آموزش گرفتن اسکرین شات در گوشی سامسونگ Galaxy A8

آموزش گرفتن اسکرین شات : اگر شما نیز یکی از کاربرانی هستید که از ورود جدیدترین و بهترین مدل گوشی های سامسونگ سری A یعنی A8 هیجان زده شده اید، میتوانید ماجراجویی خود درباره این گوشی را با این پست ساده اما مهم شروع کنید. در این پست اموزش گرفتن screenshot توضیح داده شده است. وجود انواع کلید های سخت افزاری در گوشی هایی با برند های مختلف، ساخت روشی استاندارد برای انجام این کار را برای گوگل مشکل ساخته است. خوشبختانه، سامسونگ این کار را به بهترین شکل انجام داده است و به همین دلیل تمام گوشی های هوشمند Galaxy روش یکسانی برای گرفتن  Screenshot دارند. همچنین اگر به تازگی این گوشی را جایگزین گوشی قدیمی خود کرده اید، میتوانید با روش های جدید تر همانند Palm Swipe این کار را انجام دهید. در اینجا روش های گرفتن screenshot در galaxy a8 را بطور دقیق مرور میکنیم.

روش های گرفتن Screenshot در گوشی های قبلی سامسونگ، در galaxy A8 نیز وجود دارد. اما برای استفاده از قابلیت های جدید این گوشی، ابتدا باید انها را فعال کرد و درصورتی که این کار را انجام دهید، دیگر هیچگاه نیاز به فشردن دکمه های سخت افزاری برای گرفتن Screenshot نخواهید داشت. جزییات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

همانطور که گفته شد، برای گرفتن Screenshot در گوشی galaxy A8 دو قابلیت وجود دارد:

  • استفاده از کلید های سخت افزاری
  • استفاده از قابلیت Palm Swipe

هر دو روش بالا، گرفتن screenshot را بسیار اسان تر میکند. شما نیز میتوانید بسته به راحتی خود، یکی را انتخاب کنید.

  1. چگونگی گرفتن Screenshot با استفاده از کلید های سخت افزاری

این روش یکی از سریع ترین و اسان ترین روش های گرفتن screenshot از صفحه galaxy A8 میباشد. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

  1. برنامه یا صفحه موردنظر خود برای گرفتن Screenshot را انتخاب کنید.
  2. کلید های پاور و خانه را هم زمان فشار دهید.
  3. پس از پخش انیمیشن و صدایی مربوط به گرفتن Screenshot، عکس صفحه مورد نظر در گوشی ذخیره خواهد شد.

همچنین میتوان برای گرفتن screenshot از قابلیت جدید سامسونگ یعنی palm swipe که روشی حتی سریعتر است نیز استفاده کرد.

  1. چگونگی گرفتن Screenshot با استفاده از قابلیت palm gesture

این قابلیت در اکثر گوشی های جدید سامسونگ که از قابلیت Touchwiz پشتیبانی میکنند وجود دارد. برای استفاده از این قابلیت، کار های زیر را انجام دهید:

  1. قبل از استفاده از این قابلیت، باید ان را از طریق تنظیمات گوشی فعال کرد. برای فعال کردن این قابلیت به گزینه Motion در تنظیمات گوشی بروید.
  2. سپس در منوی Hand Motions گزینه swipe to capture را فعال کنید.
  3. از تنظیمات خارج شده و به صفحه موردنظر بروید.
  4. دست خود را مشت کرده و بطوری که انگشت شصت شما بالا باشد، بطور افقی بر روی صفحه نمایش بکشید. در صورت درست انجام دادن این کار، انیمیشن و صدای مربوط به گرفتن screenshot پخش خواهد شد.

چگونگی مشاهده Screenshot  های ذخیره شده

پیدا کردن Screenshot های ذخیره شده بسیار اسان است. تنها کافیست به البوم screenshots در گالری گوشی بروید تا انها را مشاهده کنید. همچنین میتوانید Screenshot های ذخیره شده خود را در پوشه  pictures > screenshots ببینید.

2 دیدگاه دربارهٔ «آموزش گرفتن اسکرین شات در گوشی سامسونگ Galaxy A8»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *