بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

با وجود اینکه سیستم‌عامل iOS شرکت اپل تنوع بازی‌های بیش‌تری دارد – البته این اظهاریه‌ای قابل بحث است – اما طی چند سال گذشته، سیستم‌عامل اندروید نیز رشد قابل توجهی در این زمینه داشته است. در این مطلب بعضی از بهترین بازی‌های اندرویدی حال حاضر که در فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارند را گرد آورده‌ایم. بعضی از آن‌ها رایگان و سایر آن‌ها کمی خرج برمی‌دارند، منتهی تمام آن‌ها تجربه‌ای سرگرم‌کننده برای کاربران فراهم می‌کنند.

از آنجایی که صدها هزار عنوان وجود دارند که ژانرهای مختلفی را نیز تشکیل می‌دهند – نقش‌آفرینی، ورزشی، فکری و غیره – ما هم تصمیم گرفتیم آن‌ها را به خاطر مطالعه راحت‌تر مطلب توسط شما، در بخش‌های گوناگونی دسته‌بندی کنیم. با وجود این مطلب، دیگر گمان نمی‌کنیم چیزی در دنیا راحت‌تر از انتخاب بازی برایتان وجود داشته باشد.

بازی‌های اکشن و ماجراجویی

OCEANHORN

1 6 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

اگر از طرفداران بازی Legend Of Zelda باشید، احتمالاً بازی Oceanhorn دقیقاً بازی مورد نظر شما باشد. این عنوان محبوب از روایتی جذاب و جلوه‌های تصویری فوق‌العاده، همراه با یک موسیقی متن محسور‌کننده برخوردار است. بازی کردن با آن نیز بسیار ساده می‌باشد.

دانلود از گوگل پلی: Oceanhorn

LIFE IS STRANGE

2 6 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

بازی Life Is Strange که توسط Square Enix ساخته شده است، همین حالا هم روی پلتفرم‌های iOS بازی محبوبی می‌باشد. حالا این بازی بالاخره راه خود را به دستگاه‌های اندروید نیز باز کرده است. این بازی قدرت را در دستان خود بازیکن می‌گذارد. بر اساس انتخاب‌هایی که بازیکن انجام می‌دهد، داستان بازی نیز تغییر می‌کند. شما در این بازی نقش شخصیتی به نام مکس را بازی خواهید کرد که توانایی برگرداندن زمان را دارد.

دانلود از گوگل پلی: Life is Strange

DRAGON BALL LEGENDS

3 5 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

سری Dragon Ball طی چند سال گذشته به گونه‌ای دستخوش تجدید حیات شده است. Dragon Ball Heroes روی این حیات دوباره حساب باز کرده‌اند. این بازی، بازی بسیار مفرحی است، مخصوصاً اگر از طرفداران Dragon Ball باشید. در این بازی در یک سری سطوح مختلف به مبارزه می‌پردازید و توانایی‌ها و شخصیت‌های متفاوتی در مسیر خود جمع‌آوری می‌کنید. ضمناً بازی طوری ساخته شده که باید در حالت عمودی با آن بازی کرد. این ویژگی باعث می‌شود بازی کردن با آن در مسیر کار و مسافرت و… آسان باشد.

دانلود از گوگل پلی: DRAGON BALL LEGENDS

بازی‌های مسابقه‌ای

REAL RACING 3

4 4 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

اگر دوست دارید سوار رنج گسترده‌ای از ماشین‌های دقیق و دست‌ساز شوید و در جاده‌های واقعی جذاب از سراسر دنیا کمی لاستیک بسوزانید[!]، در این صورت این بازی، بازی مناسب شما است. با داشتن رویدادهای بی‌شمار، بازی کردن چند نفره با پلتفرم‌های مختلف و بسیاری اختیارات شخصی‌سازی، این بازی یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای موجود است.

دانلود REAL RACING 3 از:

ASPHALT 9: LEGENDS

5 4 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

بالاخره آخرین نسخه از سری فوق محبوب آسفالت منتشر شد. Asphalt 9: Legends نوید داده در حالی که کنترل‌های بازی را تغییر خواهد داد و تعدادی تجربه‌های مسابقه‌ای جدید به بازی اضافه خواهد کرد، اما بازی را بر اساس همان نسخه‌های قبلی بسازد. در بازی به دریایی از ابر ماشین‌ها، شامل ماشین‌هایی چون فراری، پورش، لامبورگینی و… دسترسی پیدا خواهید کرد.

دانلود از گوگل پلی: Asphalt 9: Legends

بازی‌های اول‌شخص

PUBG MOBILE

6 4 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

با چتر از درون هواپیما به Erangel Island بپرید، هر آنچه که می‌توانید بردارید و… فقط بکشید! بکشید و بکشید! با 99 نفر دیگر که آن‌ها هم دقیقاً همین ایده را در ذهن خود می‌پرورانند روبه‌رو خواهید شد، منتهی فقط یک برنده می‌تواند وجود داشته باشد. تا زمانی که به کنترل‌های بازی عادت کنید، ناچاراً حس نسبتاً ناشیانه‌ای خواهید داشت. در بازی فقط یک نقشه وجود دارد، اما به هر صورت، این یک بازی شوتر شدید است که شما را مانند مکش درون خود خواهید کشید.

دانلود از گوگلی پلی: PUBG MOBILE

N.O.V.A. LEGACY

7 4 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

به عنوان یک سرباز مو خاکستری بازنشسته‌ی N.O.V.A، شما باید درباره ناو Colonial Pride تحقیق کنید و با نیروهای بیگانه‌ای که تهدیدی برای بقای نسل بشر هستند، به مبارزه بپردازید. این سری علمی تخیلی سبک شوتر، نزدیک‌ترین بازی به سری Halo است که می‌توان روی گوشی‌های اندروید بازی کرد. ضمناً می‌توان در رویارویی‌های هشت‌نفره به صورت آنلاین بازی کرد.

دانلود از گوگل پلی: N.O.V.A. Legacy

INTO THE DEAD 2

8 4 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

بازی اولی Into the Dead تماماً عشق و حال زامبی‌کشی خالص بود. نسخه بعدی حتی بهتر هم شده است. در این بازی پر از اکشن، یک آخرالزمان زامبی‌محور را در حالی که در نقشه‌های مختلف برای نجات خانواده‌تان به مسابقه می‌پردازید، تجربه خواهید کرد. در این مسیر، سلاح‌های قدرتمندی پیدا خواهید کرد و مجبور خواهید بود هر آنچه که لازم است برای کشتن آن زامبی‌ها انجام دهید.

دانلود Into the Dead 2 از:

بازی‌های نقش‌آفرینی

ETERNIUM

9 3 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

در حینی که کوله‌ای غول پیکر را از غنیمت‌های یافت‌شده در این بازی اکشن RPG (نقش‌آفرینی) و خوش‌ساخت پر می‌کنید، راه خود را با قطعه‌قطعه کردن و شکافتن ارتش‌های شیاطین، زامبی‌ها و سایر نجاسات باز کنید. این بازی ما را به یاد بازی Diablo می‌اندازد. با وجود این که پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در بازی وجود دارد، توسعه‌دهندگان فلسفه‌ای انرژی‌بخش با مضمون «رایگان بازی کردن» در دستور کار خود داشته‌اند؛ این بدان معناست که برای فتح بازی هیچ نیازی به خرج کردن پول واقعی ندارید.

دانلود از گوگل پلی: Eternium

POKÉMON GO

10 4 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

POKÉMON GO که جانشین معنوی بازی Ingress به حساب می‌آید – از دوربین گوشی بازیکن استفاده می‌کند و یک حالت «واقعیت جایگزین»ِ طرح پوکمون می‌سازد. این حالت جایی است که بازیکنان از طریق لنز دوربینشان با پوکمون‌های گوناگونی که در دنیا ظاهر می‌شوند، روبه‌رو می‌شوند. بازیکنان می‌توانند این پوکمون‌ها را که در مناطق گوناگونی در سراسر دنیا یافت می‌شوند، بگیرند و از آن‌ها برای دریافت جِم (سنگ‌های قیمتی) استفاده کنند.

دانلود از گوگل پلی: Pokémon GO

بازی‌های آرکید (دستگاه‌های مکانیکی  قدیمی بازی)

R-TYPE (دو دلار)

11 5 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

این بازی شوتر دو بعدی، یک بازی آرکید کلاسیک از اواخر دهه هشتاد است. چالش بازی این است که با هدایت یک سفینه فضایی کوچک، در هشت مرحله مختلف، بر امپراطوری فضایی «بایدو» پیروز شوید. هر مرحله، غول آخر مرحله‌ی مخصوص خودش را دارد که منتظر است تا شما را به جهنم نسیان بکاشند. اگر انتظار دارید بتوانید این بازی شوتر کلاسیک اما کاملاً بی‌رحمانه را تمام کنید، به مهارت‌های تیراندازی جدی و قدرتمند کردن خود، نیاز خواهید داشت.

دانلود از گوگل پلی: R-TYPE

PAC-MAN

12 3 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

بعضی بازی‌ها وقتی توسط زمان مورد آزمایش قرار می‌گیرند، نسبت به سایر بازی‌ها مقاومت بیش‌تری از خود نشان می‌دهند. بازی آرکید کلاسیک Pac-Man پس از گذشت چهار دهه از انتشارش، هنوز هم گیمرها را وادار می‌کند برای برنده شدن هر آنچه که در چنته دارند را رو کنند. با وجود اینکه در برنامه اندرویدی Pac-Man برای تازه نگه‌داشتن چیزها چند مرحله جدید اضافه شده است، اما بازی هنوز هم به همان فرم اولیه خود پایبند است.  

دانلود از گوگل پلی: Pac-Man

بازی‌های سکوبازی (پرشی)

SONIC THE HEDGEHOG

13 3 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

SONIC THE HEDGEHOG یک بازی واقعا کلاسیک است که بالاخره سگا آن را با مجموعه Sega Forever (سگا برای همیشه) برای گوشی‌های هوشمند در دسترس کرده است. اگر تا کنون درباره این بازی چیزی نشنیده‌اید، باید بگوییم که در این بازی به عنوان همان شخصیت معروف در یک سری مرحله‌ها به مساقبه دادن می‌پردازید و در همین حین حلقه‌هایی را جمع آوری و دشمنتانتان را نیز شکست می‌دهید.

دانلود SONIC THE HEDGEHOG از:

BADLAND

14 3 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

این بازی، ترکیب اجباری آثار هنری زیبا، گیمپلی قابل دستیابی و طراحی‌ای هوشمندانه است. در این بازی باید موجودات خارپشت‌مانندتان را در یک جنگل مهلک که پر از زندگی و ماشین است، هدایت کنید.

دانلود BADLAND از:

بازی‌های جهان‌باز

نسخه جیبی Minecraft (هفت دلار)

15 3 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

این پدیده که با نام Minecraft شناخته می‌شود، با دادن توانایی‌های معدن‌کاری، گشت و گذار و ساخت مسیر پر افتخار سبک 8-بیتی خود حتی در ناکجا آباد به طرفداران این فرنچایز، انتقالی به غایت موفقیت‌آمیز به سوی گوشی‌های هوشمند انجام داد.

دانلود MINECRAFT — POCKET EDITION از:

PROJECT HIGHRISE (چهار دلار)

16 3 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

اگر با بازی Sim Tower خاطراتی دارید اما یک نوع sim آسمان‌خراش‌دار با ژرفای بیش‌تر می‌خواهید، پس آنچه که در زندگیتان کم دارید، بازی Project Highrise است. این بازی بهترین شبیه‌ساز آسمان‌خراش‌سازی است که می‌توان پیدا کرد. در این بازی امکان انتخاب بین حالت جهان‌باز و داستانی وجود دارد. آیا قادر خواهید بود یک برج موفق بسازید؟ آیا قادر خواهید بود مستأجرین زیادی را جذب کرده و آن‌ها را مدام راضی و خوشحال نگه دارید؟ برای انجام این بازی، استفاده از گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ یا استفاده از تبلت، توصیه می‌شود.

دانلود از گوگل پلی: PROJECT HIGHRISE

بازی‌های «دوندگی بی‌پایان»

SUPER MARIO RUN

17 3 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

طرفداران سوپر ماریو، عاشق این دونده جدید و هیجان‌انگیز نینتندو خواهند شد. این بازی جدید بسیاری از المان‌های کلاسیک بازی‌های اصیل ماریو را در عنوان نسبتاً متفاوت Super Mario Run گرد آورده است. این بازی – که ابتدا فقط برای سیستم‌عامل‌های iOS موجود بود اما بالاخره مسیر خود را به سوی سیستم‌عامل اندروید نیز باز کرد – تاییدی بر آغاز حرکت قابل بحث نینتندو به سوی موبایل‌ها است. که البته به عنوان اولین اقدام در این زمینه، محشر است.

دانلود از گوگل پلی: SUPER MARIO RUN

ALTO’S ODYSSEY

18 3 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

پس از عرضه موفقیت‌آمیز بازی ALTO’S ODYSSEY برای سیستم‌عامل iOS، این بازی بالاخره برای دستگاه‌های اندروید نیز موجود شد؛ و البته به صورت رایگان. در این بازی – که ادامه بازی Alto’s Adventure است – در حینی که معماهای بیابان را کشف می‌کنید، در مراحل زیبا طراحی‌شده به گشت و گذار می‌پردازید، در لبه تاکستان‌ها حرکت می‌کنید و روی بالون‌های هوای داغ بالا و پایین می‌پرید. این بازی، بازی زیبایی است و یکی از آن بازی‌هایی است که ارزش بازی کردن دارد.

دانلود از گوگل پلی: Alto’s Odyssey

بازی‌های معمایی و بازی با کلمات

VANDALS (چهار دلار)

19 3 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

اگر از Hitman Go لذت برده باشید، در این صورت این بازی معمایی نوبتی، همان چیزی است که می‌خواهید. در شهرهای مختلف بخزید، از پلیس‌ها پیشی بگیرید و بهترین نقاط شهر را با گرافیتی‌های مخصوص خود علامت‌گذاری کنید. حتی ضمن پیشرفت در بازی، تاریخچه‌ای از هنر خیابانی به شما داده خواهد شد.

دانلود از گوگل پلی: VANDALS

FLORENCE (سه دلار)

20 2 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

با بازی Florence سوار یک ترن هوایی احساسی خواهید شد. در این کتاب‌داستان محاوره‌ای و مختصر که لحظات هیجان‌انگیز یک عاشقانه تازه‌جوانه‌زده را به تصویر می‌کشد، در یک سری تصاویر به انجام بازی خواهید پرداخت. این بازی، زیبا ساخته شده است. برعکس اکثر بازی‌های اندرویدی، این بازی معماییِ لطیف و آرام که ساخته طراح Monument Valley است، یک بازی بی‌همتاست.

دانلود از گوگل پلی: FLORENCE

بازی‌های استراتژی

FALLOUT SHELTER

21 2 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

حتی اگر طرفدار بازی Fallout نباشید، این بازی اعتیادآور، یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی موجود است. به درون زمین تونل بزنید و برای ساکنین سرزمین خود، فضایی برای زندگی فراهم کنید. آیا می‌توانید آن‌ها را در مواجهه با مهاجمان، سوسک‌های رادیو اکتیوی و سایر تهدیدات، زنده نگه دارید؟

دانلود از گوگل پلی: FALLOUT SHELTER

PLANTS VS. ZOMBIES 2

22 4 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

با دقت تمام، باغچه نابودکننده خود را بسازید تا قبل از اینکه یکی از آن زامبی‌های مهاجم، مغزتان را بخورد، آن‌ها را نابود کنید. دنیاهای زیبا طراحی‌شده و متعدد این بازی، ظاهر و بازی کردن با آن را به تجربه‌ای محشر بدل می‌کنند.

دانلود از گوگل پلی: PLANTS VS. ZOMBIES 2

CLASH OF CLANS

23 2 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

قرارگاهتان را بنا کنید، تجهیزات دفاعیتان را مستقر کنید، ارتش تعلیم دهید و قبیله خود را به سوی پیروزی در مبارزه با گابلین‌های کثیف و فرماندهان سایر کلن‌ها رهبری کنید. این بازی ترکیب خوبی از آهسته نقشه کشیدن، و جنگ‌های سریع و پر هرج و مرج است.

دانلود از گوگل پلی: CLASH OF CLANS

بازی‌های ورزشی

PRO EVOLUTION SOCCER 2018

24 2 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

Pro Evolution Soccer  برای مدت‌های مدیدی جزو اساسی‌ترین چیزهای طرفداران فوتبال بوده است، آن هم به خاطر دلایلی منطقی. با وجود اینکه این بازی همیشه به صورت معمولی در پلی‌استیشن‌ها و کامپیوترها بازی می‌شده است، طی چند سال اخیر برای موبایل‌ها نیز در دسترس بوده است؛ و نتیجه محشری نیز داشته است. بازی رایگان است، منتهی اگر پول پرداخت کنید قادر خواهید بود بازیکن‌های بیش‌تری در اختیار بگیرید.

دانلود از گوگل پلی: PRO EVOLUTION SOCCER 2018

HOCKEY NATIONS 18

25 2 بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در حال حاضر [مرداد-شهریور 1397]

شاید دوران بازی Winter Olympics به پایان رسیده باشد، اما این بدان معنی نیست که هاکی روی یخ نیز باید به پایان برسد! HOCKEY NATIONS به عنوان نوعی ارتقادهی بازی Winter Olympics ساخته شده بود. این بازی به شما امکان می‌دهد به عنوان یکی از 40 تیم آمریکای شمالی، یکی از 27 تیم لیگ روسیه، یکی از 19 تیم بین‌المللی یا یکی از 2 تیم تمام‌ستاره بازی کنید. با اطمینان می‌گوییم، اگر به هاکی روی یخ علاقه داشته باشید، این بازی ممکن است دقیقاً برای شما ساخته شده باشد.

دانلود از گوگل پلی: Hockey Nations 18

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *