5 مورد از برترین برنامه های دانلود منیجر برای اندروید

برنامه های دانلود منیجر از دسته برنامه هایی هستند که مردم زیاد آنها را جدی نمی گیرند. یک دانلود منیجر برنامه ای است که علاوه بر اینکه به شما امکان دانلود فایل ها را می دهد، بلکه اجازه می دهد نحوه دانلود یک فایل را تغییر دهید. اندروید خام با دانلود منیجر پیش فرض خود ارائه می شود و معمولا در یک زمان فقط اجازه دانلود یک فایل را به شما می دهد. گاهی اوقات ممکن است سرعت آن کم باشد و در زمان های دیگر احتمال دارد دانلود منیجر به خوبی کار نکند، خطاهای زیاد نشان دهد، دانلودها را پنهان کند و …. بنابراین آیا برنامه های دانلود منیجر دیگری وجود دارند که بتوانند در برابر نسخه اندروید خام نتایج بهتری ارائه دهند؟ پاسخ آری است!

تعداد زیادی برنامه مدیریت دانلود سفارشی در فروشگاه گوگل وجود دارند که هر یک عملکرد مختص به خود را دارند. بعضی از آنها به شما اجازه دانلود چند فایل به صورت همزمان را می دهند و برخی دیگر تنظیم کننده سرعت هستند و امکان دانلود با سرعت بیشتر را در اختیار شما می گذارند. این ادعا وجود دارد که یک دانلود منیجر سفارشی می تواند فوق العاده مفید باشد. آیا از مفید بودن موارد موجود در فروشگاه گوگل مطمئن نیستید؟ در اینجا ما موارد دلخواه خود را بررسی کرده ایم.

برای بررسی بهترین نرم افزار فایل منیجر اندروید در این لینک همراه ما باشید.

Advanced Download Manager

اولین گزینه در لیست ما Advanced Download Manager می باشد. در حالت معمول، دانلود منیجر اندروید فقط اجازه دانلود یک فایل را در یک زمان می دهد. با این مدیر دانلود سفارشی، شما می توانید به صورت همزمان سه فایل را دانلود کرده و در عین حال بهره وری را افزایش دهید. این برنامه همچنین می تواند سرعت دانلودهای شما را نیز افزایش دهد. Advanced Download Manager از اکثر مرورگرهای بزرگ از جمله کروم و فایرفاکس پشتیبانی می کند. البته از مرورگرهای OEM مانند مرورگر سامسونگ که با گوشی های اندروید عرضه می شوند پشتیبانی می کند. بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز دیگر در این برنامه گنجانده شده اند. حتما توصیه می شود این برنامه را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

دانلود Advanced Download Manager

Loader Droid

در گزینه بعدی ما یک اپلیکیشن کاربردی به نام Loader Droid داریم. شاید شباهت به اندروید 2.3 داشته باشد ولی هنوز هم از مدیر دانلود اندروید خام بهتر است. این برنامه می تواند با تقسیم دانلودها به چند قسمت، سرعت را افزایش دهد. Loader Droid حتی اجازه می دهد روی دانلودهای خود کنترل داشته باشید، مثلا دانلود را متوقف کنید و یا برای بعدا برنامه ریزی تعیین کنید.

دانلود Loader Droid

Turbo Download Manager

هدف Turbo Download Manager این است که حتی برای افرادی که پهنای باند کم دارند سرعت دانلود را افزایش دهد. این برنامه همچنین برای افرادی که از کروم، فایرفاکس یا دیگر مرورگرهای معروف خوششان نمی آید یک مرورگر داخلی نیز ارائه می دهد. این برنامه می تواند با استفاده از اتصالات متعدد سرعت را بیشتر کند و حتی برخی تنظیمات عملکردی داخلی نیز برای افزایش سرعت اضافی تعبیه شده اند.

دانلود Turbo Download Manager

Download Accelerator Plus

Download Accelerator Plus یکی دیگر از گزینه های فوق العاده است. این برنامه یکی از مدرن ترین دانلود منیجرهای اندروید است و به شما یک رابط کاربری مناسب ارائه می دهد. این برنامه مرورگر داخلی دارد که به شما اجازه می دهد چندین فایل را به صورت مستقیم در کارت حافظه دانلود کنید و ویژگی از سر گیری خودکار را برای دانلودهای قطع شده ارائه می دهد. یک عملکرد آسان وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا به حساب گوگل خود وارد شوید و فایل های دانلود شده و قابل دانلود را به Drive خود منتقل کرده و بک‌آپ بگیرید. شما می توانید سرعت دانلود را با استفاده از تنظیمات دستی تغییر دهید، یعنی اینکه می توانید سرعت را روی حداکثر قرار دهید. دانلود این برنامه رایگان است و خریدهای درون برنامه ای دارد و البته تبلیغات هم وجود دارند. خرید درون برنامه ای تبلیغات را حذف می کند و به شما اجازه می دهد دانلود را برنامه ریزی کنید.

Download Manager For Android

آخرین و البته نه کم اهمیت ترین گزینه Download Manager For Android می باشد. این یکی از بهترین دانلود منیجرهای کنونی است و اکثر دانلودها به وسیله آن انجام می شود. ادعا شده که سرعت دانلود این برنامه سه برابر بیش از سایر برنامه های موجود در فروشگاه گوگل می باشد. همچنین برنامه یک رابط کاربری مناسب برای ناوبری آسان دارد. یکی از جنبه های منحصر بفرد این دانلود منیجر این است که دارای یک مرورگر اینترنت و مدیر فایل داخلی است. همچنین برای توقف و از سرگیری دانلودهای بزرگ گزینه هایی دارد. اگر به دنبال یک تجربه سریع و مطمئن هستید این برنامه می تواند انتخاب شما باشد.

دانلود Download Manager For Android

سخن پایانی

همانطور که می بینید برنامه هایی مختلفی برای مدیریت دانلود در اندروید وجود دارد. اگر می خواهید به صورت همزمان سرعت و بهره وری را افزایش دهید (با بارگیری سریع چند فایل به صورت همزمان)، دانلود یک برنامه دانلود منیجر سفارشی انتخابی بی نظیر است. خبر خوب این است اکثر این برنامه های مدیریت دانلود رایگان هستند! همچنین اگر به دنبال مرور اینترنت با حجم کم یا راهی ساده برای مدیریت فایل های خود هستید، می توانید به برخی از این برنامه ها اعتماد کنید چون از مرورگر و مدیر فایل داخلی پشتیبانی می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *