چطور می توانیم از سایت های واسطه اقدام به خرید یوسی پابجی کنیم؟

بازی پابجی چند سالی است که برای پلتفرم های مختلف عرضه شده اما همچنان پرطرفدار و محبوب است به طوریکه درآمد 2 میلیون دلاری این بازی به صورت روزانه به حساب شرکت سازنده ی آن تخصیص می یابد. این بازی توانست در زمان انتشار خود سبک بازی بتل رویال را به جهان معرفی کند و گیمر های زیادی را ترغیب به استفاده از این سبک از بازی نماید.

پابجی چطور می توانیم از سایت های واسطه اقدام به خرید یوسی پابجی کنیم؟

اگر از ستایش گران این سبک از بازی ها هستید و یا می خواهید اطلاعاتی در رابطه با بازی پابجی به دست بیاورید، اگر هم که از بازیکنان با سابقه ی این بازی هستید با ما همراه باشید تا شما را با کلیات بازی پابجی، دلایل موفقیت و محبوبیت آن و راه های خرید یوسی پابجی که ارز مورد استفاده این بازی است بیشتر آشنا کنیم.

سبک بازی پابجی

سبکی که این بازی با خود به ارمغان آورد سبک بتل رویال است. این سبک بازی روند پیچیده ای ندارد، گیمر از یک هواپیما به بیرون می پرد و وارد نقشه میدان نبرد می شود و باید تا جای ممکن به زنده ماندن در آن به هر نحوی ادامه دهد. باید انتخاب کنید که چه زمانی می خواهید از هواپیما به بیرون بپرید و میخواهید در کجای نقشه فرود بیایید. باید بعد از رسیدن به زمین تمام خانه ها و صندوقچه ها را بگردید و سلاح و تجهیزات مورد نیاز خود را پیدا کنید.

این سبک بازی در سال های گذشته با توفیق زیادی همراه بوده است. آنلاین بودن آن، شرکت کردن تعداد زیادی از گیمر ها از سر تا سر دنیا، امکان بازی با دوستان، تجربه ی درگیری های خشن و جذاب و نقشه های وسیع و گسترده از جذابیت های سبک بازی بتل رویال است.

معرفی کلی بازی

پلتفرم: Multiplatform (Android, IOS, Xbox one (s) , Xbox X series, Play Station 4, Play Station 5, Microsoft Windows)

موتور گرافیکی بازی: موتور قدرتمند Unreal 4

ژانر و سبک بازی: بتل رویال Battle Royal

جوایز کسب کرده: The Game Award for Best Multiplayer Game  در سال 2017

بازی پابجی با ایجاد رقابت بین گیمرها به لطف سبک جدیدی که در بازی های رایانه ای بنا کرد و اشتیاق گیمر ها  برای مواجهه با چالش های نبرد برای زنده ماندن برای دقایق بیشتر توانست در همان روزهای اولیه ی انتشار بازی در سال 2017 به موفقیت های زیادی دست پیدا کند و رکورد های زیادی را جا به جا کند. رکورد هایی مانند میزان فروش سی میلیون نسخه یا رکورد تعداد گیمر متصل شده به سرور به صورت همزمان که تعدادی نزدیک به سه میلیون نفر بوده.

گیم پلی و فضای بازی

فضای یک نقشه بزرگ را در نظر بگیرید که با ساختمان ها و فضاها و چشم انداز های فوق العاده ای پر شده است و سلاح ها در میان این نقشه در ساختمان ها و فضای مخفی جای گذاری شده اند. ناگهان هواپیمایی متشکل از 100 فرد که می خواهند به هر نحوی یکدیگر را از بین ببرند برفراز آسمان جزیره دیده می شود و این 100 نفر با فرود آمدن و در اختیار گرفتن اسلحه دست به کشتار یکدیگر و تغییر فضای آرامش بخش این جزیره می زنند. همین پارادوکس و هیجان ایجاد شده از جذابیت های این بازی و از دلایل کشیده شدن گیمرها به سمت این بازی محبوب است.

در این شرایط است که می توان گفت هر عاملی که باعث پیروزی شرکت کننده شود می تواند حیاتی و کلیدی باشد. به وسیله ی عنصر اصلی بازی که پول رایج بازی یا اصطلاحا یوسی پابجی است می توانید به ارتقا اسلحه ها و یا تعویض اسلحه ها، ارتقای شخصیت و کاراکتر بازی یا تعویض آن با شخصیت های جذاب تر و به روز تر شانس خود را برای شکست حریفان و تبدیل به قهرمان بازی شدن بیشتر و بیشتر نمایید.

یوسی پابجی و روش های به دست آوردن آن

برای به دست آوردن یوسی روش های زیادی وجود دارد که می توان آن ها را به دو روش تقسیم کرد. یک روش طی کردن مراحل بازی به صورت معمول است که به وسیله ی آن می توانید یوسی رایگان به دست آورید. و روش دوم روش خرید یوسی پابجی از سایت های اینترنتی واسطه است.

در روش اول برای به دست آوردن یوسی می بایست راه های سخت و طاقت فرسایی را طی کنید. می توانید با شرکت در رقابت های Elite Royal Pass و انجام ماموریت ها و جمع آوری امتیازات این کار را انجام دهید، می توانید با انجام بازی Bonus challenge به دریافت یوسی ها اقدام کنید یا روش های دیگر مثل استفاده از سایت هایی که یوسی هدیه می دهند که تمام این روش ها نیازمند ساعت ها صرف وقت و انجام مسابقات طاقت فرسا هستند.

در روش دوم اما کار بسیار راحت است. با جستجو و تحقیق در رابطه با سایت های واسطه ای که بهترین خدمات را در رابطه با فروش یوسی پابجی ارائه می دهند یک سایت واسطه مطمئن و دارای بهترین قیمت را انتخاب می کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت آسان جم است که توانسته یوسی های این بازی را با بهترین قیمت و در پکیج های متنوع در اختیار گیمر ها و کاربران گرامی قرار دهد.

با مراجعه به سایت با لیستی از پکیج های یوسی بازی پابجی در قیمت های متنوع مواجه می شوید. کافی است بر اساس نیاز خود مقدار یوسی مورد نظر را انتخاب کرده و سپس از قسمت خرید اقدام به خرید و پرداخت مبلغ به صورت اینترنتی نمایید. پس از انجام خرید حساب کاربری خود را در اختیار سایت قرار داده و کارشناسان سایت در مدت زمان کوتاهی مقدار یوسی خریداری شده را به حساب کاربری شما انتقال می دهند. سپس می توانید از تمام ویژگی هایی که به وسیله ی خرید یوسی پابجی در اختیار شما قرار می گیرد استفاده کنید و یکه تاز میدان بازی پابجی باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *