معرفی بهترین تبلت ارزان قیمت 2021

در این مقاله از سامسونگ یار قصد داریم بهترین تبلت ارزان قیمت که در سال 2021 می‌توانید خریداری کنید را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی‌های هوشمند هر بار بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند اما هنوز هم نتوانسته‌اند از نظر بزرگی صفحه نمایش به پای تبلت برسند. به علاوه خیلی از ما شاید دوست نداشته باشیم تلفن همراه‌مان ابعاد بیش از حد بزرگ و دست و پا گیری داشته باشد. شما می‌توانید یک موبایل با ابعاد جمع و جور و یک تبلت برای استفاده‌های جانبی دیگر دریافت کنید. در این مقاله به صرفه ترین و ارزان تری تبلت‌هایی که می‌توانید خریداری کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین تبلت ارزان قیمت 2021 مناسب نیازهای شما

انتخاب بهترین تبلت ارزان قیمت 2021 آنقدرها هم کار دشواری نیست. شما فقط باید چند فاکتور را در ذهن‌تان نگه دارید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این لیست شما با بهترین گزینه‌های زیر 300 دلار آشنا می‌شوید. حتی چند آیتم نزدیک به 100 دلار هم در این لیست خودنمایی می‌کنند. در هر صورت انتخاب نهایی شما به نیازها و توقعاتی بستگی دارد که شما از تبلت‌تان خواهید داشت. ما تمام موارد موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم تا کمک کنیم که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شما همچنین می‌توانید به خرید یک تبلت با رزولیشن و اندازه صفحه نمایش خود امیدوار باشید. با پرداخت مبلغ کم هم می توانید توقع این دو فاکتور را داشته باشید.

البته به یاد داشته باشید که در این مقاله ما سعی داریم که تبلت‌های به صرفه و اقتصادی را معرفی کنیم و به دنبال معرفی بهترین‌ها از نظر کارایی و کیفیت نیستیم. شما هر بار با تبلتی آشنا می شوید که به نسبت قیمتی که برای آن ها پرداخت می کنید، گزینه خوبی هستند.

آیپد اپل 2020

بهترین تبلت ارزان قیمت

آیپد اپل به سختی برای لیست بهترین تبلت های ارزان قیمت ما مناسب بود. اما برخی از ویژگی‌های آن باعث شد که نتوانیم از آن بگذریم. این نسخه از تبلت کلاسیک دارای طول عمر باتری خوب و صفحه نمایش با رزولیشن عالی است.

آیپد اپل روی پردازنده A12 Bionic  اجرا می‌شود و دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه پشتیبان خارجی است. اگر بتوانید کمی بیشتر هزینه کنید، می‌توانید نسخه 128 گیگابایتی آن را هم تهیه کنید.

این تبلت تا 10 ساعت طول عمر باتری دارد. به این ترتیب می‌توان گفت که تبلت همیشه به شارژر وابسته است و شما زمان زیادی برای درو ماندن از شارژر نخواهید داشت. از این گذشته شارژر آیپد قابلیت فست شارژ واقعی ندارد. برای کار کردن با تبلت‌ به کار کردن با دکمه‌های اطراف قاب نیاز دارید که اتفاقا چندان روان نیستند و به ضربه‌های نسبتا سنگین نیاز دارند. البته در پایین صفحه گوشی یک دکمه هوم وجود دارد.

قیمت آیپد اپل از 239.999 دلار شروع می‌شود اما اگر بخواهید حافظه خارجی بیشتری داشته باشید، باید هزینه بیشتری هم پرداخت کنید. یادتان باشید که نباید انتظار رویارویی با یک صفحه نمایش جادویی و رویایی را داشته باشید. از این گذشته این تبلت مداد هم ندارد. اما در کل می‌توان گفت که این آیپد نیازهای معمول شما را مرتفع می‌کند.

مزایا معایب
صفحه نمایش خوب

باتری مقاوم و بادوام

شناسه لمسی

قیمت نسبتا بالا

برخی از برنامه‌های آیپد پشتیبانی نمیشود.

حاشیه ضخیم

 

تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 | بهترین تبلت ارزان قیمت اندرویدی

33 معرفی بهترین تبلت ارزان قیمت 2021

Galaxy Tab A7 بهترین و در عین حال گران‌ترین تبلت اندرویدی در این لیست است اما در عین حال بهترین آن‌ها هم هست. این تبلت دارای کی پردازنده اسنپ دراگون 662 و 3 گیگابایت رم و حافظه خارجی 32 یا 64 گیگابایتی است. شما نام ین تبلت را در بین بهترین تبلت‌های پر سرعت نمی‌بینید با این وجود این تبلت سرعت نسبتا خوبی دارد. این تبلت ارزان قیمت همچنین دارای باتری 7.040 میلی آمپر ساعتی است که بیش از 10 ساعت برای پخش ویدئو طول عمر دارد. ما مدت‌هاست که سامسونگ را برای صفحه نمایش‌های چشمگیر خود ستایش کرده‌ایم و تب A7 یک بار دیگر توانست رضایت کاربران را در این زمینه هم جلب کند. تبلت تب A7 کارش را با صفحه نمایش اسلیم 10.4 اینچی و رزولیشن 1200 در 2000 بسیار روشن و باکیفیت تمام می‌کند.

قیمت این تبلت از 229.99 دلار شروع می‌شود و بیش از پولی که پرداخت می‌کنید، ارزش دارد. البته یادتان باشد که این تبلت برای بازی کردن طراحی نشده است و شما برای بازی هم رام و هم پردازنده را باید تقویت کنید. اما برای کارهای روزانه مانند وب گردی و تماشای ویدئو، انتخاب خوبی است.

معایب معایب
ساختار مقاوم و بادوام

صفحه نمایش اسلیم

طول عمر باتری عالی

وزن زیاد

ضعف در نرم افزارها

نداشتن kids mode

 

تبلت هوشمند لنوو Tab M10 HD | یک تبلت و صفحه نمایش هوشمند

بهترین تبلت ارزان قیمت

تبلت هوشمند لنوو Tab M10 HD را با توجه به ویژگی‌هایی که تاکنون از آن دیده‌ایم می‌توان آن را به عنوان یک نمونه از تبلت‌های دانش آوزی و مناسب تحصیل شناخت. این تبلت دارای یک پردازنده مدیا تک هلیو P22T و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه خارجی است. این تبلت اسپیکرهای معرکه یا طول عمر عالی ندارد اما صفحه نمایش 10.1 اینچی آن همه کاستی‌ها را به نوعی جبران می‌کند.

اگر به دنبال یک صفحه نمایش هوشمند برای خانه خود هستید، Tab M10 HD می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این تبلت به لطف داک شارژری که دارد، می‌تواند یک صفحه نمایش قدرتمند برای دستیار گوگل باشد و می‌تواند به عنوان یک ورودی برای گوگل نست هاب عمل کند. در این تبلت ویژگی‌های صفحه نمایش به خوبی کار می‌کند و حتی به لطف Google Kids Space می‌تواند به یک ابزار مورد علاقه برای کودکان شما تبدیل شود.

تبلت هوشمند Tab M10 HD به همراه داک شارژر 129.99 دلار ارزش دارد. همچنین شما می‌توانید مدل‌های دیگر با فضای ذخیره سازی بیشتر را هم خریداری کنید. البته ما نسخه‌هایی که همراه شارژر به فروش می‌رسند را توصیه می‌کنیم.

مزایا معایب
اسلات ذخیره سازی قابل تغییر

همراه با یک داک شارژر

Google Kids Space

بهینه شده به عنوان یک اسمارت هاب

عمر باتری کم

اسپیکرها نقاط قوت این تبلت نیستند

برای گیمرها مناسب نیست

هپتیک‌ها می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند.

 

Amazon Fire HD 8 Plus | یک غیر آیپد کژوال

بهترین تبلت ارزان قیمت

آمازون قطعا تبلت‌های ارزان زیادی در لاین فایر خود دارد که هیچ کدام آن‌ها به خوبی Fire HD 8 Plus نیستند. این تبلت یک صفحه نمایش 8 اینچی با رزولیشن HD و سیتم عامل فایر آمازون دارد. این تبلت از پلاستیک فشرده ساخته شده است و با آن می‌توانید قدرت آمزون الکسا را در نوک انگشتان خودتان داشته باشید. در صورتی که اشتراک آمازون پرایم را تهیه کنید، این تبلت حتی بهتر هم می‌شود چرا که تعداد زیادی ویدئو، آهنگ و عکس و تصویر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

آمازون اسپیکرهای خوبی برای فایر اچ دی 8 پلاس در نظر گرفته است. این پکیج با طول عمر بالای باتری و کارایی بیشتری آن کامل‌تر می‌شود. البته این تبلت می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد همچنین رزولیشن صفحه نمایش HD آن هم جای بهتر شدن داشت.

این تبلت یک MediaTek MT8168 زیر درپوش خود دارد و تنها دارای 3 گیگابایت رم می باشد. با این حال مسئله‌ای که باعث شده است این تبلت مورد توجه قرار بگیرد، قیمت آن است. این تبلت تنها 109.99 دلار قیمت دارد. همچنین با پرداخت 30 دلار اضافه‌تر می‌توانید نسخه دارای فضای ذخیره سازی بیشتر را تهیه کنید. اما حافظه 32 گیگابایتی هم می‌تواند کافی باشد. به علاوه فضای ذخیره سازی خارجی قابل ارتقا است و شما همیشه می‌توانید یک کارت میکرو اس دی با حجم بیشتر به تبلت اضافه کنید.

معایب معایب
دارای دستیار صوتی الکسا

تبلت اقتصادی و قیمت مناسب

باتری لایف Solid

بلندگوهای استریو خوب

جک هدفون

صفحه نمایش نه چندان خوب

MT8168 کوتاه می‌شود

دوربین‌هایی با رزولیشن پایین

مدت شارژ شدن طولانی

 

Amazon Fire HD 8 : مهربان‌تر با کیف پول شما

بهترین تبلت ارزان قیمت

این تبلت تقریبا مشابه تبلتی است که ما در بالا بررسی کردیم. تنها تفاوت آن فضای ذخیره سازی داخلی 2 گیگ به جای 3 گیگ و نداشتن قابلیت شارژ بی سیم است. اما همان پردازنده MediaTek MT8168 و همان صفحه نمایش 8 اینچی HD را دارد. همچنین اسپیکرهای استریو را هم حفظ کرده است.

این تبلت به هیچ عنوان یک نسخه پرمیوم نیست اما اگر پیش از این از سیستم عامل فایر آمازون استفاده کرده باشید، این تبلت هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. در این سیستم عامل می‌توانید از برخی از برنامه‌ها مشترکا استفاده کنید. همچنین برخی از مزایا از طرف آمازون مانند تماشا ویدئو یا گوش دادن به موسیقی یا خواندن کتا‌ب‌های الکترونیکی هم شامل حال شما می‌شود.

درحال حاضر قیمت این تبلت 89.00 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی است. این تبلت ممکن است بهترین گزینه نباشد اما قطعا ارزان‌ترنی تبلت موجود در این لیست است.

مزایا معایب
ارزان‌ترین تبلت

دسترسی به اپلیکیشن‌های عالی آمازون

مشخصات مشابه فایر اچ دی 8 پلاس با قیمت کمتر

دارای جک هدفون

شارژ طولانی

صفحه نمایش نه چندان خوب

MT8168 کم قدرت

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *