نحوه غیرفعال کردن اعلانات ویدئو زنده (Live) در اینستاگرام

اندروید و iOS هردو به کاربران خود اجازه می دهند تا اعلانات برنامه ای خاص را فعال یا غیرغعال کنند. برای هر برنامه یک سوئیچ اختصاصی روشن/خاموش وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد تا اعلانات را برای برنامه انتخاب شده فعال یا غیرفعال کنند. در حالی که می توانید اعلانات برخی برنامه‌ها را فعال و برخی دیگر را غیرفعال کنید، هرگز گزینه ای وجود ندارد که به شما امکان دهد تا انتخاب کنید کدام اعلان برای شما ارسال شود. برای مثال اگر شما اعلانات یک بازی در گوشی خود فعال کرده اید هر اعلانی مبنی بر چالش جدید، درخواست های دوستی و … را دریافت خواهید کرد. اینستاگرام هیچ تفاوتی ندارد اما برنامه منحصر بفرد است؛ به طوری که به شما امکان کنترل باورنکردنی بر فعالیت اعلانات را می دهد و به همین دلیل است که می توانید اعلانات ویدئو زنده (Live) را در اینستاگرام خاموش کنید.

برای رفع تاخیر اعلانات در اندروید در این لینک همراه ما باشید.

اعلانات ویدئو زنده (Live) اینستاگرام

اینستاگرام را در آیفون یا اندروید خود باز کنید. روی زبانه پروفایل ضربه بزنید و وارد بخش تنظیمات (آیکون سه نقطه) شوید. در صفحه تنظیمات پایین بروید تا به بخش اعلان‌ها (Notifications) برسید، سپس روی اعلان‌های اجباری (Push Notification) ضربه بزنید. این صفحه طولانی است و در آن یک گزینه سفارشی برای هرنوع فعالیت در اینستاگرام را پیدا خواهید کرد. پایین بروید تا به بخش ویدئوهای زنده (Live Videos) برسید. گزینه خاموش را انتخاب کنید تا اعلانات پخش ویدئو زنده غیرفعال شوند.

live notifications instagram نحوه غیرفعال کردن اعلانات ویدئو زنده (Live) در اینستاگرام

هنگامی که این ویژگی را غیرفعال می کنید، فقط اعلاناتی که به شما می گویند یک حساب که شما آن را دنبال کرده اید در حال پخش زنده است غیرفعال خواهند شد. هر اعلان دیگری شما فعال کرده اید، به دستگاه شما ارسال می شوند.

در حالی که در این صفحه هستید، می توانید هر گزینه دیگری را بررسی کرده و هر اعلانی از اینستاگرام که شما را آزار می دهد غیرفعال کنید. این تنظیمات خاص دستگاه هستند، پس اگر از حساب اینستاگرام در چندین دستگاه استفاده می کنید، باید تنظیمات را روی هریک اجرا کنید.

به نظر می رسد، یک نقص در آن وجود دارد؛ شما نمی توانید به صورت انتخابی برای هر اکانت اعلان ویدئو زنده را غیرفعال کنید. اگر اعلانات داستان را غیرفعال کنید، همچنان گزینه‌ای در اختیار دارید تا بتوانید اعلان داستان یا پشت را برای اکانتی خاص فعال کنید. گزینه این چنینی برای ویدئوهای زنده اینستاگرام وجود ندارد. شما می توانید اعلانات پست‌ها را برای یک اکانت روشن کنید تا شاید اعلان ویدئو زنده هم برای شما ارسال شود، که البته بعید به نظر می رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *