چگونه هشدارهایی که در گوشی اندرویدتان رد کرده اید را بازگردانید؟

سیستم هشدارهای اندروید مسلما یکی از قوی ترین ویژگی های آن است، اما اگر گاهی بطور تصادفی آن ها را رد کنید می تواند مشکل ساز باشد. خوشبختانه راهی وجود دارد که هشدارهایی که رد کرده اید را بازیابی کنید. اگرچه اندروید Jelly bean مدت هاست که به عرصه ی ظهور رسیده اما خیلی عجیب است که هنوز هم ناشناخته مانده است. واقعا باعث خوشحالی است که هنوز هم پس از این همه سال، این آپشن در سیستم اندروید وجود دارد. زیرا یکی از تنظیمات واقعا مهمی است که باید به آن دسترسی داشته باشید.

راه دقیق و آسانی برای رسیدن به منوی تنظیمات وجود ندارد. پس باید از طریق راه میانبر widget به آن وارد شوید. به عبارت دیگر باید آن را بصورت یک میانبر روی صفحه ی اصلی گوشی تان قرار دهید تا راحت تر از آن استفاده کنید. اما اگر با آن مشکلی ندارید بیایید یک راه دیگری را امتحان کنید.

توجه: این تنظیمات بر روی گوشی های سامسونگ موجود نیست. اگر می خواهید که به تاریخچه ی هشدارهایتان در گوشی گلکسی دسترسی داشته باشید، توصیه می کنیم که برنامه ی “notification server” که چنین امکاناتی دارد را نصب کنید.

ابتدا صفحه ی  اصلی گوشی را لمس کنید و اندکی نگه دارید، سپس گزینه ی widget را انتخاب کنید. این تنظیمات بسته به مدل گوشی تان در هر جای دیگری می تواند باشد اما در این قسمت باید هر جایی باشد.

1505955052 picsay چگونه هشدارهایی که در گوشی اندرویدتان رد کرده اید را بازگردانید؟

به سمت پایین بروید تا آپشن setting را مشاهده کنید. آن را بکشید تا به روی صفحه ی اصلی برود.

1505955574 picsay چگونه هشدارهایی که در گوشی اندرویدتان رد کرده اید را بازگردانید؟1505955541 picsay چگونه هشدارهایی که در گوشی اندرویدتان رد کرده اید را بازگردانید؟

به سرعت یک  منوی جدید باز می شود که حاوی یک سری آپشن هایی ست که می توانید انتخاب کنید.این همان تنظیمات widget است که به آن پیوند داده شدید. گزینه ی notification log را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.

1505955639 picsay چگونه هشدارهایی که در گوشی اندرویدتان رد کرده اید را بازگردانید؟

خب، این دقیقا همان جایی است که همه چیز در آن وجود دارد. از اینجا به بعد شما باید فقط این آیکون کوچک را انتخاب کرده و وارد  لیست هشدارهایتان شوید؛ هم هشدارهای جاری و هم آنهایی که رد کرده اید. به یاد داشته باشید که اگرچه وقتی به آن ها ضربه می زنید به شما هشداری نمی دهد اما در عوض همه ی تنظیمات را با جزئیات پیچیده برایتان باز می کند. در واقع اغلب برای پیگیری چنین مسائلی بکار می آید.

1505956214 picsay 2 چگونه هشدارهایی که در گوشی اندرویدتان رد کرده اید را بازگردانید؟1505956193 picsay 2 چگونه هشدارهایی که در گوشی اندرویدتان رد کرده اید را بازگردانید؟

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *