گوشی Galaxy A01 Core سامسونگ در راه است

به تازگی آژانس بلوتوث تاییدیه ای را به یک گوشی هوشمند اقتصادی با باتری قابل تعویض داده است. گوشی هوشمندی که با شماره مدل SM-A013F شناخته شده و برخی بر این باورند که اسمارتفون با نام Galaxy A01e شناخته می شود. به تازگی Bluetooth SIG تایید کرد که گوشی با شماره مدل SM-A013F در کار است و احتمالا با نام نهایی Galaxy A01 Core عرضه خواهد شد.

مدل های Core سامسونگ گوشی های اقتصادی هستند که با مشخصات ضعیف راهی بازار می شوند. مدل هایی که قیمت مناسبی برای دوستداران اسمارتفون های بودجه محور دارند. Galaxy A01 Core جدید جانشینی برای Galaxy J2 Core خواهد بود که سال 2018 راهی بازار شد.

بدون شک سامسونگ قصد دارد تغییراتی در بخش طراحی این گوشی حاصل کرده و آن را به عنوان نمونه برجسته تری راهی بازار کند. از مشخصات افشا شده Galaxy A01 Core باید به باتری 3000 میلی آمپرساعتی، پردازنده چهار هسته ای MT6739WW مدیاتک با حافظه رم 1 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 10 کیو و برخی دیگر اشاره کرد.

همچنین احتمال دارد یک نسخه Go Edition با حافظه رم 2 گیگابایتی هم در کار باشد. نکته جالب باتری قابل جابجایی بوده و قطعا باید آن را گزینه فوق اقتصادی سامسونگ محسوب کرد. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا در موعد مشخص شرکت کره ای به معرفی این گوشی جدید و اقتصادی خود بپردازد.

جزئیات دقیق به شدت کم است و نمی توان به داده های بی مورد و ناصحیح اشاره کرد. سامسونگ قصد دارد با یک مدل ایده آل نظر مخاطبان خود را آن هم از نوع بودجه محور دوست را جلب کند. به نوعی سامسونگ قصد دارد تغییراتی در بخش طراحی این گوشی حاصل کرده و آن را به عنوان نمونه برجسته تری راهی بازار کند. از مشخصات افشا شده Galaxy A01 Core باید به باتری 3000 میلی آمپرساعتی، پردازنده چهار هسته ای MT6739WW مدیاتک با حافظه رم 1 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 10 کیو و برخی دیگر اشاره کرد.

همانطور که گفته شد مدل های Core سامسونگ گوشی های اقتصادی هستند که با مشخصات ضعیف راهی بازار می شوند. مدل هایی که قیمت مناسبی برای دوستداران اسمارتفون های بودجه محور دارند. Galaxy A01 Core جدید جانشینی برای Galaxy J2 Core خواهد بود که سال 2018 راهی بازار شد.

به هر حال باید به انتظار ادامه داد تا تصمیم نهایی سامسونگ برای این گوشی هوشمند مشخص شود. آیا مدلی اقتصادی با طراحی نسل جدید در راه است یا خیر.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *