نحوه قرار دادن سیم کارت و کارت حافظه در گوشی سامسونگ + ویدئو

نحوه قرار دادن سیم کارت در گوشی سامسونگ چگونه است ؟ چگونه در گوشی سامسونگ کارت حافظه قرار دهیم؟ این سوال اصلی ترین سوال کاربران بعد از خرید یک تلفن همراه جدید می باشد . با توجه به اینکه هر رو طراحی تلفن هار در حال تغییر می باشد .نحوه قرار دادن سیم کارت در گوشی سامسونگ  ممکن است کمی تغییر کرده باشد . البته روش همان روش گذشته است و تغییری نداشته ، اما ممکن است شکل و اندازه و جایگاه آن تغییر کرده باشد.

نحوه درآوردن سیم کارت سامسونگ مثل نحوه قرار گرفتن آن می باشد و برای این کار نیاز به سوزن مخصوص سیم کارت داریم که در جعبه تلفن همراه قرار گرفته است. با استفاده از سوزن سیمکارت به راحتی می توانید جایگاه سیمکارت را خارج و سیم کارت یا رم را در جای خود قرار دهید . اگر تلفن همراه شما دارای دو سیمکارت می باشد نحوه گذاشتن سیم کارت دوم در گوشی سامسونگ هم همانند سیمکارت اول می باشد .

ممکن است که هر دو اسلاد سیمکارت در یک قسمت باشد . پس دنبال جایگاه دوم نگردید .جای سیم کارت مشخص است و کافیست با سوزن مخصوص آن را فشار دهید تا باز کنید .

همچنین بخوانید : اسکرین شات سامسونگ

نحوه قرار دادن سیم کارت در گوشی سامسونگ

Samsung Galaxy S7 Edge Key Ejection Pin 580738295f9b5805c23d0d45 نحوه قرار دادن سیم کارت و کارت حافظه در گوشی سامسونگ + ویدئو

اگر گوشی سامسونگ گلکسی را با نام تجاری جدید خریداری کردید، یک کلید کوچک فلزی را به یک تکه کارتن که در جعبه موجود است، پیدا خواهید کرد. این پین اکسترنال کوچک کلید رمزگذاری گوشی شماست، حداقل به عنوان دسترسی به سیم کارت و کارت حافظه.

برای افرادی که کلید ندارند و یا شاید آن را از دست داده اند، هیچ نگرانی وجود ندارد. همه چیزی که شما نیاز دارید، یک تکه فلزی کوچک است که می توانید آن را باز کنید میتوانید MacGyver را به عنوان یک کلید بی نظیر استفاده کنید.

قبل از پرداختن به جزئیات بیشتر، بررسی کنید که مطمئن شوید که گوشی هوشمند شما خاموش است، فقط برای امنیت بیشتر. هنگامی که مکانیسم کلید اصلی خود را آماده کردید، نوک آن را با آن دایره کوچک که قبلا ذکر کردم، ببندید.

اگر هنوز هم  نمیدانید از کدام دو حلقه کوچک باید کلید را واردکنید، به دنبال حفره مستطیلی آن باشید.

این حفره دایره ای است که باید فشار دهید.

نحوه گذاشتن سیم کارت در گوشی سامسونگ

نحوه قرار دادن سیم کارت در گوشی سامسونگ
نحوه قرار دادن سیم کارت در گوشی سامسونگ

به محض این که از شما شکاف دایره کوچک مطمئن شدید، کلید خود را وارد کنید و سپس در خلاف جهت فشاردهید. شما یک دکمه کوچک یا پاپ را احساس خواهید کرد و جعبه کمی پاپ می شود. تا کنون خیلی خوب بود. فقط به آرامی آن را بیرون بیاورید تا هر سیم کارت یا کارت حافظه را که در آنجا هست خارج  کنید.

برای دستگاه هایی که هنوز سیم کارت یا کارت حافظه ندارند ، شما دو حفره مستطیلی را خواهید دید.حفره بزرگتر برای کارت حافظه است که اولین شکافی است که بعد از کشیدن جعبه میبینید. محفظه داخلی کوچکتر برای سیم کارت است.

 

نحوه قرار دادن کارت حافظه در گوشی سامسونگ

نحوه درآوردن سیم کارت سامسونگ
نحوه درآوردن سیم کارت سامسونگ

برای قرار دادن کارت حافظه، فقط کل بخش فرورفته را با کارت حافظه microSD مطابقت دهید. نامگذاری و نام تجاری بر روی کارت حافظه باید رو به بالا باشد.

همین کار را با سیم کارت نیز انجام دهید. فقط شکل را یک بار دیگر با سیم کارت مطابقت دهید. اساسا بخش طلایی سیم کارت باید پایین باشد.

 

قرار دادن درگاه سیمکارت

سیم کارت گذاشتن
سیم کارت گذاشتن

به محض اینکه کارت حافظه، سیم کارت یا هر دو را در جایگاه گذاشتید، جایگاه را به راحتی داخل گوشی قرار دهید و آن را به عقب بر روی شکاف فشار دهید.باید این کار را با دقت انجام دهید، زیرا کمی ظرافت میطلبد و ممکن به راحتی سیم کارت یا کارت حافظه با حرکات سریع و تند بیرون بیافتند.

تا زمانی که یک مهر و موم امن داشته باشید، آنرا به تمام جهات فشار دهید،حالا همه چیز خوب است.

 

نحوه درآوردن سیم کارت سامسونگ

SamsungGalaxyS7SIMMicroSDslot 5707ee725f9b581408da6ade نحوه قرار دادن سیم کارت و کارت حافظه در گوشی سامسونگ + ویدئو

نحوه درآوردن سیم کارت با سوزن سامسونگ آسان تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید. برای درآوردن سیم کارت با سوزن، سوزن مخصوص را وارد حفره ی مخصوص به جایگاه کارت حافظه یا جایگاه سیمکارت را به آرامی فشار دهید تا اسلاد سیم کارت خارج شود . مراقب باشید که این قطعا بسیار شکننده و ظریف می باشد و در صورت شکستن ممکن است دچار مشکل شوید .

نحوه قرار دادن سیم کارت در گوشی سامسونگ a52 یا گوشی های دو سیمکارت

جای سیم کارت دوم سامسونگ a52 یا گوشی های دیگری که سیمکارت هیبریدی دارند کمی متفاوت از نسخه های قدیمی می باشد. در نسخه های قدیمی برای قرار دادن سیم کارت در گوشی سامسونگ یک قسمت وجود داشته و یک قسمت هم برای قرار دادن رم بوده که امروزه این دو گزینه با هم ترکیب شده اند و رم و سیمکارت در یک قسمت جای داده می شوند. به همین دلیل نحوه قراردادن سیمکارت در گوشی های جدید با نحوه قرار دادن سیم کارت در گوشی سامسونگ قدیمی متفاوت می باشد.

در ادامه ویدئویی از نحوه قرار دادن سیم کارت در گوشی سامسونگ a52 آورده شده است که البته برای تمامی گوشی های سامسونگ جدید قابل استفاده می باشد. با مشاهده این ویدئو به راحتی می توانید سیمکارت گوشی خود را وارد کنید.

نحوه قرار دادن سیمکارت در گوشی های دیگر سامسونگ مانند گوشی A13 نیز به روش بالا می باشد.

نحوه قرار دادن سیم کارت در گوشی سامسونگ قدیمی و جایگزینی درگاه [سامسونگ گلکسی S7]

نحوه گذاشتن سیم کارت دوم در گوشی سامسونگ
نحوه گذاشتن سیم کارت دوم در گوشی سامسونگ

جایگاه بعد از استفاده از مقدار لازم نیرو، باید ظاهر شود. آن را بیرون بکشید، اگر سیم کارت در آن داشته باشد اینکار را تخلیه آن آرام انجام دهید. سیم یا کارت حافظه خود را در جایگاه قرار داده و سپس آن را به آرامی باز کنید. آن را فشار دهید تا دوباره مهر و موم خوبی داشته باشید.

 

همه چیز همینطور خوب پیش رفت حالا میتوانید به کارهایتان برسید!

19 دیدگاه دربارهٔ «نحوه قرار دادن سیم کارت و کارت حافظه در گوشی سامسونگ + ویدئو»

  1. سللم ،،من گلکسی اس 8 دارم ،،میخواستم سینی سیم کارت رو بیرون بیاروم ،،کج شد و سینی سیم کارت داخل گوشی شکسته ،،الان نصف سینی داخل گوشی گیر کرده ،،،باید چجوری بیرون بیارمش ،،لطفا پاسخ دهسد منتظرم

      1. سلام گوشی من a52s هست.خواستم رم رو جا بزنم نشد یکم فشار دادم بسته شد.ولی رم رو نخوند.الانم اصلا باز نمیشه.لطفا راهنمایی کنید

  2. سلام گوشی من سامسونگ a11 هستشروی خوده گوشی فایل های apk با آیکن نشون میده اما روی مموری که روی گوشی نصب شده آیکن فایل های apk رو نشون نمیده
    میشه بهم بگید مشکل از چیه

  3. سلام خسته نباشید گوشیA5 2017 دارم سوزنی که جا سیم کارتش رو باز کنم گم کردم ‘با شی دیگه ای میشه بازش کنم؟؟ممنون

  4. سلام
    من خواستم سیم کارت تبلتم رو عوض کنم،سوزن توی اسلات شکست،الان سوزن گیر کرده توی اسلات،
    تبلت t515 هستش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *