بررسی گوشی هوشمند گلکسی A70

سامسونگ با طراحی و توسعه گوشی های هوشمند سری A جدید، آتش جدیدی را در میان تلفن های همراه میان رده شعله ور کرده است. این دستگاه ها با مدل‌ های مختلف تمام بازه‌ های قیمتی این قسمت بازار را هدف قرار داده ‌اند؛ از گلکسی A10 گرفته که جزو گوشی های اقتصادی این رده محسوب می شود تا A80 که با فاصله کمی نسبت به قلمرو پرچم داران حرکت کرده و به مرزی میان این دو رده تبدیل شده است. گلکسی A70، میان رده ‌ای با صفحه نمایش بزرگ سوپر امولد، دوربین چندگانه، حسگر اثر انگشت زیر صفحه، باتری بزرگ و سخت افزاری قوی  بوده و حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد. سامسونگ برای طراحی میان رده‌ های جدیدش تصمیم گرفته اولویت‌ هایش را از نو تعریف کند که نتیجه آن ایجاد تغییراتی بنیادی در موبایل‌ های سری A جدید این شرکت شده است. کمپانی کره ‌ای قید فریم آلومینیومی، پوشش پشت شیشه‌ ای و مقاومت در برابر آب را زده و تصمیم گرفته برای قابلیت‌ های مهم‌ تر مانند کیفیت صفحه نمایش، دوربین‌ ها و سخت افزار هزینه کند تا بتواند سری جدیدی از میان رده های ارزشمند را روانه بازار سازد. به همین علت میان رده ‌های جدید سامسونگ در ازای برخی مشخصه‌ های فیزیکی که شاید زیاد هم متعلق به این رده نبودند، بسیاری قابلیت های مهم دیگر که در استفاده روزمره اهمیت بیشتری دارند را به کاربران هدیه می کنند.

مشخصات فنی گلکسی A70 

44 1 بررسی گوشی هوشمند گلکسی A70

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A70 در اندازه 164.3 در 76.7 در 7.9 میلی ‌متری طراحی شده و 183 گرم وزن دارد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس بوده که رزولوشون 2480 در 1080 پیکسل را ارائه می کند. گفتنی است که این نمایشگر از نوع Super AMOLED بوده و حدود 86 درصد از پنل جلویی را پوشش می دهد. سامسونگ از یک تراشه هشت هسته ای اسنپ دراگون 675 با لیتوگرافی 11 نانومتری با پردازنده گرافیکی آدرنو 612 در کنار 6 یا 8 گیگابایت رم LPDDR4X برای پردازش اطلاعات مختلف استفاده کرده است. 128 گیگابایت میزان فضایی است که شما می توانید از آن برای ذخیره سازی فایل ها استفده کنید. فراموش نکنید که با پشتیبانی کردن از درگاه کارت حافظه، شما می توانید که این میزان را تا 1 ترابایت نیز افزایش دهید. پنل پشتی دستگاه میزبان سنسورهای 32 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و پنل جلویی نیز میزبان دوربین 32 مگاپیکسلی می باشد. وجود یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی باعث تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز دستگاه شده و گفتنی است که این دستگاه به صورت پیش فرض با اندروید پای 9.0 و رابط کاربری One UI به دست کاربران خواهد رسید.

طراحی و ساخت گلکسی A70 

برای بدنه پشتی از همان پوشش 3D Glasstic استفاده شده که در نگاه اول ممکن است شیشه‌ ای به نظر برسد، اما واقعیت این است که جنس آن پلاستیکی بوده و علاوه بر جذب مقدار زیادی اثر انگشت، در برابر خط و خش نیز کمترین مقاومتی نداشته و به راحتی آسیب می بیند. این قاب شفاف بوده و باعث می شود بازتاب جذاب و رنگین کمان گونه نور در بدنه پشتی از چشم کاربر پنهان نماند. گلکسی A70 استفاده از پوشش پلاستیکی در پشت بدنه و قاب اطراف مزایایی هم دارد، برای مثال اگر در تلفنی با این ابعاد از شیشه و فلز استفاده شده بود قیمت و وزن آن افزایش قابل ملاحظه ‌ای را تجربه می کردند. با این حال صفحه نمایش وسیع و تخت این دستگاه با شیشه گوریلا گلس 3 محافظت می شود که با وجود قدیمی بودن، خیال کاربر را بابت خش نیفتادن آن در استفاده روزمره آسوده می کند. گفتنی است سامسونگ علاوه بر قرار دادن قاب درون جعبه،  محافظ صفحه ای هم روی صفحه چسبانده تا کاربر را از خرید جداگانه آن بی نیاز کند. گلکسی A70 حاشیه های این صفحه نمایش بسیار کم و در حد آیفون XS هستند. البته لبه پایینی نسبت به دیگر قسمت ها اندکی ضخیم تر می باشد، اما این ضخامت حدودا نصف حاشیه پایینی گلکسی A50 است. ابعاد بسیار بزرگ صفحه و حاشیه های بسیار کم آن هم باعث می شوند که بریدگی قطره ‌ای بالای نمایشگر که جایگاه دوربین سلفی محسوب می شود، به هیچ عنوان جلب توجه نکند. در مجاورت این دوربین هم یک بریدگی بسیار کوچک برای اسپیکر مکالمات قرار داده شده و جدای از این ها خبری هم از LED نوتیفیکیشن نبوده و به نظر باید با این قابلیت دوست داشتنی برای همیشه خداحافظی کنیم.

با وجود ابعاد بسیار بزرگ گلکسی A70 که از دستگاه هایی مانند S10 پلاس هم بیش تر می باشد، طراحان سامسونگ با کاهش ضخامت آن و خمیده کردن لبه های پشتی موفق شده اند کاری کنند تا در دست گرفتن این موبایل 6.7 اینچی چندان هم سخت نبوده و به ارگونومی مناسبی دست پیدا کنند؛ البته این اتفاق به شرطی رخ می دهد که دستان بزرگی داشته باشید. دکمه های تنظیم صدا و فقل هم در لبه سمت راست قرار گرفته ‌اند و با توجه به ارتفاع مناسبی که دارند کاملا در دسترس بوده و گلکسی A70 در این زمینه از پرچم داران سامسونگ بهتر عمل می کند. لبه سمت چپ میزبان درگاه سیم کارت دوگانه و کارت حافظه بوده و باقی پورت ها نیز زیر دستگاه جا گرفته اند. این قسمت محل قرار گیری پورت USB نوع C، جک 3.5 میلی متری هدفون و اسپیکر دستگاه می باشد. میکروفون حذف نویز نیز در لبه بالایی حضور داشته و این گوشی هوشمند دوربین های اصلی هم با برجستگی ناچیزشان مانند گلکسی A50 پشت موبایل و در گوشه بالا سمت چپ آن قرار گرفته اند که توسط یک فلش LED کوچک همراهی شده اند. در این قسمت با همان رنگ دودی و افکت روغن روی آسفالت خیس طرفیم که روش سامسونگ برای متمایز کردن رنگ آمیزی موبایل های میان رده ‌اش از رقبا محسوب می شود. به علت منتقل شدن سنسور اثر انگشت به زیر صفحه نمایش، تنها لوگوی کمرنگ سامسونگ است که خودنمایی می کند.

55 1 بررسی گوشی هوشمند گلکسی A70

صفحه نمایش گلکسی A70

با در دست گرفتن این موبایل، اولین چیزی که نظر کاربر را به خود جلب می کند صفحه نمایش بسیار بزرگ و روشن آن می باشد که در اندازه 6.7 اینچی و با پنل سوپر امولد گلکسی A70 و با نسبت 20 به 9 طراحی شده و آن را به بزرگترین نمایشگری تبدیل می کند که سامسونگ امسال در موبایل هایش عرضه کرده و هم رده گلکسی A80 و گلکسی S10 5G قرارش می دهد. این صفحه نمایش در حالت دستی حدودا 407 نیت و حالت اتوماتیک 607 نیت روشنایی تولید کرده که موجب خوانایی عالی آن زیر نور آفتاب می شود. رنگ ها نیز در پنل سوپر امولد سامسونگ مثل همیشه با دقتی مثال زدنی و غلظت مناسب نمایان می شوند. این صفحه نمایش تقریبا 86 درصد سطح جلویی دستگاه را اشغال کرده و اگر حالت شب را برای آن فعال کنید، سیاهی عمیق آن و لبه های بسیار باریکش باعث می شوند که قادر به تشخیص مرز آن ها نباشید و حس کنید تنها یک صفحه نمایش بزرگ را در دست گرفته ‌اید. علاوه بر حالت شب، قابلیت های نرم افزاری دیگری نیز برای محافظت از چشمان کاربر و شخصی سازی نمایشگر در نظر گرفته شده اند که شامل فیلتر نور آبی، امکان انتخاب حالت نمایش رنگ ها بین Vivid و طبیعی و بیشتر کردن حساسیت لمسی برای استفاده از موبایل به همراه دستکش می شوند. اگرچه این قابلیت ها اتفاق جدیدی در گوشی های هوشمند نبوده و در موبایل های قدیمی تر سامسونگ و برخی از شرکت های دیگر نیز حضور داشتند.

شاید تنها ایرادی که می توان از این صفحه نمایش گرفت رزولوشن فول اچ‌ دی پلاس آن باشد، زیرا با توجه به ابعاد بزرگ صفحه استفاده از پنل QHD می توانست منجر به افزایش چشمگیر شفافیت آن شود. با این حال استفاده از رزولوشن فول اچ ‌دی پلاس حتی در این ابعاد هم باعث نمی شود قادر به تشخیص پیکسل ها باشید و به پردازنده و باتری هم فشار بسیار کمتری وارد کرده و از طرفی قیمت تمام شده را هم مناسب تر می کند. در کل پنل بسیار بزرگ و با کیفیت گلکسی A70 یکی از مهم ترین نقاط قوت این موبایل محسوب شده و دستگاه ساخت سامسونگ را در بازار به شدت رقابتی تلفن های میان رده کمی جلوتر از برخی رقبا قرار می دهد.

سیستم عامل و رابط کاربری گلکسی A70 

22 2 بررسی گوشی هوشمند گلکسی A70

گلکسی A70 از آخرین نسخه اندروید پای 9.0 به همراه رابط کاربری One UI نسخه 1.1 استفاده می کند. شاید بتوان One UI را بهترین پوسته ‌ای در نظر گرفت که تولید کننده‌ ای اندرویدی روی تلفن هایشان قرار می دهند. One UI بلوغ سامسونگ در طراحی رابط های کاربری را نشان می دهد و در آن قابلیت هایی گنجانده شده که هدف اصلی شان آسان کردن استفاده از موبایل هایی است که به صفحه نمایش های بزرگ مجهز شده اند. تقریبا تمام منوها و آیکون برنامه ها در One UI از نو طراحی شده اند که البته ممکن است ظاهر رنگا رنگ آن ها یا طراحی منوها مطابق سلیقه تمام افراد نباشند. این دسته از کاربران می توانند از فروشگاه تم های گلکسی انواع بسته‌ های آیکون برنامه ها یا تم ها را به رایگان یا با پرداخت هزینه دریافت کرده و ظاهر موبایلشان را به میل خودشان تغییر دهند.

سامسونگ نیز همچون باقی تولید کننده ها روش خود را برای استفاده از جسچرهای حرکتی اندروید 9 دارد. در صفحه اصلی منوی برنامه ها به طور پیش فرض با سوایپ به بالا در دسترس خواهد بود، البته این در حالتی است که قابلیت دسترسی آسان به نوار اعلانات که پیش تر به آن اشاره شد را فعال کرده باشید، وگرنه با سوایپ به هر دو جهت بالا و پایین منوی اپلیکیشن ها در دسترس قرار می گیرد. علاوه بر این قابلیت حذف دکمه های ناوبری و استفاده از جسچرهای حرکتی برای جا به‌ جا شدن در منوها نیز امکان پذیر است. قابلیت Digital Wellbeing نیز میزان استفاده از برنامه های مختلف و موبایل را به کاربران نمایش داده و از طریق آن می توانید برای خودتان محدودیت هایی نیز تعریف کنید. اگر برای دیجیتال ولبینگ زمان خواب را هم مشخص کنید از آن ساعت به بعد صفحه نمایش را به رنگ سیاه سفید در می آورد تا حواستان باشد بیش از حد بیدار نمانید.

سخت افزار و عملکرد گلکسی A70 

گلکسی A70 در کنار A80 یکی از معدود موبایل های تولیدی سامسونگ موجود در کشور است که به جای چیپست اگزینوس از اسنپدراگون استفاده می کند. چیپست اسنپدراگون 675 با فناوری 11 نانومتری نسبت به اگزینوس 9610 مورد استفاده در گلکسی A50 با معماری 10 نانومتری کمی غیر بهینه به حساب می آید، اما هسته های کورتکس A76 و A55 آن از نظر پردازشی عملکرد بسیار بهتری نسبت به A73 و A53 مورد استفاده در گلکسی A50 دارند. این تراشه دارای هشت هسته پردازشی است که از دو هسته دو گیگاهرتزی Kryo 460 Gold کورتکس A76 و شش هسته کم مصرف 1.7 گیگاهرتزی Kryo 460 Silver کورتکس A55 بهره مند شده است. نتایج بدست آمده از بررسی های انجام شده در بنچمارک ها نشان می دهد که گلکسی A70 عملکرد پردازشی بسیار خوبی دارد و بالاتر از برخی میان رده های مطرح حال حاضر مانند پیکسل 3a قرار می گیرد. نکته جالبی که وجود دارد برتری حدودا پنج درصدی این موبایل نسبت به گلکسی +S8 می باشد که امتیاز پی سی مارک 7233 در برابر 6914 را بدست آورده که نشان می دهد موبایل های میان رده کنونی از پرچمداران دو سال قبل عمکرد سریع تری هم دارند.

به این ترتیب این گوشی هوشمند در استفاده روزمره و اجرای برنامه ها و بازی ها هیچ مشکلی نخواهد داشت. با این حال پردازنده گرافیکی آدرنو 612 تقریبا 15 الی 20 درصد کندتر از Mali-G72 گلکسی A50 عمل می کند که امتیاز اسلینگ شات اکستریم 975 در برابر 1301 را بدست آوده و این موضوع در اجرای بازی ها کاملا مشخص می شود. از قابلیت های ارتباطی این موبایل نیز می توان وای فای دو بانده با پشتیبانی از پروتکل ac، بلوتوث 5.0، NFC، رادیو FM، جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت یو اس بی نوع C نام برد. درگاه سیم کارت گلکسی A70 نیز سه قسمتی بوده و از دو سیم کارت نانو و کارت حافظه میکرو اس دی به طور هم زمان پشتیبانی می کند.

دوربین های گلکسی A70

لکسی A70 نیز مانند گلکسی A50 به سه دوربین اصلی و یک دوربین سلفی مجهز شده است. از دوربین های اصلی یکی به عمق سنجی اختصاص یافته و به طور جداگانه قابل استفاده نمی باشد. دو دوربین دیگر اما وظیفه گرفتن عکس های استاندارد و سوپرواید را بر عهده گرفته و دوربین جلو نیز از نوع استاندارد بوده و برای گرفتن عکس های سلفی و تشخیص چهره استفاده می شود. دوربین اصلی دارای سنسور 32 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 26 میلی متری، گشودگی دیافراگم f1.7 به همراه فوکوس خودکار PDAF بوده و دوربین دوم دارای سنسور 8 مگاپیکسلی سوپرواید 12 میلیم تری با زاویه دید 120 درجه، گشودگی دیافراگم f2.2، فوکوس ثابت و دوربین سوم نیز از نوع عمق سنج 5 مگاپیکسلی، گشودگی دیافراگم f2.2 می باشد. علاوه بر این، این شرکت در پنل جلویی از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، با گشودگی دیافراگم f2.0، پیکسل های 0.8 میکرومتری و فوکوس ثابت برای ثبت تصاویر و ویدیو های سلفی استفاده کرده است.

رابط کاربری دوربین این موبایل دارای تنظیمات مربوط به حالت های عکاسی و فیلم برداری در نوار پایین صفحه بوده و سایر تنظیمات بالای آن قرار دارند. از حالت های عکاسی و فیلم برداری آن می توان به فیلم برداری فوق آهسته، لایو فوکوس و عکاسی حرفه ای اشاره کرد که البته حالت حرفه ای شباهت چندانی به موبایل های پرچم دار نداشته و تنها تنظیمات ایزو بین 100 تا 800، نوردهی و وایت بالانس قابل تغییر خواهند بود و خبری از تنظیم سرعت شاتر یا فوکوس دستی نیست. عکس های دوربین اصلی گلکسی A70 در حالت استاندارد با تکنولوژی ترکیب پیکسل ها و رزولوشن 12 مگاپیکسلی به ثبات می رسند. البته ساز و کار تبدیل رزولوشن 32 مگاپیکسلی به 12 مگاپیکسلی هنوز مشخص نیوده در این حالت امکان فعال شدن قابلیت HDR به صورت خودکار یا دائمی هم وجود دارد، اما اگر کیفیت عکاسی به 32 مگاپیکسل تغییر داده شود، دیگر HDR در دسترس نبوده و ثبت هر عکس نیز برخلاف حالت استاندارد به یک الی دو ثانیه زمان نیاز دارد.

3234 بررسی گوشی هوشمند گلکسی A70

عکس های ثبت شده با دوربین اصلی در نور مناسب کیفیت بسیار خوبی دارند و رنگ ها با دقت بسیار مناسبی ذخیره می شوند. داینامیک رنج آن نیز حتی در صورت خاموش بودن HDR دامنه بسیار خوبی دارد، اگرچه جزییات تصاویر ثبت شده خصوصا در حالت 32 مگاپیکسلی چندان طبق انتظارها نیست. به لطف رزولوشن 32 مگاپیکسلی دوربین اصلی و گشودگی دیافراگم f1.7، کیفیت عکاسی در نور کم و شب گلکسی A70 تا حد زیادی نسبت به گلکسی A50 بهتر بوده و نویز عکس ها کنترل شده و جزییات نیز برای یک میان رده در سطح قابل قبولی قرار دارند. دوربین ثانویه گلکسی A70 نیز با زاویه دید 120 درجه ای خود در نور مناسب کیفیت بسیار خوبی داشته و عکس های جالبی ثبت می کند. هرچند در جزییات به پای دوربین اصلی نمی رسد، ولی رزولوشن بسیار کمترش تا حدی این موضوع را توجیه می کند. علاوه بر این عکس ها دارای اعوجاج زیادی بوده و به نظر هیچ گونه اصلاح نرم افزاری روی آن ها صورت نمی گیرد. البته این موضوع می تواند موافق و مخالف زیادی داشته باشد. گفتنی است که عکس های گرفته شده توسط این دوربین در نور کم نیز به مقدار قابل توجهی نسبت به دوربین اصلی تاریک تر می باشند، اما خوشبختانه نویز این عکس ها نیز کنترل شده و دوربین سعی نمی کند با روشن کردن بیش از حد استاندارد تصاویر خروجی را کاملا آبرنگی و بی استفاده کند.

قابلیت دیگری که دوربین های اصلی گلکسی A70 در اختیار کاربران می گذارد حالت پرتره می باشد که سامسونگ نامش را به لایو فوکوس تغغیر داده است. با توجه به اینکه در این موبایل یک لنز سوم تنها وظیفه عمق سنجی را بر عهده دارد، انتظارات ما نیز برای تشخیص دقیق مرزهای سوژه و پس زمینه بالاتر می رود. تست های انجام شده نشان می دهد که این امر عموما به خوبی صورت می گیرد، در عکس آخر موبایل نواحی کوچک بین سوژه و پس زمینه را درست تشخیص نداده و قسمت هایی را دست نخورده باقی گذاشته است که نمی توان انتظاری بیشتر از این را داشت.

صدا و باتری گلکسی A70

تنها اسپیکر این گوشی هوشمند در قسمت زیرین آن جا گرفته و مانند اکثر میان رده های بازار خبری از صدای استریو نیست. بلندی صدای اسپیکر هنگام پخش موزیک به 69.5 دسیبل می رسد که عدد نسبتا بالایی به حساب می آید. کیفیت صدا هم با اینکه از گلکسی A50 بهتر می باشد. هنگام اتصال هدفون های معمولی یا بلوتوث امکان استفاده از Dolby Atmos نیز فعال می شود که به طور پیش فرض در حالت اتوماتیک قرار دارد. اما آن را می توان به طور دستی روی حالت های پخش فیلم، موسیقی و یا صدا نیز قرار داد.

سامسونگ با وجود ضخامت کم این دستگاه موفق به تعبیه یک باتری 4500 میلی آمپری در آن شده که از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می کند که از پرچم دارانی مانند S9 یا S10 نیز سریع تر است. در تست‌ های ما توسط اپلیکیشن پی سی مارک مشخص شد با استفاده سنگین از موبایل به همراه وای فای روشن و تنظیم روشنایی صفحه روی 50 درصد، شما می توانید حدود 11 ساعت از آن استفاده کنید، این یعنی باتری گلکسی A70 یک روز کامل با استفاده بسیار سنگین یا 1.5 الی دو روز با استفاده عادی را دوام می آورد که نتیجه ای فوق العاده می باشد. گلکسی A70 با داشتن این باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در میان، میان رده های بازار حکم رانی کرده و فعلا کمتر رقیبی توان رقابت با او را در این بخش دارد. آمارهای موجود نشان می دهد که طبق گلکسی A70 در مدت زمان نیم ساعت 42 درصد شارژ شده و شارژ شدن کامل آن هم کمتر از دو ساعت زمان نیاز دارد.

 

مشخصات کلیدی

عرضه

معرفی 2019، مارس
وضعیت موجود. عرضه شده در آوریل 2019

نمایشگر

نوع Super AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
سایز 6.7 اینچ (~86% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، 19.5:9 (~393 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

بدنه

ابعاد 164.2 در 76.7 در 7.9 میلی‌متر
وزن 183 گرم
سیم‌کارت تک سیم‌کارته (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال)

پلتفرم

سیستم‌عامل – اندروید 9.0 (پای)
– وان UI
تراشه Qualcomm SDM675 Snapdragon 675 (یازده نانومتری)
پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Kryo 460 طلایی و شش هسته‌ی 1.7 گیگاهرتز Kryo 460 نقره‌ای)
پردازنده گرافیکی Adreno 612

حافظه

درگاه حافظه میکرو اس‌دی، تا 512 گیگابایت (درگاه اختصاصی)
حافظه داخلی 64/128 گیگابایت، 6/8 گیگابایت رم

دوربین

اصلی سه‌گانه: 32 مگاپیکسل (فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.7)
8 مگاپیکسل (لنز فوق‌عریض 12 میلی‌متری، f/2.2)
5 مگاپیکسل (f/2.2، سنسور تشخیص عمق تصویر)
قابلیت‌ها فلش LED، پانوراما، HDR
ویدیو 2160p@30fps، 1080p@30/240fps
سلفی 32 مگاپیکسل (f/2.0)

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متری بله
لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی

باتری

باتری باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت
شارژر شارژ سریع 25 واتی

قابلیت‌ها

حسگرها حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما
ANT+

شبکه

فناوری GSM / HSPA / LTE

اتصالات

شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، WiFi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث 5.0، A2DP، LE
GPS بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS
NFC بله (وابسته به بازار عرضه)
رادیو رادیو اف‌ام
USB 2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل

متفرقه

رنگ‌ها آبی، مشکی، سفید
محدوده قیمت 330 یورو

4 دیدگاه دربارهٔ «بررسی گوشی هوشمند گلکسی A70»

  1. سلام یه سوال داشتم . چرا واسه a70 انقد آبدیت کم میاد در حالی که a50 هرماه یک آبدیت داره
    همین نیم ساعت پیش آبدیت اکتبر a50 اومد
    ولی a70 از اوت تا الان فقط دو آبدیت داشته که یکیش هنوز واسه ایران نیومده

    1. سلام
      مشکلات نرم افزاری A50 به مراتب بیشتر A70 بود ،به همین دلیل آپدیت های بیشتری برای رفع مشکلات دریافت کرد

  2. ربطی به مشکل نداره گوشی های پر فروش به عنوان هدیه به کاربران همراه با پرچمداران اپدیت ماهانه دریافت میکنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *