15 مورد از برترین بازی های آفلاین اندروید که نباید از دست بدهید

با پیشرفت فناوری های اینترنت و وابسته های آن، روز به روز بازی های بیشتری با نیاز به اتصال به اینترنت برای ارائه بهترین تجربه عرضه می شوند. اما همه افراد همیشه و در همه جا به Wi-Fi یا داده تلفن همراه دسترسی ندارند. به همین دلیل لیستی از بهترین بازی های آفلاین اندروید را گردآوری کرده ایم. این بازی ها در مواردی که در مسافرتی طولانی هستید یا می خواهید از دنیای مجازی خارج شوید بسیار مناسب هستند.

هنگامی که این بازی های آفلاین اندروید روی گوشی شما نصب شده باشند، برای لذت بردن و وقت گذرانی با آنها نیازی به اینترنت و داده تلفن همراه ندارید. پس بدون حرف اضافه مستقیم وارد بحث معرفی 15 بازی برتر آفلاین اندروید می شویم.

برای بررسی بهترین بازی های اندرویدی در این لینک همراه ما باشید.

Monument Valley 2

1 22 15 مورد از برترین بازی های آفلاین اندروید که نباید از دست بدهید

Monument Valley هنگامی که در سال 2014 عرضه شد سر و صدای زیادی به پا کرد. همین مسئله را می توان درباره نسخه دوم آن نیز گفت که یک مادر فرزند خود را از طریق یک سری معماهای همه جانبه راهنمایی می کند. این سفر پر از مسیرهای پر رمز و راز و معماری جادویی است که شکل خود را بر اساس ورودی کاربر تغییر می دهد. محیط، موسیقی و معماها همه و همه به گونه ای طراحی شده اند که بهترین تجربه ممکن از بازی را به شما ارائه دهند.

دانلود Monument Valley 2 از گوگل پلی

قیمت: 4.99 دلار

اگر از علامقندان بازی های ایرانی هستید و در حال بازی، بازی امیرزا می باشید. ما در لیستی کامل جواب بازی آمیرزا را گرد آوری کرده ایم که در سامسونگ یار قابل مشاهده می باشد .

Flow Free Bridges

2 20 15 مورد از برترین بازی های آفلاین اندروید که نباید از دست بدهید

صدها بازی تطبیق رنگ در گوگل پلی وجود دارد اما Flow Free: Bridges گزینه مورد علاقه من است. در بازی شما باید با ساخت لوله ها، یک نقطه رنگی را به نقطه دیگر وصل کنید. هدف این بازی پر کردن صفحه با اتصال نقاط رنگی به یکدیگر است. یکی از سختی های بازی اصلی اضافه کردن پل هایی است که به شما اجازه می دهد بدون هیچ مانعی از دو لوله عبور کنید.

دانلود Flow Free: Bridges از گوگل پلی

قیمت: رایگان

Sky Force Reloaded – بازی آفلاین

3 18 15 مورد از برترین بازی های آفلاین اندروید که نباید از دست بدهید

Sky Force Reloaded یک بازی آرکید و شوتینگ درجه یک با طراحی و تصاویر مدرن است. بازی دقیقا مانند بازی هایی است که احتمالا در کودکی در نینتندو مشاهده کرده اید؛ فقط بهتر از قبل به نظر می رسد. این بازی دارای 15 مرحله چشم گیر و 9 هواپیمای جنگی است که در طول بازی باید به آنها دست پیدا کنید و با آنها بازی را ادامه دهید. مرحله های چالشی، جنگ های متعدد و گیم پلی طولانی باعث می شود این بازی در نوع خود در گوگل پلی بهترین باشد.

دانلود Sky Force Reloaded از گوگل پلی

قیمت: رایگان

Subway Surfers

4 19 15 مورد از برترین بازی های آفلاین اندروید که نباید از دست بدهید

Subway Surfers یک بازی کلاسیک است. در ابتدا این بازی در کنار Temple Run ژانر دوندگی بی پایان را محبوب کردند. گیم پلی بازی بسیار ساده است کاراکتر را با انگشت خود طوری هدایت کنید تا به موانع برخورد نکند و سکه ها را جمع کند؛ هرچه بیشتر بازی کنید ادامه کار سخت تر خواهد شد. سرعت و احساس فشار برای گرفتن حتی یک امتیاز بیشتر باعث ترشح آدرنالین در شما خواهد شد. Subway Surfers نیز از برترین بازی های آفلاین اندروید است که اصلا نباید از دست دهید.

دانلود Subway Surfers از گوگل پلی

قیمت: رایگان

Mekorama – بازی آفلاین

5 14 15 مورد از برترین بازی های آفلاین اندروید که نباید از دست بدهید

Mekorama یک بازی پازلی کوچک با 50 مرحله چالش برانگیز است. هدف این بازی قدم زدن ربات عجیب و غریب به سمت خروج است. شما این کار را با ضربه زدن به مسیری که می خواهید ربات پیاده روی کند، انجام می دهید. بازی با زاویه ها باعث می شود مکان هایی که قبلا پنهان شده بودند و برای رفتن به مرحله بعد ضروری هستند، باز شوند. این بازی ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد؛ همچنین دانلود و نصب آن نیز رایگان است. از این رو، مطمئنا سزاوار توجه شماست.

دانلود Mekorama از گوگل پلی

قیمت: رایگان

Table Tennis Touch – بازی آفلاین

6 15 15 مورد از برترین بازی های آفلاین اندروید که نباید از دست بدهید

Table Tennis Touch ساعت ها سرگرمی را در اختیار شما می گذارد. می توانید در یک بازی حرفه ای طولانی شرکت کنید و برخی از بهترین مسابقات درون بازی را انجام دهید یا به بازی های کوچک و سریع بپیوندید. کاملا به این بستگی دارد که شما چقدر زمان برای صرف کردن دارید. این بازی گرافیک خیره کننده، انیمیشن های روان، کنترل بصری و مراحل زیادی برای بازی کردن دارد.

من بزرگترین طرفدار بازی های ورزشی نیستم اما می توانم با اطمینان بگویم Table Tennis Touch یکی از بهترین بازی های آفلاین برای اندروید در رده ورزشی است.

دانلود Table Tennis Touch از گوگل پلی

قیمت: رایگان

Darkland – بازی آفلاین

7 14 15 مورد از برترین بازی های آفلاین اندروید که نباید از دست بدهید

هشدار: Darkland یک بازی ناامید کننده است زیرا در آن زیاد شکست خواهید خورد.

در یک پلتفرم دو بعدی، شما کنترل یک مربع درخشان که چشم نیز دارد را در دست دارید و می توانید فقط در یک جهت حرکت کنید. هدف شما ورود به پورتال در انتهای هر سطح است که شما را به سطح بعدی منتقل می کند و سپس همین روند را بار دیگر تکرار می کنید. تنها مشکل این است که در طول مسیر طراحی شده موانع زیادی برای کشتن شما وجود دارد.

دانلود Darkland از گوگل پلی

قیمت: رایگان

I Love Hue

8 13 15 مورد از برترین بازی های آفلاین اندروید که نباید از دست بدهید

یک بازی تطبیق رنگی دیگر نیز در لیست ما وجود دارد. هدف این بازی کشیدن کاشی های رنگی و سازماندهی آنها به صورتی است که رنگ ها از سایه ای به سایه دیگر سرازیر شوند. روی کاغذ ممکن است ساده به نظر برسد اما هرچه پیش تر بروید پازل ها سخت تر می شوند و قوه درک و دریافت شما از رنگ ها مورد آزمایش قرار می گیرد.

دانلود I Love Hue از گوگل پلی

قیمت: رایگان

Once Upon a Tower

9 11 15 مورد از برترین بازی های آفلاین اندروید که نباید از دست بدهید

آیا بازی های قدیمی که ملکه توسط یک اژدها اسیر شده است و قهرمان بازی برای آزاد کردن او ماجراجویی می کند را به یاد دارید؟ Once Upon a Tower درست مانند آن است؛ تنها تفاوت این است که قهرمان توسط اژدها شکست خورده است. پس در نتیجه ملکه به تنهایی باید به ماجراجویی بپردازد.

خبر خوب این است که قهرمان Warhammer را پشت سر گذاشته و ملکه می تواند خیلی خوب آن را اداره کند. پس، آماده شوید تا دشمنان را شکست داده و از اژدها فرار کنید.

دانلود Once Upon a Tower از گوگل پلی

قیمت: رایگان

Alto’s Odyssey

10 11 15 مورد از برترین بازی های آفلاین اندروید که نباید از دست بدهید

Alto’s Odyssey یکی از بهترین بازی های موجود در گوگل پلی است. گیم پلی بازی ساده است؛ شما در بیابان اسکی می کنید، ترفندهای مختلف پرش را امتحان می کنید، سکه ها را به دست می آورید و سعی می کنید تا جایی که ممکن است بدون افتادن، پیش بروید.

این بازی گرافیک خیره کننده و یک موسیقی متن آرامش بخش ارائه می دهد. کنترل های نرم و روان را نیز به آنها اضافه کنید؛ در می یابید این بازی مستحق تمام ستایش هاست. به همین دلیل است که این بازی در لیست برترین بازی های آفلاین اندروید یکی از جایگاه ها را به خود اختصاص داده است.

دانلود Alto’s Odyssey از گوگل پلی

قیمت: رایگان

Pocket City

11 10 15 مورد از برترین بازی های آفلاین اندروید که نباید از دست بدهید

بازی های شبیه سازی شهرسازی همیشه مورد علاقه جامعه گیمرها بوده اند. Pocket City بر اساس همان ایده شبیه سازی طراحی شده است، اما تفاوت این است که این بازی از شما پولی دریافت نخواهد کرد. بازی به صورت رایگان در دسترس است، بنابراین می توانید آن را نصب کرده و شروع به ساختن یک شهر زیبا و کارآمد کنید.

در بازی، شما با تکمیل کارهای مختلف می توانید پول بدست آورید و سپس آن را خرج کنید تا شهر را به محلی قابل سکونت تبدیل کنید. Pocket City یک بازی چالش برانگیز است که باید اقداماتی چون ساخت، تخریب، مدیریت و … را در آن انجام دهید. این یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید در زمینه شبیه سازی شهر سازی است که از نصب آن نا امید نخواهید شد.

دانلود Pocket City از گوگل پلی

قیمت: رایگان

Timberman – بازی آفلاین

12 9 15 مورد از برترین بازی های آفلاین اندروید که نباید از دست بدهید

Timberman بازی است که اکنون من وسواس آن را دارم. در این بازی شما نقش یک چوب بر را دارید. هدف شما این است که چوب ها را برش دهید در حالی که به کمک یک تبر از شاخه ها فرار می کنید. تنها مسئله این است که یک تایمر در بالای صفحه وجود دارد و اگر سرعت خود را برای برخورد نکردن به شاخه های بالا کم کنید، زمان تمام می شود.

دانلود Timberman از گوگل پلی

قیمت: رایگان

Reigns

13 7 15 مورد از برترین بازی های آفلاین اندروید که نباید از دست بدهید

Reigns یکی دیگر از بازی های محبوب این لیست است. شما نقش پادشاهای را دارید که هدف او اجرای صلح است. در این بازی کارت ها را به سمت چپ یا راست می کشید تا تصمیم خود را ابلاغ کنید. هر تصمیمی که بگیرید در پادشاهی شما تاثیر دارد. بازی زمانی به پایان می رسد که شما به انداز کافی تصمیم اشتباه گرفته باشید و جمعیت قابل توجهی در مقابل سلطنت شما وجود داشته باشند.

هر سه نسخه Reigns یک هدر دهنده عالی برای زمان هستند.

دانلود Reigns از گوگل پلی

قیمت: رایگان

Limbo – بازی آفلاین

14 6 15 مورد از برترین بازی های آفلاین اندروید که نباید از دست بدهید

Limbo مظهر یک بازی با پلتفرم معمایی است. در بازی، شما نقش پسری را دارید که در جستجوی خواهرش وارد برزخ شده است. محیط شوم سیاه و سفید به همراه ستیزهای هوشمندانه و پازل های مبتکرانه مبتنی بر فیزیک، می توانند فضایی سرگرم کننده را ایجاد کنند. این یکی از جالب ترین و بهترین بازی های آفلاین برای اندروید است.

دانلود Limbo از گوگل پلی

قیمت: 4.99 دلار

Table Top Racing

15 6 15 مورد از برترین بازی های آفلاین اندروید که نباید از دست بدهید

Table Top Racing یک بازی شگفت انگیز با گرافیک کنسولی است که گیم پلی عالی دارد. آنچه باعث تفاوت آن با سایر بازی های اتومبیل رانی می شود این است که به جای استفاده از ماشین های چهار چرخ قوی در دنیای واقعی از ماشین های اسباب بازی استفاده شده است. مسیرهای سواری نیز مکانهایی چون آشپزخانه، حیاط خلوت، اتاق نشیمن و چند منطقه دیگر از خانه طراحی شده اند.

دانلود Table Top Racing از گوگل پلی

قیمت: 0.99 دلار

نتیجه گیری

این لیست از بازی های تشکیل شده است که من شخصا چند مدتی با آنها وقت گذراندم و معتقدم بهترین بازی های آفلاین برای اندروید هستند. اگر بازی از قلم افتاده و شما معتقدید شایسته حضور در لیست است در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *