نحوه بروزرسانی یا ریست رمز عبور در اینستاگرام

بدون شک اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب بوده که میلیاردها کاربر را به خود جلب کرده است. این شبکه اجتماعی تصویر محور بوده و میلیون ها کاربر به صورت روزانه از آن استفاده می کنند. برای افرادی که تاکنون دسترسی به این شبکه نداشتند، دشوار است که بتوانند به استفاده از آن بپردازد و از این رو باید راهنمایی هایی را داشته باشند.

یکی از سوالاتی که کاربران دارند، نحوه بروزرسانی یا ریست رمز عبور در اینستاگرام است. برای اکثر افراد، اینستاگرام یک بستر ساده اشتراک گذاری تصویر است. اگر چه برای دیگران ، می تواند مکانی برای ذخیره خاطرات ارزشمند، ارتباط با دوستان و دوستان و یا ارتقاء کسب و کار آنها باشد. محافظت از حساب کاربری شما بهترین راه برای جلوگیری از دست دادن آن است.

همچنین بخوانید : چگونه پست را استوری کنیم

آیا از وب سایت اینستاگرام یا برنامه رسمی استفاده می کنید، اگر می دانید چگونه این کار را انجام دهید ، تغییر یا تنظیم مجدد گذرواژه اینستاگرام آسان است. ما مراحل زیر را ذکر کرده ایم ، بنابراین می توانید مطمئن شوید که حساب اینستاگرام شما امنیت بالایی دارد.

نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام در یک مرورگر وب

44 4 نحوه بروزرسانی یا ریست رمز عبور در اینستاگرام

اینستاگرام در سال های اخیر بسیار سازگارتر با مرورگر همراه شده و امکان ارسال و دریافت DM را در وب اضافه می کند. خوشبختانه تغییر رمز عبور اینستاگرام خود در وب ساده و سریع است. در واقع ، این بسیار ساده تر از آنچه بوده که در برنامه وجود دارد. با فرض اینکه گذرواژه فعلی خود را به یاد دارید، برای تغییر رمز عبور جدید فقط چند ثانیه زمان لازم است. تنها وارد سیستم شوید ، نمایه خود را باز کنید ، سپس روی ویرایش پروفایل کلیک کنید. از آنجا گزینه تغییر رمز عبور را مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید باید در هر مکانی که از حساب استفاده می کنید، مانند تلفن هوشمند، ریست کرده با رمز عبور جدید وارد شوید.

همچنین بخوانید : چگونه دایرکت اینستا را ببندیم ؟

برای آن دسته از شما که می خواهید به صورت واضح بیان شود ، ما دستورالعمل های گام به گام را در زیر ذکر کرده ایم.

نحوه تغییر گذرواژه اینستاگرام در وب:

  • در www.instagram.com وارد حساب کاربری خود شوید.
  • روی نماد خود در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • روی ویرایش پروفایل کلیک کنید ، سپس رمز عبور را تغییر دهید.
  • یکبار رمز عبور قدیمی خود را وارد کنید ، سپس رمزعبور جدید را دو بار وارد کنید.

نحوه تغییر رمز ورود اینستاگرام در برنامه

روند تغییر رمز عبور اینستاگرام شما در برنامه کمی پیچیده تر است. تنها چند دقیقه طول می کشد ، اما مراحل بسیار بیشتری وجود دارد و اگر نمی دانید کجا را جستجو کنید می تواند گیج کننده باشد.

پس از ورود به حساب کاربری خود، روی نماد در سمت راست پایین کلیک کنید تا نمایه خود را باز کنید. از آنجا، برای باز کردن یک صفحه مخفی، باید روی نماد منو در بالا سمت راست و سپس روی تنظیمات در پایین کلیک کنید. سپس بر روی Security و در آخر رمز کلیک کنید. رمز عبور قدیمی خود را یک بار و رمز جدید را دوباره وارد کنید. این بار کار گیج کننده خواهد بود و دستورالعمل های مرحله به مرحله را تضمین می کند، بنابراین می توانید آنها را در لیست زیر مشاهده کنید.

نحوه تغییر رمز ورود اینستاگرام در برنامه

  • در برنامه اینستاگرام به حساب خود وارد شوید.
  • روی نماد خود در پایین سمت راست کلیک کرده تا نمایه شما باز شود.
  • برای باز کردن منو، روی نماد منو در بالا سمت راست کلیک نمایید.
  • تنظیمات را در پایین فشار دهید.
  • روی Security و سپس گذرواژه کلیک کنید.
  • یکبار رمز عبور قدیمی خود را وارد کرده، سپس رمزعبور جدید را دو بار وارد کنید.

نحوه تنظیم مجدد گذرواژه اینستاگرام

12 2 نحوه بروزرسانی یا ریست رمز عبور در اینستاگرام

این یک احساس بد است وقتی می خواهید وارد اینستاگرام شوید و متوجه می شوید رمزعبور خود را فراموش کرده اید. برای مواردی که نمی توانید برای تغییر آن وارد حساب کاربری خود شوید ، بازنشانی گذرواژه‌تان با استفاده از نام و آدرس ایمیل خود بسیار ساده است.

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که روی این لینک کلیک کنید و اطلاعات تماس حساب خود را وارد کنید. چند ثانیه بعد برای بازنشانی گذرواژه‌تان ایمیلی دریافت خواهید کرد. واقعن به همین سادگی است!

همچنین می توانید گذرواژه اینستاگرام خود را در برنامه تنظیم مجدد کنید. در صفحه ورود ، کافی است وارد قسمت کمک شوید که در قسمت رمز ورود وارد شوید و ایمیل ، نام کاربری ، پیام کوتاه یا حساب Facebook خود را وارد کنید. دستورالعمل ها را دنبال کنید و باید فقط در چند دقیقه بتوانید رمزعبور خود را مجددا تنظیم و تغییر دهید.

امیدواریم مطالب موردنظر کاربردی بوده و بتواند به شما کمک شایانی در زمینه تنظیم مجدد گذرواژه یا همان رمز عبور حساب اینستاگرام شود. پیش بینی شده بزودی اینستاگرام ویژگی های جدیدی را به شبکه خود بیافزاید که آن هم نیاز به ارائه راهنمایی دارد.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *