرا در پس‌زمینه سیستم رها کنید.

4 8 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 4

حالا برنامه اینستاگرام را باز کرده و با آی‌دی کاربری و پسوردتان وارد حساب اینستاگرام خود شوید.

5 5 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 5

یکی از کاربرانی که می‌خواهید عکس‌هایش را دانلود کنید، پیدا کرده و نام کاربری‌اش را کپی کنید.

6 6 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 6

حالا به نرم‌افزار InstagramDownloader برگشته و اسم کاربر را در اولین نوار خالی جایگذاری کرده و بعد روی دانلود کلیک کنید.

  • نرم‌افزار InstagramDownloader تمام لینک‌های عکس‌هایی که آن کاربر آپلود کرده را دانلود می‌کند؛ البته این لینک‌ها فقط شامل عکس‌های عمومی خواهند بود و نه عکس‌های شخصی.

7 5 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader


 

8 4 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 7

حالا به پوشه این نرم‌افزار مراجعه کنید. یک فایل متنی با نام همان کاربری که لینک عکس‌هایش را دانلود کردید خواهید یافت. فایل را باز کنید. این فایل حاوی لینک‌های عکس‌هایی است که کاربر مورد نظر آپلود کرده است.

9 4 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 8

حالا یکی از لینک‌ها را کپی کرده و در مرورگر خود جایگذاری کنید. تصویر مورد نظر در صفحه‌نمایش ظاهر خواهد شد. روی تصویر کلیک‌راست کرده و گزینه Save image as را بزنید تا تصویر دانلود شود. همین کار را برای سایر لینک‌های تصویری نیز انجام دهید و آن‌هایی که مورد علاقه‌تان هستند را دانلود کنید.

  • از آنجایی که مجبورید تک‌تک عکس‌ها را جداگانه دانلود کنید، این فرآیند دستی خیلی طولانی است. البته ممکن هم است باز کردن این تصاویر در مرورگرتان را سرگرم‌کننده یافته و همینطور که عکس‌ها را به دنبال عکس‌های مورد علاقه‌تان جست‌وجو می‌کنید، از این کار لذت ببرید.

2- روش نرم‌افزاری

10 4 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 1

در این روش لازم است نرم‌افزاری به اسم Free Instagram Downloader 2.3.0 را دانلود کنید. برای دانلود این نرم‌افزار به این لینک رفته و روی دکمه سبزرنگ دانلود کلیک کنید تا نرم‌افزار دانلود شود.

11 3 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 2

روی فایل نصب کلیک کنید تا نصب نرم‌افزار شروع شود. عملیات نصب را با دنبال کردن دستورالعمل‌های نصبی خود برنامه به پایان برسید.

12 3 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 3

نرم‌افزار Instagram downloader را باز کنید. از بالا روی Input User Name یا خیلی ساده روی دکمه فعال‌سازی وسط صفحه کلیک کنید.

13 2 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 4

با کلیک کردن روی دکمه مذکور، پنجره‌ای با یک درگاه ورودی ظاهر خواهد شد، نام کاربری آن کاربر اینستاگرام (همان کسی که می‌خواهید عکس‌هایش را دانلود کنید) را در این پنجره وارد کنید و روی «OK» کلیک کنید.

14 2 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 5

نرم‌افزار، دانلود فهرست عکس‌ها را آغاز خواهد کرد. چند لحظه‌ای صبر کنید تا فرآیند دانلود تمام شود.

15 2 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 6

حالا می‌رسیم به بهترین قسمت ماجرا؛ برخلاف روش دستی، اینجا می‌توانید خود عکس‌ها را ببینید. بین عکس‌ها بگردید و عکس‌های موردعلاقه‌تان را تیک زده و تیک عکس‌هایی که نمی‌خواهید دانلود کنید را بردارید.

16 2 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 7

در این روش، راه‌های متعددی برای د‌انلود یک تصویر داریم. یکی از آن‌ها دانلود تمام تصاویر با کلیک کردن روی دکمه Download all از نوار ابزار بالا است. یک راه، دانلود تمام عکس‌های انتخاب‌شده با کلیک کردن روی دکمه Download Selected Photos از نوار ابزار بالا است. و راه دیگر، د‌انلود جداگانه عکس‌ها با کلیک کردن روی لینک دانلود مربوط به هر عکس است.

17 2 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 8

بعد از آن که درباره روش دانلود تصمیم‌تان را گرفتید، کافی‌ست روی گزینه انتخابی‌تان کلیک کرده و محلی که می‌خواهید عکس‌ها آنجا دانلود شوند را انتخاب کنید.

18 2 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 9

فرآیند د‌انلود را چند لحظه‌ای به حال خود بگذارید تا تمام شود. با تمام شدن دانلود، یک نوتیفیکیشن «Done!» (تمام شد) دریافت خواهید کرد.

19 2 دانلود عکس‌های اینستاگرام با Instagram Downloader

مرحله 10

در این لحظه کار دا‌نلود یک سری از عکس‌های اینستاگرام را به پایان رساند‌ه‌اید.

  • این روش در مقایسه با روش دستی ساده، سریع و پویا است.

نکات

  • روش‌های بالا را برای دانلود عکس از حساب اینستاگرام خودتان نیز می‌توانید اعمال کنید.
  • بهتر است همیشه عکس‌ها را با روش نرم‌افزاری دا‌نلود کنید چرا که مقدار کار را کاهش می‌دهد و به‌علاوه، گشتن دنبال عکس‌های مورد علاقه‌تان را بعدا هم می‌توانید انجام دهید. از آنجایی که گاهی اوقات در این روش ممکن است عکس‌های جدیدی پیدا کنید که دوست‌شان دارید اما قبلا جزو مورد علاقه‌های‌تان نبوده‌اند، روش نرم‌افزاری خیلی باحال‌تر است.
  • اگر در نصب مشکلی به وجود آمد، عمدتاً به خاطر خراب شدن فایل‌ها است؛ بنابراین در چنین مواردی، کاربر باید ضمن اطمینان حاصل کردن از داشتن اتصال اینترنتی خوب و همچنین اطمینان حاصل کردن از خاموش بودن آنتی‌ویروس در حین اجرای برنامه (به خصوص در روش نرم‌افزاری)، نرم‌افزار را دوباره دانلود کند.
  • با انتخاب دکمه Open برای تک‌تک تصاویر، روش دستی را در بسیاری از موارد، در روش نرم‌افزاری نیز می‌توان به کار برد. این کار تصویر مورد نظر را در مرورگر پیش‌فرض شما باز می‌کند و ضمناً آمار تصویر (لایک‌ها و کامنت‌های مربوط به عکس) را نیز نشان می‌دهد.
  • موقع حذف حساب اینستاگرام‌تان از این روش‌ها می‌توانید به عنوان روشی برای تهیه بکاپ از عکس‌های حساب‌تان نیز استفاده کنید. البته راه‌های خیلی بیش‌تری برای بکاپ گرفتن از اینستاگرام وجود دارد.

هشدار

  • روش‌های بالا فقط برای د‌انلود تصاویر عمومی و نه تصاویر خصوصی قابل اعمال هستند تا حریم شخصی کاربران به خطر نیافتد. بنابراین اگر یکی از عکس‌های مورد علاقه‌تان خصوصی است و توسط یکی از افرادی که فالو کرده‌اید به اشتراک گذاشته شده است، از آنجایی که هیچ راه دیگری برای د‌انلود تصاویر خصوصی وجود ندارد بهتر است از خود آن کاربر اجازه دانلود بخواهید.
  • اگر اتصال اینترنت‌تان کند باشد، روش‌های بالا ممکن است در طول روند نصب یا د‌انلود به خاطر خراب شدن فایل‌ها، ارور بدهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *