بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

در این مطلب به بازبینی برترین برنامه های اندرویدی موجود می پردازیم، برخی از این برنامه‌ها مدت هاست به عنوان بهترین‌ها شناخته می شوند و برخی از آنها به تازگی وارد لیست برترین ها شده اند. ما از بین تمام نرم افزارهای موجود 100 مورد را گلچین کرده ایم. بدون شک، استفاده از هریک از برنامه های اندروید زیر سبک زندگی شما را آسان تر کرده و موجب استفاده بیشتر از گوشی می شود. برنامه ها با دسته بندی‌هایی مانند موزیک، سفر و … فهرست شده اند. فقط به خاطر داشته باشید، فضای لازم برای دانلود هریک از برنامه ها را فراهم کنید.

برای بررسی بهترین برنامه‌های اندرویدی موجود در حال حاضر در این لینک همراه ما باشید.

توجه: همه برنامه های زیر در فروشگاه گوگل پلی موجود هستند. برای دریافت هر یک از این برنامه ها نام برنامه مورد نظر را در کادر جستجو تایپ کرده و سپس آن را دانلود کنید.

5 برنامه که باید امتحان کنید

Notes by Firefox

1 7 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

فایرفاکس در حال گسترش است. در حالی که فایرفاکس ممکن است مرورگر دلخواه شما باشد، شما اکنون می توانید تجربه خود را در استفاده از فایرفاکس با استفاده از برنامه Notes by Firefox گسترش دهید. این برنامه یادداشت برداری ساده است که به طور خودکار حساب شما را بین اندروید و دسکتاپ همگام سازی می کند. به این معنی که شما همیشه می توانید یادداشت های خود را همه جا همراه خود ببرید. به لطف رمزنگاری پیشرفته فایرفاکس، Notes فوق العاده امن است.

Moment — Pro Camera

2 7 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

برنامه پیش فرض دوربین گوشی شما احتمالا توانایی لازم را دارد، اما گاهی اوقات مفید است تا چندین گزینه اضافی و تنظیات بیشتری برای استفاده داشته باشید. Moment به شما آن کنترل‌ها را می دهد. همچنین حالت دستی کامل به همراه سرعت شاتر ISO، تعادل رنگ سفید و … در اختیار شما قرار دارد. این برنامه همچنین به شما اجازه می دهد تا در فرمت RAW عکسبرداری کنید، که برای افراد عاشق ویرایش تصویر عالی است.

AutoPick

3 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

AutoPick ابزاری عالی برای تبدیل اسناد فیزیکی به موارد دیجیتال است. برنامه به شما اجازه می دهد برگه اسناد را اسکن کنید. برنامه آن اسکن را به متن قابل ویرایش، کپی و چسباندن تبدیل می کند. برای استفاده از برنامه نیاز به نور کافی دارید. البته باید شرایط فراهم باشد که در این صورت این برنامه بسیار مفید است.

Meetup Now

4 5 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

آیا به دنبال جذب بیشتر حوادث در جامعه محلی خود هستید؟ Meetup Now راهی برای پیداکردن رویدادهای محلی و دعوت دوستان شما برای پیوستن به شما در این رویدادهاست. در بالای همه چیز، طراحی عالی برنامه وجود دارد. بنابراین جستجو در رویدادها و یافتن حادثه موردنظر آسان است.

Here AR City Model

5 5 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Here AR City Model یک برنامه جالب است که به شما کمک می کند نیم نگاهی به آینده داشته باشید. به وسیله Here AR شما اساسا نقشه یک شهر را پرینت می کنید و سپس دوربین گوشی خود را به وسیله Here AR روی نقشه قرار دهید. سپس، یک نمای تصویری از ناوبری پیش بینی شده و قابلیت های خودآموز را خواهید دید که توانایی حمل و نقل مستقل را دارند. این برنامه شسته رفته است و در حالی که ممکن است در زندگی روزمره شما تاثیری نداشته باشد، اما راهی سرگرم کننده برای گذراندن وقت است.

برنامه های فیلم و ویدئو

Netflix

6 5 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Netflix یکی از بهترین سرویس های استریم ویدئو است. یک مجموعه عظیم از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی برای مشترکان وجود دارد و عملکرد برنامه صاف و هموار است. این برنامه بسیار خوب را می توانید با پرداخت 8 دلار در هر ماه داشته باشید.

Hulu

7 5 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Hulu هزاران فیلم و برنامه تلویزیونی را ارائه می دهد. بسیاری از ویدئوهای موجود در این برنامه بلافاصله پس از عرضه بروزرسانی می شوند. Hulu مدل های مختلفی را برای اشتراک ارائه می دهد، یکی از آنها ارائه قفسه ویدئوهای استریم با 8 دلار در ماه و دیگری حذف تبلیغات در جریان با 12 دلار در ماه است.

YouTube

8 5 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

برنامه تلفن همراه YouTube صاف و بصری است و همه ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در سایت را به کف دست شما می آورد. کسانی که در YouTube Red اشتراک دارند می توانند به همه محتوای پریمیوم و ویژگی های خاص مانند پخش صوت با نمایشگر خاموش دسترسی داشته باشند.

HBO Now/HBO GO

9 4 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

هم HBO Now (سرویس مستقل HBO با 15 دلار در ماه) و هم HBO Go (برنامه استریم در دسترس برای مشترکان HBO)  دارای برنامه هایی هستند که به شما اجازه می دهند تمام محتوای استریم HBO را مستقیما از تلفن خود مشاهده کنید.

برنامه های موزیک و فایل صوتی

Spotify

10 5 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Spotify یکی از بهترین سرویس های استریم و دارای تمام امکانات است. با استفاده از این برنامه می توانید هر موسیقی را از هر نوع دستگاهی پخش کنید، لیست پخش خود را ایجاد کنید، خوانندگان موردعلاقه را دنبال کنید و آهنگ های خود را برای پخش آفلاین در حالت همگام سازی قرار دهید.

Soundcloud

11 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

اگر به دنبال بوفه ای با کیفیت و بدون تبلیغ و هزینه اشتراک برای دانلود موسیقی هستید، آن را پیدا کرده اید. موسیقی های جدید را پیدا کرده و آنها را در فضای ابری پخش کنید. اما این برنامه نمی تواند جایگزین Spotify باشد.

Bandcamp

12 4 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

برنامه موبایل Bandcamp به شما اجازه می دهد تا موسیقی را از مجموعه خود پخش کنید. همچنین می توانید از بین هزاران موسیقی از هنرمندان مختلف آهنگ موردنظر خود را دانلود کرده و گوش دهید. این برنامه یکی از ساده ترین و سریع ترین روش های موجود برای خرید موسیقی به طور مستقیم از هنرمندان و برچسب هایی است که دنبال می کنید.

Google Play Music

13 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

سرویس پخش رسمی گوگل یک رقیب ارزشمند برای Spotify به شمار می رود. این برنامه نه تنها قفسه گسترده ای از محتوا را برای شما فراهم می کند بلکه اجازه می دهد کاربران 50000 موسیقی را برای ذخیره سازی آنلاین آپلود کنند. این بدین معنی است که شما می توانید هر زمان که بخواهید می توانید موسیقی موردنظر خود را در هر دستگاه اندرویدی دانلود و پخش کنید.

Apple Music

14 4 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

اگر علاوه بر گوشی اندروید از یک آیپد یا مک استفاده می کنید، ممکن است کار با Apple Music بیش از سایر گزینه ها برای شما راحت باشد. این برنامه دسترسی به کتابخانه عظیم موسیقی اپل و همچنین ایستگاه رادیویی Beats 1 را برای شما فراهم می کند. دی جی های مشهور و آلبوم های خاص از دیگر مزیت های آن است.

برنامه های خبر

NYTimes

1 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

یکی از مهمترین نشریات آمریکا نیز یکی از بهترین برنامه های خبری را دارد. برنامه NYTimes محتوای این نشریه را در فرمتی تمیز مرتب می کند و به کاربر اجازه سفارشی سازی خبر را می دهد.

VICE News

2 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

اگر شما اخبار زیاده روی شده را دوست دارید، VICE کتابخانه قوی از محتوای نوشته شده و ویدئویی را در رابط زیبایی برای کاربر ارائه می دهد. این برنامه تخمین می زند خواندن این مطلب چقدر طول می کشد، به طوری که کاربر می تواند مدت مطالعه خود را زمانبندی کند.

NPR News

3 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

برنامه رسمی رادیو عمومی ملی (NPR) یک جریان مداوم از گزارش مستقیم به صورت چاپی و صوتی را فراهم می کند. کاربران نه تنها می توانند به گزارش های خبری بلکه به All Things Considered  و Radiolab گوش دهند.

The Washington Post

4 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

یکی از مهمترین مقالات آمریکا دارای یک برنامه اندروید زیبا با تصاویر زنده و منوهای رنگارنگ نیز هست. این محتوا به خصوص محتوای سیاسی در سطح بالا قرار دارند گرچه استفاده از این برنامه به اشتراک نیاز دارد.

Flipboard

5 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

اگر به گزیده اخبار علاقه دارید، Flipboard برنامه ای کامل است. این برنامه به شما اجازه دنبال کردن موضوعات و نشریات موردعلاقه‌تان را می دهد. در طول روز، این برنامه با بهترین گزارشات بروز می شود و به شما اجازه پیداکردن هر مطلبی را می دهد.

Nwsty

6 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

این برنامه برای کسانی که حوصله خواندن اخبار طولانی را ندارند، عالی است. Nwsty برای شما بین 6 تا 10 سرفصل روزانه ارسال می کند که می توانید با صرف دقایقی کوتاه آنها را مطالعه کنید.

برنامه های ورزشی

theScore

7 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

هر ورزشی که دوست دارید، از ناسکار تا NFL همه و همه در theScore موجود هستند. این برنامه همه تاپ داون‌ها، گل‌ها و موقعیت هایی را که اتفاق می افتند به شما خبر می دهد و به صورت اعلان برای شما می فرستد.

ESPN

8 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

داشتن برنامه ESPN به صورت نصب شده در گوشی طرفداران ورزش گزینه ای عالیست. شما به سرعت می توانید آخرین اخبار مربوط به تیم و لیگ مورد علاقه خود مانند NFL، MLS و … را دریافت کنید.

CBS Sports

9 5 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

برنامه ورزشی CBS نه تنها آخرین اخبار ورزشی، جداول رده بندی و نمرات تمام لیگ های معتبر را نمایش می دهد بلکه می توانید مسابقات زنده را تماشا کنید.

Yahoo! Fantasy Sports

10 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

فوتبال، بسکتبال، هاکی یا هرچیز دیگر که باشد برنامه Yahoo! Fantasy Sports هرچیزی که نیاز دارید را نمایش می دهد. حتی می توانید صحبت کارشناسان، صحنه های جذاب و مدیریت آسان را تجربه کنید.

برنامه های رسانه اجتماعی

اینستاگرام

11 7 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

اینستاگرام در حال حاضر تقریبا روی گوشی همه ما وجود دارد و برنامه جدیدی نیست. برنامه متعلق به فیس‌بوک، شبکه اب متمرکز برای ارائه عکس‌ها و به اشتراک گذاری تصاویر با دیگران است.

فیس بوک

12 5 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

بزرگترین برنامه شبکه اجتماعی کنونی این سیاره یک برنامه اندروید هم دارد. با دوستان خود در ارتباط باشید، با دیگران چت کنید، و با دریافت اطلاعیه ها بروز بمانید.

توئیتر

13 4 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

هشتگ های پلتفرم میکروبلاگ توئیتر در حال حاضر همه جا وجود دارند. با دوستان خود ارتباط برقرار کنید، محتوای مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید، افراد مشهور را دنبال کنید و آخرین اخبار را به دست آورید.

Pinterest

14 5 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Pinterest شبکه اجتماعی برای پیدا کردن و به اشتراک گذاری گرایشات در پروژه های خلاق، سرگرمی، مد و … است. این برنامه قابلیت های مشابهی با وب سایت خود ارائه می دهد مثلا می توانید پست های دیگر کاربران را در انواع مختلف تابلوها پین کنید. بنابراین قادر هستید تا ایده های جدید را به اشتراک گذاشته و ذخیره کنید.

برنامه های پیام رسان

اسکایپ

15 4 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

سرویس اصلی VOIP که اکنون متعلق به مایکروسافت است و در حال حاضر دارای بیش از 250 میلیون کاربر می باشد. تماس های صوتی و تصویری رایگان بین المللی از طریق داده تلفن همراه یا Wi-Fi را به راحتی در اختیار شما می گذارد.

Messenger

16 4 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

بهترین ویژگی فیس بوک ارسال پیام درون برنامه ای است. فیس بوک اکنون پیام رسان خود را به عنوان برنامه ای مستقل ارائه می دهد. این برنامه به شما اجازه چت با دوستان فیس بوک و دیگر افرادی که برنامه را نصب کرده اند می دهد. اینکار بدون نیاز به نصب فیس بوک و حتی ورود به آن صورت می گیرد.

واتس اپ

17 4 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

این برنامه چندسکویی به شما امکان ارسال و دریافت پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها یادداشت های صوتی و پیام های ویدئویی را می دهد. این برنامه برای سال اول رایگان است و پس از آن 1 دلار نیاز دارد. واتس اپ برای عاشقان چت فوق العاده است.

اسنپ چت

18 4 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

در اسنپ چت همه چیز به اشتراک گذاری تصاویر، ویدئوهای کوتاه و مکالمات مربوط می شود که پس از مشاهده به طور خودکار منقضی می شوند. می توانید از فیلترها، عکس برگردان و افکت ها برای افزایش جذابیت تصاویر و ویدئوها استفاده کنید و بازی Snap خود را به سطح جدید ارتقا دهید.

Messenger Kids

19 4 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

شاید به نظر برسد Messenger Kids فیس بوک برای کودکان ساخته شده ولی در واقع این برنامه برای پدر و مادران است. با استفاده از این برنامه والدین بر روی لیست مخاطبین کودکان خود کنترل دارند و فرزند نمی تواند پیام ها را حذف کند. بدین معنی که والدین می توانند همه چیز را بررسی کنند. البته برخی ویژگی های جذاب برای کودکان در آن مانند گیف، برچسب های کودک، ایموجی و … وجود دارد.

برنامه های دوست یابی

Tinder

1 8 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Tinder برنامه ای مناسب دوست یابی در اندروید است. با توجه به ویژگی مکان یابی آن و صرف نظر از شهرت این برنامه، Tinder برنامه ای فوق العاده است. همتای بعدی شما با یک بار کشیدن صفحه ظاهر خواهد شد.

OKCupid

2 8 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

OKCupid یکی از بزرگترین برنامه های دوست یابی موجود است و شانس شما برای یافتن دوست در این برنامه بسیار بالاست. مشخصات خود را کامل کنید، به سوالاتی درباره خودتان پاسخ دهید و با افراد در نزدیک خود ارتباط برقرار کنید.

Coffee Meets Bagel

3 7 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

این برنامه هم می تواند به شما در ایجاد رابطه ای دوستانه با افراد نزدیک خود کمک کند. البته در مقایسه با سایر برنامه ها، استفاده از Coffee Meets Bagel کمی سخت تر از سایرین می باشد.

Happn

4 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Happn به عنوان یکی از برنامه های دوست یابی به شما کمک می کند با افرادی که در زندگی واقعی دیده اید ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید بین پروفایل های موجود جستجو کرده و فردی را برای دوستی انتخاب کنید.

برنامه های مطالعه

Kindle

5 7 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

اگر Kindle ندارید نگران نباشید. شما هنوز هم می توانید کتاب موردنظر خود را به صورت الکترونیکی و مستقیم روی گوشی هوشمند اندروید خود بخوانید. از بیشترین فروش رفته ها تا کتاب های کلاسیک، همه اینجا هستند با بیش از 900000 عنوان در فروشگاه آمازون.

Comics

6 7 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

نرم افزار Comixology رایگان است و یک پنجره کامل کتابخانه با بیش از 40000 عنوان می باشد و عنوان های بزرگی مانند مارول را نیز شامل می شود. این بزرگترین کتابخانه کمیک موجود در حال حاضر است.

Perfect Viewer

7 7 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Perfect viewer به عنوان یک خواننده PDF و تصویر عمل می کند. این برنامه می تواند به گوگل درایو، وان درایو یا دراپ باکس متصل شود تا به کتابخانه شما دسترسی پیدا کند. همچنین می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خواندن کتاب های کمیک و دیجیتال است.

برنامه های وبلاگ نویسی

Medium

8 7 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Medium یک پلتفرم وبلاگ نویسی با ویژگی های منحصر بفرد است که هر کسی می تواند از آن استفاده کند. با توجه به محبوبیت آن، تعداد زیادی از روزنامه نگاران، نویسندگان، بازیگران و شخصیت های دیگر از این پلتفرم بهره می برند. بدین معنی که شما یک جریان مقالات با کیفیت بالا و مقاله های مختلفی برای خواندن در اختیار دارید.

Tumblr

9 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

برنامه Tumblr به شما اجازه می دهد هرچیزی را از هرجا به اشتراک بگذارید. شما می توانید هرنوع محتوا را به چند وبلاگ ارسال کنید، پیش نویس ها را برای آینده ذخیره کنید، پست ها را زمانبندی کرده و سپس در مباحث شرکت کنید.

WordPress

10 7 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

این برنامه عملکرد وب سایت معروف ورد پرس را برای شما فراهم می کند و به شما در ایجاد و ویرایش پست کمک خواهد کرد. این یک نسخه ساده برای استفاده توسط شما است و آخرین واکنش ها را نسبت به پست شما نمایش می دهد.

Blogger

11 8 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

این برنامه رسمی برای یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین سیستم های وبلاگ نویسی در اینترنت است. از طریق این برنامه، می توانید مستقیما مطالب را در وبلاگ خود ایجاد و ویرایش کنید و آنها را به راحتی بین چندین وبلاگ منتشر کنید.

برنامه‌های گیمینگ

Steam

12 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Steam بزرگترین و پرطرفدارترین سایت و فروشگاه برای بازی های رایانه ای است. از طریق برنامه اندروید کاربران می توانند به انجمن Steam دسترسی پیدا کنند، فروشگاه را مرور کرده و بازی های جدید را خریداری کنند.

PlayStation App

13 5 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

شبکه پلی استیشن را می توان در اندروید از طریق برنامه رسمی پلی استیشن باز کرد. شما قادر خواهید بود تا به اکانت PSN خود وارد شوید، با دوستان ارتباط برقرار کنید، خرید کرده و حتی دانلود بازی ها در پلی استیشن 4 را برنامه ریزی کنید.

Xbox One Smartglass

14 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

برنامه Smartglass مایکروسافت نه تنها حساب کاربری Xbox Live را فراهم می کند و رابط کنسول را به گوشی هوشمند اندروید شما می آورد بلکه تجربه بازی شما را هم افزایش می دهد.

Twitch.tv

15 5 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

از طریق نرم افزار اندروید Twitch شما قادر به تماشای جریان های مورد علاقه خود هستید، و حتی می توانید برنامه های گذشته را مشاهده کنید. همچنین از طریق جریانهای موجود برای رسیدن به آخرین مسابقات Dota 2 جستجو کنید و ماراتن هایی با سرعت بالا در گوشی اندروید خود ایجاد کنید.

theScore eSports

16 5 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

مانند همتای ورزشی لیگ خود، theScore eSports بهترین برنامه برای علاقه مندان به بازی های حرفه ای است. این برنامه پوشش خبری، نمرات زنده و جریان های زنده برای تمام جریان های برجسته مانند Dota 2 و … را فراهم می کند.

برنامه های تغذیه، پخت و پز و غذا

Zomato

17 5 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

شما می توانید موقعیت مکانی، غذای مورد نظر و بودجه در دسترس خود را تنظیم کنید. اگر نمی توانید خودتان تصمیم گیری کنید گزینه ای برای انتخاب غذای تصادفی هم وجود دارد.

MyFitnessPal Calorie Tracker

18 5 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

اگر واقعا می خواهید وزن از دست دهید و به تناسب اندام برسید، پس باید کالری های از دست رفته را بشمارید. این برنامه از MyFitnessPal یک راه آسان، در دسترس و رایگان برای استفاده است.

Yummly

19 5 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

از بین بیش از 1 میلیون دستور العمل مختلف به دنبال گزینه موردنظر خود بگردید. حتی می توانید رژیم غذایی تنظیم کنید، بنابراین دستورالعمل ها مطابق رژیم غذایی شما برایتان نمایش داده می شوند. هنگامی که یک دستورالعمل پیدا کردید، می توانید مواد لازم آن را به لیست خرید بیفزایید.

Food Network

20 3 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

هزاران دستورالعمل از سرآشپزها و شخصیت های مورد علاقه خود را در شبکه غذایی بیابید، این موارد شامل دستورالعمل های برجسته نمایش تلویزیونی می شوند. این برنامه هم مانند برنامه قبلی قابلیت لیست خرید را دارد.

Simple Macro

21 3 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

ردیابی ماکروها یکی از جنبه های مهم تناسب اندام است. اگر به دنبال از دست دادن، اضافه کردن یا تناسب وزن خود هستید، مصرف اندازه پروتئین، چربی و کربوهیدرات امری کلیدی است. ردیاب ماکرو به شما اجازه می دهد تا نسبت کلسیم را تنظیم کرده و غذاهایی که خورده اید را پیگیری کنید.

برنامه های تناسب اندام

Runtastic

22 5 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Runtastic یک برنامه اساسی برای اندروید است، که یک رابط کاربری ساده دارد ولی ویژگی های پیشرفته را قربانی نمی کند. برنامه با استفاده از سنسورهای گوشی شما معیارهای مهمی مانند قدم‌ها، سرعت نسبی، کالری سوزانده شده و ضربان قلب را اندازه گیری می کند. چند ویژگی اضافی مانند نقشه برداری سه بعدی و دفترچه یادداشت تمرین نیز این برنامه را تکمیل می کنند.

Strava Running and Cycling GPS

23 3 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Starva یک برنامه ردیابی عالی است که مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری شما را از طریق GPS نظارت می کند. این برنامه همچنین روحیه رقابتی را با برگزاری چالش ها و دستاوردها برای شما فراهم می کند و قابلیت پشتیبانی از Android Wear را دارد.

Daily Yoga

24 3 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Yoga بسیار قدرتمند است. این برنامه مغز شما را تقویت می کند، انعطاف پذیری و تمرکز را افزایش می دهد و استرس را کاهش می دهد. بعلاوه می تواند به کاهش وزن و سالم ماندن بدن کمک کند. این برنامه از طریق حرکات یوگا به صورت روزانه با دشواری و زمان مختلف و به صورت گام به گام و با ویدئوهای HD آموزش می دهد که چگونه یک حرکت را انجام دهید.

RunKeeper

25 3 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

گوشی اندروید خود را به مربی شخصی تبدیل کنید و مسیرهای خود را از طریق GPS پیگیری کنید. شما می توانید آمار دقیق تمرینات، گوش دادن به موسیقی، دریافت نشان های صوتی برای تحریک شما و قابلیت به اشتراک گذاری پیشرفت های خود را در این برنامه دریافت کنید.

برنامه های اندروید برای بهتر کردن خود

Headspace

26 2 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Headspace یک برنامه مدیتیشن است که توسط راهب قدیمی بودا و اندی پادیکام نوشته شده است. کاربران می توانند بین بسته های درسی حول موضوعات مختلف مانند: تمرکز، سلامت، خلاقیت و … انتخاب کنند. این برنامه به خرید اشتراک نیاز دارد ولی برای 10 روز اول رایگان است.

Duolingo

27 2 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

هر کسی که می خواهد زبان یاد بگیرد باید از اینجا شروع کند، زیرا سرگرم کننده می باشد و برای همه سنین در دسترس است. این برنامه برای دوره های زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی و … به صورت رایگان در دسترس است.

Fabulous – motivate me

28 2 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

به وسیله مربیگری مبتنی بر دانش این برنامه برای شما بسیار عالی است. این برنامه به ایجاد عادت های سالم و مثبت در زندگی شما کمک می کند. همه چیز از خواب بهتر گرفته، تا ایجاد یک عادت صبحانه، پیداکردن زمان برای خلاقیت، مدیتیشن روزانه، کاهش وزن و … را می توانید در Fabulous بیابید.

برنامه های مالیات و پول

Mint

1 9 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Mint سایت محبوب ما برای مدیریت پول است، اما این سایت یک برنامه هم دارد. Mint می تواند به شما در مدیریت حساب های متعدد بانکی یا کارت های اعتباری کمک کند تا از بودجه موردنظر خارج نشوید.

Acorns

2 9 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

به دنبال صرفه جویی در پول هستید؟ Acorns به شما کمک می کند با با یافتن خریدی مناسب در کارت اعتباری و حساب بانکی به صورت قطره ای پول ذخیره کنید. پس از مدتی این پول ها به شما کمک خواهند کرد.

Venmo

3 8 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Venmo به کاربران اجازه می دهد پول را به صورت رایگان ارسال کنند. معاملات را می توان به هر بانکی ارسال کرد و این اتفاق یک شب طول می کشد. این باعث می شود پول دیگران را سریع و ساده بپردازید.

Square Cash

4 7 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Cashtag خود را ایجاد کنید، در اینصورت می توانید برای هرچیزی پول بپردازید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا به سرعت برای دیگر کاربران برنامه به صورت رایگان و با استفاده از رمز عبور خود پول ارسال کنید.  رمزگذاری 128 بیتی برای امنیت بیشتر اضافه شده است.

Google Pay

5 8 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

پرداخت های موبایلی به آرامی در حال رایج شدن هستند و Google Pay برنامه ارائه شده گوگل در این زمینه است. با استفاده از این برنامه، شما می توانید با استفاده از NFC خرید کنید. البته این در صورتی است که کشور شما از Google Pay و NFC پشتیبانی کند.

برنامه های خرید کردن

Depop

6 8 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

این برنامه یکی از برنامه های مفید برای خریداری اقلام موردنظر شما است. پس از تهیه عکس، محصول خود را فیس بوک، توئیتر و … به اشتراک بگذارید. خرید از این فروشگاه امن است و قابلیت چت با فروشنده نیز وجود دارد.

eBay

7 8 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

چیزهای بسیار کمی هستند که نمی توانید آنها را در eBay خرید و فروش کنید. برنامه کامل می باشد و استفاده از آن بسیار ساده تر از استفاده از سایت است. در مزایده شرکت کنید، سفارشات خود را پیگیری کرده و هرچه را که نیاز ندارید در اینجا بفروشید.

Amazon Prime Now

8 8 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

در حالی که ممکن است انتخاب در Amazon Prime Now به اندازه سایت آمازون خوب نباشد، اما تحویل رایگان در عرض دو ساعت نیز وجود دارد. اگر در یک زمان واقعی هستید، این برنامه حتی می توانید خریدهای کوچک شما را در عرض یک ساعت تحویل دهد. پس از مالکیت Whole Foods توسط آمازون، این برنامه حتی انتخاب خوبی از خرید خواربار را در اختیارتان می گذارد.

PayPal

9 7 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

ساده ترین روش پرداخت آنلاین در گوشی اندروید شما این برنامه است. شما می توانید حساب PayPal خود را مدیریت کنید، پول ارسال یا دریافت کنید و …. برنامه همچنین می تواند به شما در معاملات، ارائه یادآور و هشدارهای مفید هنگامی که از PayPal برای پرداخت استفاده می کنید، کمک کند.

برنامه های سفر و حوادث

گوگل مپ

10 8 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

شما هرگز با گوگل مپ گم نخواهید شد. برای سفر، دستورالعمل رانندگی، پیاده روی، دوچرخه سواری، حمل و نقل عمومی و جستجوی هر چیز دیگری از ناوبری صوتی استفاده کنید.

Uber

11 9 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

اکر می خواهید به جای دیگری بروید ولی وسیله ندارید Uber به شما کمک می کند. این برنامه به شما اجازه می دهد در شهر خود با یک راننده خصوصی تماس بگیرید تا شما را به مقصدی که می خواهید برساند.

Lyft

12 7 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Lyft یکی دیگر از سرویس های تاکسی خصوصی است که به شما در یافتن راننده مورد نظر در هر زمانی که بخواهید کمک می کند. شما می توانید یک تاکسی گرفته و مستقیما از برنامه پرداخت کنید.

Airbnb

13 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

با این برنامه از بروز سردرد در سفر برای یافتن اتاق و هتل خالی جلوگیری کنید. کاربران به وسیله Airbnb می توانند برای اقامت جستجو کنند، با میزبان به طور مستقیم ارتباط برقرار کرده و در خود برنامه دست به رزرو هتل بزنند.

مترجم گوگل

14 7 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

ترجمه گفتار یا متن بین بیش از 70 زبان در این برنامه برای شما فراهم است. این برنامه می تواند به عنوان مترجم شما عمل کند. همچنین به شما کمک می کند تا نشانه و منوها را کشف کرده و مکالمات دو طرفه ایجاد کنید.

برنامه های بیرون رفتن

Yelp

15 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

اگر می خواهید هنگام بیرون رفتن یک رستوران مناسب برای هر نوع وعده غذایی بیابید و از تجربه دیگر کاربران در گذشته با خبر شوید، برنامه اندروید Yelp برای شماست. نظرات کاربران، راهنمایی ها و ترفندها برای شما در این برنامه قرار گرفته است.

StubHub

16 7 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

خرید و فروش بلیط تقریبا برای همه رویدادها در این برنامه میسر است. StubHub از کاربران خود با ضمانت FanProtect Guarantee محافظت می کند. بدین معنی که کاربر خرید و فروش بلیط را بدون ریسک انجام می دهد.

Fandango

17 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

می توانید در برنامه اندروید Fandango لیست تئاترهای موجود را همراه زمان آنها مشاهده کنید. همچنین در این برنامه توانایی خرید بلیط سینما را خواهید داشت.

Yellow Pages Local Search

18 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

عنوان برنامه احتمالا به اندازه کافی روشن نیست، این برنامه ابزاری قوی برای یافتن کسب و کارها، سالن‌ها، رستوران‌ها، منو ها، جداول کتاب و … محلی است. بنابراین می توانید یک برنامه بیرون رفتن عالی برای خود برنامه ریزی کنید.

Foursquare

19 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

با بیش از 60 میلیون بررسی سریع بهترین (و بدترین) مکان برای خوردن و نوشیدن و … در هر شهری در سرتاسر جهان، شما دقیقا می دانید کجا باید بروید و از چه جایی اجتناب کنید.

برنامه های عملکرد دستگاه

Avast

20 4 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

این بسته جامع شامل حافظت در برابر برنامه های مخرب، توصیه های حریم خصوصی، اسکن آنتی ویروس، فیلتر کردن تماس های مزاحم و ابزارهای ضد سرقت است. حتی یک فایروال برای دستگاه های روت شده وجود دارد.

Files Go by Google

21 4 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Files Go گوگل ابزاری عالی است که به شما امکان می دهد به سرعت فایل ها را بیابید و فضای حافظه را در گوشی خود خالی کنید. همچنین می توانید به راحتی با افراد نزدیک که این برنامه را دارند فایل ها را مبادله کنید. در حالی که برنامه های مشابه دیگری در بازار اندروید وجود دارند، Files Go کمتر مسدود می شود و با تبلیغات متوقف نخواهد شد.

Android Device Manager

22 6 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

سرویس رسمی ردیابی تلفن گوگل به شما کمک می کند تا گوشی خود را پیدا کرده و از راه دور اطلاعات خود را پاک کرده و حتی می توانید رمز صفحه قفل خود را بازنشانی کنید. این برنامه با همه دستگاه های سازگار با حساب گوگل شما کار می کند.

SwiftKey Keyboard

23 4 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

به وسیله کیبورد هوشمند SwiftKey دیگر هرگز در نوشتن دچار غلط املایی نخواهید شد. با گزینه های بسته بندی شده، کیبورد در طول زمان سبک شما را یاد می گیرد و پیشنهادات و اصلاحات حساس را به شما ارائه می دهد تا سرعت تایپ شما را بالا ببرد.

برنامه های ویرایش تصویر

Lightroom

24 4 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Lightroom یک ابزار عالی و قدرتمند برای ویرایش تصویر توسط عکاسان است. برنامه تلفن همه ویژگی های نسخه دسکتاپ را داراست و آنها را در دستگاه اندروید شما قرار می دهد.

Adobe Photoshop Express

25 4 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

در حالی که این نسخه به اندازه نسخه دسکتاپ قدرتمند و گسترده نیست، اما Adobe Photoshop Express هنوز هم عالی است. این برنامه ویژگی ها و گزینه های گسترده ای را برای ویرایش و ایجاد تصویر در اندروید ارائه می دهد.

VSCO Camera

26 3 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

VSCO به یکی از بهترین برنامه های عکاسی تبدیل شده است. این برنامه بخشی از این محبوبیت را مدیون طیف وسیع ابزار ویرایش تصویر می باشد. VSCO نیز ویژگی های زیادی را در اختیار کاربران اندروید قرار می دهد.

Imgur

27 3 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

این یک برنامه رسمی برای یکی از بهترین سایت های اینترنت است. در این برنامه اندروید می توانید بین گیف ها و تصاویر بی پایان با هر موضوعی که می توانید تصور کنید، جستجو کنید.

Google Photos

28 3 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

این برنامه مکانی متمرکز برای تمام تصاویر شماست. Photos به صورت خودکار عکس های شما را در فضای ابری گوگل درایو بک آپ خواهد کرد. این تصاویر در پوشه مخصوصی ذخیره می شوند که فقط شما به آن دسترسی دارید.

برنامه های اسناد، وب و ایمیل

Office Suite + PDF editor

29 2 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

این برنامه بیشترین میزان دانلود را در فروشگاه گوگل پلی داشته است. این برنامه قوی ترین و کامل ترین راه حل Office برای اندروید است. ایجاد اسناد ورد، پاور پوینت، PDF، صفحات گسترده و … همه و همه در این برنامه موجود می باشند.

Google Inbox

30 2 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

اگر کاربر جیمیل هستید و می خواهید به گوگل وفادار بمانید، باید Google Inbox را دانلود کنید. این برنامه صندوق ورودی را دوباره تجدید نظر می کند، شما را تشویق به دوری از شلختگی می کند و با سازماندهی آسان همه چیز را برای شما بهبود می بخشد.

Google Drive

31 2 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

این برنامه انتخاب طبیعی برای هر فردی که روی برنامه ها و سرویس های گوگل سرمایه گذاری کرده است. Google Drive اجازه می دهد حداکثر 15 گیگابایت در فضای ابری ذخیره کنید و هرجا و هر زمانی که بخواهید به آنها دسترسی داشته باشید.

Dropbox

32 2 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

شاید Google Drive برای شما مناسب نباشد. ممکن است در گذشته از آن استفاده کرده باشید و اکنون بخواهید از یک سیستم جدید استفاده کنید. اگر این چنین باشد برنامه رسمی موبایل Dropbox برای شماست. با استفاده از این برنامه، شما می توانید به تمام فایل های خود دسترسی داشته باشید و به صورت رایگان 2 گیگابایت فضای ابری در دسترس دارید.

Evernote

33 4 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

در اینجا یک راه حل ظریف برای تمام نیاز های یادداشتی شما وجود دارد. فهرست ساده برای انجام کارها، یادآورهای صوتی و یادداشت عکس دار از قابلیت های این برنامه است. برچسب، همگام سازی و سازماندهی برای یک بهره وری واقعی در این برنامه اندروید موجود است.

Google Docs

34 2 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

همراه با Google Drive این برنامه ابزاری عالیست به ویژه که امکاناتی فوق العاده دارد. وقتی یک سند را ایجاد کردید، می توانید افراد را به آن اضافه کنید تا بتوانید با آنها همکاری کنید. هنگامی که آنها دعوتنامه را قبول کنند، می توانید مجموعه ای از اسناد را ایجاد کنید. مشابه آنچه می توانید با مایکروسافت آفیس انجام دهید.

ExpressVPN

35 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

آیا می خواهید فعالیت های اینترنتی خود را در سطح پایین قرار دهید یا ایده اینکه دولت بتواند هر حرکتی را انجام می دهید بفهمد را دوست ندارید؟ یکی از بهترین برنامه های VPN اندروید یک راه عالی برای جلوگیری از آن است. ExpresssVPN هردو شبکه خصوصی مجازی و تعدادی ویژگی پیشرفته مانند قابلیت اتصال به بیش 100 مکان در سراسر جهان را ارائه می دهد.

برنامه های بهره وری

Adobe Scan

36 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Adobe Scan در اندروید نیاز شما برای داشتن یک اسکنر اختصاصی در دفتر یا خانه را از بین می برد. به سادگی یک عکس از سند موردنظر بگیرید، سپس برنامه آن را برش داده و به صورت یک سند اسکن شده تحویل می دهد.

Box

37 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

Box به تازگی برای راه اندازی مجدد وب و برنامه های ویندوز برای به دست آورد همکاری آنلاین ایجاد شده است. BOX با ارائه یک بازبینی وب که می توانید به وسیله box.com به آن دسترسی پیدا کنید، همه چیز را یک گام فراتر می برد.

Google Assistant

38 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

این برنامه اگر Google Assistant را در گوشی ندارید، آن را برای شما به ارمغان نخواهد آورد. اما دسترسی ساده تر به Assistant را فراهم می کند. این میانبر را می توانید به دکمه هوم اضافه کنید تا به سرعت وارد برنامه شوید.

CloudCal

39 بهترین برنامه‌های اندروید [مرداد-شهریور 1397]

CloudCal یکی از منحصر بفردترین راه ها را برای اینکه چه مدت مشغول به کار بوده اید نشان می دهد. این برنامه از سیستم انحصاری هوشمند اندروید به نام Magic Circles استفاده می کند. این سیستم روزهای ماه را به چهره های ساعت تبدیل می کند و حلقه های مختلف رنگی یا بخش های یک دایره را نشان می دهد. همچنین می توانید تصاویر، فایل های صوتی یا دراپ باکس را به رویدادهای خاص پیوست بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *