راهنمای گام به گام ارسال پست در اینستاگرام

اینستاگرام با بیش از 800 میلیون کاربر فعال، بدون شک یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی است که می‌توان از آن برای مقاصد بازاریابی استفاده کرد.

امروزه اینستاگرام خودش را به عنوان یک آپشن تبلیغاتی پایا و موفقیت‌آمیز برای کسب و کارها به اثبات رسانده است؛ و هیچ نشانه‌ای از کوتاه آمدن هم از خود نشان نمی‌دهد. در واقع سایت eMarketer برآورد کرده که درآمد تبلیغاتی جهانی اینستاگرام در سال 2019 از مرز 10 میلیارد دلار عبور خواهد کرد، افزایشی تصاعدی از عدد 1.86 میلیارد دلارِ سال 2016.

اگر از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده نمی‌کنید، مطمئن باشید که دارید یک فرصت عظیم برای رشد آگاهی درباره برند خود و کسب مخاطبین جهانی را از دست می‌دهید.

البته اگر هرگز از این برنامه استفاده نکرده‌اید، شاید الان از اولین سؤالی که به احتمال زیاد از ذهنتان می‌گذرد خوف کرده باشید: «چطور باید اولین تصویرم را پست کنم؟»

اگر خودتان آماده پست کردن اولین تصویرتان در اینستاگرام باشید، ما هم از اینجا هوای‌تان را داریم. در این مطلب، یک راهنمای سریع و ساده برای ارسال پست در اینستاگرام تدارک دیده‌ایم، تا این اطمینان را به شما بدهیم که می‌توانید همین امروز شروع به جذب تعدادی از آن 800 میلیون کاربر فعال کنید.

نحوه ارسال پست در اینستاگرام

  1. برنامه اینستاگرام را باز کنید. روی آیکون «+» واقع در پایین صفحه‌نمایشتان کلیک کنید.

2 10 راهنمای گام به گام ارسال پست در اینستاگرام

  1. اینستاگرام تصاویری که از پیش روی گوشی‌تان ذخیره شده‌اند را نمایش خواهد داد. یکی از آن‌ها را برای پست کردن انتخاب کنید. یا اگر عکسی که بخواهید استفاده کنید را از قبل ندارید، می‌توانید روی «Photo» یا «Video» در پایین کلیک کنید تا در خود برنامه اینستاگرام عکس یا فیلم بگیرید.

وقتی تصویری انتخاب کردید، روی «Next» واقع در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

3 8 راهنمای گام به گام ارسال پست در اینستاگرام

  1. اینستاگرام 25 فیلتر ارائه می‌دهد؛ صفحه را به راست بکشید تا گزینه‌های‌تان را ببینید. روی یکی از فیلترها کلیک کنید تا ببینید روی تصویرتان چه شکلی خواهد شد. برای تنظیم کنتراست، روشنایی و… می‌توانید روی دکمه «Edit» در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید.

وقتی آماده بودید، روی «Next» واقع در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

4 1 راهنمای گام به گام ارسال پست در اینستاگرام

  1. در کادر متن بالای صفحه، کپشن (زیرنویس) مورد نظرتان را بنویسید. به علاوه می‌توانید روی «Tag People» کلیک کنید تا حساب‌های اینستاگرامی دیگر را در پست خود تگ کرده، یا روی «Add Location» کلیک کنید تا یک موقعیت مکانی در تصویر خود جایگذاری کنید (که پیدا کردن پست‌تان برای دیگران را ساده‌تر خواهد کرد).

در آخر اگر می‌خواهید محتوای مورد نظرتان را روی سایت‌های رسانه‌های اجتماعی دیگرتان که به اینستاگرام وصل هستند به اشتراک بگذارید (مثل فیسبوک یا توئیتر)، کافیست نوار را از چپ به راست بکشید.

وقتی آماده پست کردن بودید، روی «Share» واقع در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

5 راهنمای گام به گام ارسال پست در اینستاگرام

6 3 راهنمای گام به گام ارسال پست در اینستاگرام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *