آموزش کامل حذف اکانت واتساپ

واتساپ یکی از برنامه‌های پیام رسانی جمعی است که کاربران زیادی دارد و تعداد زیادی همزمان از آن استفاده می‌کنند. با نصب این اپلیکیشن شما به حلقه بزرگی از دوستان و مخاطبین‌تان متصل می‌شوید و می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اما ممکن است این ارتباط گسترده چندان باب میل‌تان نباشد و به هر دلیلی بخواهید کمی از آن بکاهید. در هر صورت اگر تصمیم به حذف اکانت واتساپ گرفته‌اید، در این مقاله از سامسونگ یار ما شما را برای این هدف راهنمایی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

مراحل حذف اکانت واتساپ

قبل از شروع به شما هشدار می‌دهیم که این یک راه بدون بازگشت است و بعد از حذف اکانت دیگر نمی‌توانید آن را بازگردانید. خود واتساپ هیچ بکاپی ارائه نمی‌دهد و پیام‌های شما برای همیشه از سرور حذف می‌شوند.

بنابراین اگر اطلاعات مهمی در اکانت‌تان دارید، بهتر است ابتدا از آن‌ها بک آپ تهیه کنید.

در نظر داشته باشید که اگر فقط از حساب واتساپ‌تان خسته شده‌اید و می‌خواهید موقتا از شر آن خلاص شوید، می‌توانید به جای پاک کردن اکانت، تنها برنامه را پاک کنید تا دیگر پیام‌های جدیدی دریافت نکنید. برای این کار بهتر است قبل از حذف برنامه مراحل پشتیبان گیری واتساپ را انجام دهید. تا اگر مجددا آن را بارگیری و نصب کردید، بتوانید دوباره به اطلاعات و پیام‌هایی که داده‌اید، دست پیدا کنید و آن‌ها را بازیابی کنید. البته این مورد تنها در پلتفرم موبایل امکان پذیر است. چرا که iOS اندروید نمی‌توانید این اطلاعات را به اشتراک بگذارد.

برای حذف یوزر واتساپ دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

حذف اکانت واتساپ در اندروید

برای حذف حساب کاربری واتساپ در اندروید ابتدا برنامه واتساپ را باز کرده و روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. از منوی باز شده مسیر Settings>Account>Delete my account را دنبال کنید.

how to delete whatsapp account

حالا از شما خواسته می‌شود که شماره موبایل‌تان را وارد کنید.

در نهایت روی گزینه Delete My Account کلیک کنید.

دیلیت اکانت واتساپ در آیفون

مراحل حذف اکانت واتساپ در آیفون هم تقریبا مشابه اندروید است. در این سیستم عامل هم ابتدا باید برنامه واتساپ را باز کنید و مسیر Settings>Account>Delete My Account را دنبال کنید.

حذف اکانت واتساپ

بعد از وارد کردن شماره موبایل روی گزینه Delete My Account کلیک کنید تا حساب واتساپ شما برای همیشه از سرور حذف شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *