طبق گزارشات گوشی گلکسی A جدید با اسنپدراگون 845 در حال توسعه است

در چند سال گذشته تفاوت میان گوشی های هوشمند سامسونگ به طور واضح مشخص شده است. بهترین تکنولوژی ها، از جمله جدیدترین سیلیکون، در گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس و نوت سامسونگ یافت می شوند. بعضی از تکنولوژی ها به سری گلکسی A می رسند که شامل پردازشگر، حافظه داخلی و دوربین می شود که البته یک یا دو سطح از نسخه های پرچمدار پایین تر هستند.

سامسونگ اصرار دارد استراتژی خود را تغییر دهد تا بتواند با رقبای چینی به صورت موثر رقابت کند. این شرکت تا کنون تایید کرده است که در حال حاضر سعی دارد فناوری های جدید را قبل از عرضه در گوشی های پرچمدار در گوشی های هوشمند مقرون به صرفه خود نیز ارائه دهد. آیا این بدان معناست که شرکت اکنون در حال ساخت گوشی های میان رده با چیپ های سطح بالاست؟ یک نشت دهنده شایعات مستقر در چین اینگونه ادعا می کند.

گوشی جدید گلکسی A با اسنپدراگون 845

یک نشت دهنده شایعات توئیتری در چین که در برخی مسائل درست صحبت کرده بود، ادعا می کند که یک گوشی گلکسی A در سامسونگ با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 در حال توسعه است. این همان پردازنه ای است که شما در مدل های غیر اگزینوس گلکسی S9 و گلکسی نوت 9 می توانید پیدا کنید.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه در دسترس نیست. به نظر می رسد این دستگاه احتمالا ساختاری فلزی، نمایشگر بی نهایت (Infinity Display)، یک سیستم دوربین دوگانه در پشت و یک دوربین سلفی خوب خواهد داشت.

هنگامی که این گوشی وارد بازار شود، این گوشی گلکسی A جدید اولین دستگاه مقرون به صرفه خواهد بود که از چیپست پرچمدار کوالکام 2018 بهره می برد. Poco نام تجاری جدید برند شیائومی، اولین گوشی هوشمند خود را با اسنپدراگون 845 و قیمت 300 دلار برای مشتریان معرفی کرده است.

در هنگام ارائه یک نظر برای عملکرد گوشی های هوشمند، باید به چیزی بیش از پردازنده موجود در آن توجه کرد. علاوه بر این، اگر سامسونگ نتواند آن را با قیمتی رقابتی روانه بازار کند، ممکن است چندان منطقی نباشد که پردازنده ای گران قیمت را فقط برای پاسخ به رقبا در دستگاهی مقرون به صرفه بگنجاند.

بدیهی است که سامسونگ در حال ایجاد لرزه در گوشی های میان رده خود است. طبق گزارشات دستگاهی که در 11 اکتبر عرضه خواهد شد، 4 دوربین در پشت دارد. این اولین گوشی هوشمند با دوربین چهارگانه سامسونگ به حساب می آید. با توجه به تمرکز مجدد سامسونگ در بخش میان رده، گوشی جدید سری A با اسنپدراگون 845 خارج از امکان نیست، اما باید تا زمان عرضه صبر کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *