بهترین ردیاب تناسب اندام 2021 | شیائومی، گارمین، فیت بیت و غیره

سال‌هاست که استفاده از ردیاب تناسب اندام مرسوم شده است. این وسیله برای محاسبه مسافت طی شده، کالری سوزانده شده و حتی الگوی خواب شما کارایی دارند. ردیاب تناسب اندام دستگاه‌های پوشیدنی مفیدی هستند که اگر بخواهید دید بهتری از میزان فعالیت روزانه‌تان داشته باشید، کمک بزرگی محسوب می‌شوند. منتها با وجود تنوع ردیاب تناسب اندام موجود در بازار انتخاب بهترین آن ها ممکن است کمی مشکل باشد. در ادامه این مقاله از سامسونگ یار می‌توانید بهترین ردیاب تناسب اندام در سال 2021 را پیدا کنید.

انتخاب بهترین ردیاب تناسب اندام درواقع به نیاز شما هم بستگی دارد. بنابراین ما آن ها را در کتگوری های مختلف بررسی می‌کنیم تا بتوانید مناسب‌ترین آن ها را به نسبت نیازتان پیدا کنید. اگر برای دویدن به یک ردیاب تناسب اندام نیاز دارید، ما یک دستگاه مجهز به GPS داخلی را پیشنهاد می‌کنیم یا دستگاهی که بتواند به GPS متصل شود. اگر به دنبال یک اسمارت واچ خوب هستید، باید به دنبال یک صفحه نمایش بزرگ‌ بگردید. اگر می خواهید یک دریاب تناسب اندام برای پیگیری فعالیت های روزانه‌تان داشته باشید و ویژگی‌های اضافه برای‌تان مهم نیست؛ یک ردیاب تناسب اندام کوچک برای شما کافی خواهد بود.

معرفی بهترین ردیاب تناسب اندام 2021

ردیاب تناسب اندام در مقابل اسمارت واچ

قبل از اینکه شروع به معرفی دستگاه‌های ردیاب تناسب اندام کنیم، اجازه دهید در خصوص یک تمایز بزرگ اسمارت واچ و دستگاه تناسب اندام صحبت کنیم. در این مقاله ما دستگاه‌هایی که صفحه نمایش بزرگ‌تری داشته باشند را به عنوان اسمارت واچ دسته بندی می‌کنیم درحالی که دستگاه‌هایی که کوچک‌تر هستند را به عنوان دستگاه‌های تناسب اندام سنتی و کلاسیک می‌شناسیم.

بهترین ردیاب تناسب اندام 2021

در ادامه بهترین مواردی که در این مقاله قرار است بخوانید را به صورت تیتروار مرور می‌کنیم

Fitbit Charge 4: بهترین ردیاب تناسب اندام که می‌توانید تهیه کنید، Fitbit Charge 4 است. این یک گزینه عالی برای دویدن و کسانی است که به پشتیبانی پرداخت بدون تماس در مچ دست نیاز دارند.

Xiaomi Mi Band 6: بهترین ردیاب تناسب اندام ارزان قیمت که می‌توانید تهیه کنید درحالی که کارایی خوبی داشته و قیمت مناسبی هم داشته باشد، Xiaomi Mi Band 6 است.

Huawei Band 6: یک جایگزین فوق العاده برای شیائومی Mi 6 است که به لطف roomy form factor و مانیتورینگ 24 ساعته SpO2 به این مقاوم رسیده است.

Fitbit Inspire 2: یکی دیگر از پیشنهادات ارزان قیمت ماست. این ردیاب تناسب اندام زیاد شیک و خاص نیست و تمایلی هم در داشتن بهترین تکنولوژی مدرن ندارد اما حسنی که دارد این است که با برنامه فیت بیت ادغام شده است.

Garmin Venu 2: بهترین اسمارت واچ ردیاب تناسب اندامی است که می‌توانید خریداری کنید. این ردیاب تناسب اندام فروش بالایی هم دارد و یکی از بهترین محصولاتی است که تا به حال تست کرده‌ایم.

اپل واچ سری 6  : بهترین ردیاب تناسب اندام برای کاربران آیفون است. همچنین بهترین اسمارت واچی است که می‌توانید خریداری کنید و در عین حال از قابلیت‌های ردیاب تناسب اندام هم بهره مند شوید.

Fitbit Sense: یکی دیگر از ردیاب‌های تناسب اندام که می‌توانید به عنوان اسمارت واچ هم از آن استفاده کنید، Fitbit Sense است. این ردیاب تناسب اندام قیمت بالایی دارد اما نه به اندازه ردیاب تناسب اندام گارمین.

Xiaomi Mi Watch Lite: یک ساعت هوشمند ارزان قیمت و در عین حال یک ردیاب تناسب اندام عالی هم می‌باشد.

معرفی کامل بهترین ردیاب تناسب اندام 2021

Fitbit Charge 4 : بهترین ردیاب تناسب اندام 2021 برای دویدن

a 7 بهترین ردیاب تناسب اندام 2021 | شیائومی، گارمین، فیت بیت و غیره

Fitbit Charge 4: بهترین ردیاب تناسب اندامی است که دوندگان و کسانی که دو و پیاده روی را در برنامه روزانه شان دارند میتوانند خریداری کنید. فیت بیت با توجه به محبوبیتی که دارد، نیازی به این کار نداشت اما موفق به رفع تمام ایرادات با شارژ 3 شد و آن را با همان قیمت قبل عرضه نمود. این مدل هم مانند تمام مدل های دیگر فیت بیت دارای GPS می‌باشد.

این ردیاب تناسب اندام به انداه کافی خوب است اما اگر به دنبال یک تجربه هوشمندانه‌تر هستید، می‌توانید Fitbit Versa 3 را امتحان کنید.

فیت بیت شارژ 4 به نظر می‌رسد که شباهت زیادی به نسخه پیشین خود دارد اما در عین حال ارتقا یافته تر و پیشرفته‌تر است. این ردیاب تناسب اندام دارای GPS بوده و به فیت بیت پی هم مجهز است.

مزایا معایب
طراحی شیک و چشمگیر

طول عمر خوب باتری

وجود فیت بیت پی استاندارد در تمام مدل ها

ردیاب خواب فوق العاده

سسنسورهای دقیق GPS و ضربان قلب

دکمه inductive finicky

GPS گاهی قفل می‌شود

سنسور ضربان قلب گاهی لگ دارد

Xiaomi Mi Band 6: بهترین ردیاب تناسب اندام 2021 با قیمت مناسب

بهترین ردیاب تناسب اندام 2021

ردیاب‌های تناسب اندام شیائومی محبوب هستند چرا که کیفیت خوبی دارند و از قیمت پایینی هم برخوردار هستند. این دستگاه‌ها از نظر ویژگی‌های ردیاب تناسب اندام و دقت حتی بهتر از برخی از نمونه های مشابه گران قیمت‌تر خود هم هستند. این دستگاه بیشتر معیارهای ردیاب تناسب اندام را دارد در عین حال اگر استفاده زیادی از آن نداشته باشید، طول عمر باتری 2 هسته‌ای هم دارد.

شیائومی با لاین Mi Band در مسیر درستی قرار گرفته است. هر چند اگر به دنیال ارتقا و پیشرفت نباشد، ممکن است از هواوی یا هوامی عقب بماند.

این ردیاب به نظر می‌رسد که به عنوان یک ردیاب تناسب اندام زیر 50 دلار انتظارات را به خوبی براورده می‌کند.

مزایا معایب
طول عمر بالای باتری

قیمت مناسب

صفحه نمایش بزرگ و رنگی

مجهز به بسیاری از مودهای ردیاب ورزشی

ویژگی‌های هوشمند مفید

خواندن دقیق ضربان قلب

طول عمر باتری از برخی از عملکردهای پیشرفته پشتیبانی نمی‌کند.

سنسور ضربان قلب با برخی از تمرینات شدید مقابله میکند.

ردیاب خواب می‌تواند خاموش شود.

برنامه Xiaomi Wear هنوز جای کار دارد.

بدون NFC دستیار صوتی کار نمی‌کند.

 

Huawei Band 6 : بهترین ردیاب تناسب اندام 2021 مناسب دو با قیمت عالی

c 6 بهترین ردیاب تناسب اندام 2021 | شیائومی، گارمین، فیت بیت و غیره

هواوی بند 6 یک رقیب خوب برای شیائومی Mi 6 است. این ردیاب تناسب اندام دارای طول عمر باتری 10 روزه، تعداد زیادی از حالت‌های تمرین و نظارت بر SPO2 را ارائه می‌دهد. همچنین دارای یک صفحه نمایش امولد است.

احتمالا ما بعضی چیزها را در مورد این ردیاب تناسب اندام دوست نداریم. ما ارزو می‌کردیم که GPS مستقل باشد و بندها هم قابل جدا شدن باشند. اما اگر به دنبال یک جایگزین برای ردیاب تناسب اندام شیائومی هستید، هواوی بند 6 می‌تواند مناسب باشد. این ردیاب تناسب اندام بر اکسیژن خون نظارت دارد و باتری آن تا 2 هفته طول عمر دارد.

مزایا معایب
راحت، roomy form factor

ارزش خرید بالا

طول عمر باتری خوب

مجهز به بسیاری از حالت‌های تمرین

نظارت بر SPO2 24 ساعته

ویژگی‌های اسمارت واچ و برنامه‌های محدود

بندهای غیر قابل جدا شدن

سنسور ضربان قلب از بسیاری از تمرین‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

 

Fitbit Inspire 2: فیت بیت با قیمت مناسب

d 4 بهترین ردیاب تناسب اندام 2021 | شیائومی، گارمین، فیت بیت و غیره

Fitbit Inspire یک ردیاب آمادگی جسمانی، ردیاب بهداشتی و ردیاب خواب است. تمام این‌ها فقط با 100 دلار قابل دستیابی هستند.

این ردیاب تناسب اندام کوچک و سبک وزن بوده و دارای بندهای قابل جدا شدن است. همچنین قادر است نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمند را روی مچ دست شما نشان بدهد. این ردیاب تناسب اندام ممکن است کوچک باشد اما ویژگی ها و قابلیت‌های خوبی دارد. این دستگاه به GPS متصل، سنسور ضربان قلب و طول عمر باتری 10 روزه مجهز است.

این ردیاب تناسب اندام برخی قابلیت‌ها مانند هیستوری نوتیفیکیشن‌ها، ارتفاع سنج و صفحه نمایش بزرگ‌تر را برای رسیدن به قیمت 100 دلار حذف می‌کند. اگرچه شما نیازی به این‌ها ندارید. به علاوه این ردیاب با یک سال اشتراک Fitbit Premium عرضه می‌شود.

Fitbit Inspire 2 یک جایگزین ارزان‌تر برای شارژ 4 است. اما ارزش واقعی آن امکان استفاده رایگان یک ساله از اشتراک Premium Fitbit می‌باشد.

مزایا معایب
قیمت پایین

ساختار کوچک و سبک

آمادگی جسمانی و ردیابی خواب

اتصال GPS

طراحی متوسط

صفحه نمایش عالی نیست.

دکمه‌های جانبی ممکن است گاهی کار نکنند

 

Garmin Venu 2: بهترین اسمارت واچ فیتنس برای کاربران اندروید

بهترین ردیاب تناسب اندام 2021

Garmin Venu 2 نه تنها بهترین اسمارت واچ این کمپانی است که بهترین اسمارت واچ فیتنس هم هست که می‌توانید در حال حاضر آن را خریداری کنید. اگر شما یک کاربر اندروید هستید، Garmin Venu 2 شامل بسایری از پیشرفت‌های Venu و Vivoactive 4 می‌باشد.

ویژگی های جدید  Snapshot دستگاه Venu 2 بسیار مفید است. این دستگاه قادر است ظرف 2 دقیقه یک آمار کلی از وضعیت سلامتی مانند ضربان قلب، تغییرات ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، میزان تنفس و استرس را نشان بدهد. بعد از آن شما می‌توانید نتایج خود را در Garmin Connect مشاهده کنید و یک فایل PDF از آمار خود را برای به اشترک گذاشتن داشته باشید.

گارمین دقت PGS را نسبت به نسخه اصلی Venu ارتقا داده است. هر چند سنسور افزایش ضربان قلب هنوز به بهبود نیاز دارد. با این حال قادر به ارائه آمار دقیق و قابل اعتمادی از وضعیت فعلی قلب و سلامت شما است.

اگر Garmin Venu اصلی را دوست داشتید، Garmin Venu 2 هم می‌تواند برای شما کاربردی باشد. این دستگاه مجهز به بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید است و بسیاری از حالت‌های ردیابی سلامت موجود گارمین را بهبود می‌بخشد تا همه چیز به طول جامع‌تر پوشانده شود.

مزایا معایب
در دو اندازه مختلف ارائه می‌شود

مجهز به صفحه نمایش امولد

دقت GPS عالی

مناسب برای آمادگی جسمانی و ردیابی سلامت و خواب

ارائه یک آمار فوری از وضعیت سلامتی

فضای ذخیره سازی بیشتر برای موسیقی

 

طول عمر باتری می‌تواند کم و متغیر باشد.

داده‌های سنسور قلب می‌تواند ناهموار و درایا مشکل باشد.

قیمت بالا

 

اپل سری 6: بهترین ساعت هوشمند تناسب اندام برای کاربران اپل

f 2 بهترین ردیاب تناسب اندام 2021 | شیائومی، گارمین، فیت بیت و غیره

ساعت اپل سری 6 بهترین اسمارت واچی است که می‌توانید آن را خریداری کنید و یک ردیاب تناسب اندام عالی است. این ساعت برای نظارت بر قلب در مقایسه با سنسورهای قلب مبتنی بر مچ دست، بی نظیر است و عملکرد GPS هم در جای خود خوب است. ویژگی‌های برنامه ردیابی خواب این دستگاه بیش از حد بیسیک و اولیه است اما شما همیشه می‌توانید یک برنامه ردیاب خواب شخص ثالث روی این دستگاه نصب کنید.

اگر به دنبال یک چیز ارزان‌تر هستید که هنوز در اکوسیستم اپل باشد، اپل واچ SE را امتحان کنید. اپل واچ سری 6 یک پالس اکسیمتر، صفحه نمایش روشن تر و دو رنگ جید را اضافه کرده است. این گوشی هوشمند بهترین ساعت هوشمند پرچمدار اپل تا به امروز است.

مزایا معایب
طراحی پرمیوم و اکسسوری

صفحه نمایش بزرگ با قابلیت always-on

مانیتورینگ ضربان قلب

دقیق به همراه GPS کاملا قابل اعتماد

پشتیبانی برنامه بی نظیر

 

ردیابی خواب کاملا بیسیک و ابتدایی است.

طول عمر باتری می‌توانست بهتر باشد.

هیچ برنامه و پشتیبانی شخص ثالثی تاکنون وجود ندارد.

 

 

Fitbit Sense: دارای بیشترین آفر های فیت بیت پرایم

g 2 بهترین ردیاب تناسب اندام 2021 | شیائومی، گارمین، فیت بیت و غیره

Fitbit Sense می‌تواند یک ردیاب تناسب اندام کامل باشد. فاکتورهای اصلی در این دستگاه کاملا رعایت شده است. مانیتورینگ نظارت ضربان قلب با سنسور جدید فیت بیت PurePulse 2.0، GPS آن-برد کاملا دقیق، ردیاب خواب فوق العاده و طراحی پیشرفته از جمله این موارد است.

البته سنسورهای جدید EDA و SPO2 به خوبی کار نمی‌کنند. همین باعث شده است که این ردیاب به عنوان آخرین گزینه در لیست ما خودش را نشان بدهد. اما اگر نیازی به ECG، دماسنج پوست یا EDA ندارید، توصیه می‌کنید که فیت بیت ورسا 3 را بررسی کنید.

مزایا معایب
طراحی پرایم

بندهای قابل جایگزین ارتقا یافته

سنسورهای دقیق GPS و ضربان قلب

سنسورهای دماسنج پوست که اطلاعات مفیدی برای ما فراهم می‌کنند.

ردیاب دقیق خواب

6 روز طول عمر باتری

دکمه inductive بد

سنسورهای EDA و ECG نیاز به بهبود دارند.

سیستم عامل فیت بیت هنوز جای کار دارد.

Xiaomi Mi Watch Lite : ردیاب تناسب اندام ارزان با قابلیت های بیسیک

بهترین ردیاب تناسب اندام 2021

Xiaomi Mi Watch Lite: این ردیاب تناسب اندام ما را سوپرایز کرده است و نه اینکه از شیائومی ارائه یک ردیاب تناسب اندام بیسیک را انتظار نداشته باشیم بلکه ما انتظار نداشتیم که این ردیاب بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های ردیاب تناسب اندام را ارائه بدهد. شما در این ساعت شاهد GPS، یک سنسور ضربان قلب، تحلیل گر تمرینات ورزشی توسط Firstbeat، و 9 روز طول عمر باتری هستید.

نرم افزار روی دستگاه چندان عالی نیست و برنامه Xiaomi Wear هنوز جای کار دارد. اگر از این دو مورد چشم پوشی کنیم، Xiaomi Mi Watch Lite یک ردیاب تناسب اندام عالی است که می‌توانید با قیمت کمتر از 100 دلار خریداری کنید.

Xiaomi Mi Watch Lite یکی از ارازن‌ترین اسمارت واچ‌هایی است که می‌توانید خریداری کنید. این اسمارت واچ دارای GPS Onboard، سیستم نظارت بر ضربان قلب 24 ساعته و 11 حالت مختلف ردیابی ورزشی و یک صفحه نمایش شگفت انگیز است.

مزایا معایب
مقرون به صرفه

مجهز به مقدار زیادی دیتاهای تناسب اندام و پروفایل‌های ورزشی

مجهز به تحلیل گر تمرین از Firstbeat

طول عمر باتری 9 روزه

نظارت بر ضربان قلب

ویژگی‌های محدود اسمارت واچ

برنامه Xiaomi Wear هنوز جای کار دارد

 

این‌ها فهرست ما برای معرفی بهترین ردیاب‌های تناسب اندام هستند که می‌توانید با بودجه کم خریداری کنید. اما احتمالا شامل همه موارد نمی‌شود. آیتم های دیگری که احتمالا می‌توانیم به آن‌ها اضافه کنیم را به شکل یک فهرست تیتروار در ادامه آورده‌ایم. با ما همراه باشید.

Xiaomi Mi Watch:Xiaomi Mi Watch یکی از بهترین اسمارت واچ‌های ارزان قیمت برای تناسب اندام است که می‌توانید خریداری کنید. این ساعت تنها 99 یورو ارزش دارد. با این وجود فهرست خوبی از قابلیت های تناسب اندام و بهداشت را برای شما در نظر گرفته است. هر چند ما دوست داشتیم که این ساعت هوشمند سیستم عامل بهتری داشته و تجربه نرم افزاری بهتری به شما ارائه بدهد.

Garmin Vivosmart 4: گرمین اساسا تولید ردیاب‌های تناسب اندام را رها کرده است اما Garmin Vivosmart 4 آخرین نسخه از تولیدات این کمپانی است. با این حال این ردیاب تناسب اندام کمی از چیزی که ما دوست داشتیم، کوچک‌تر است.

Garmin Vivoactive 4 و  Garmin Venu: Garmin Venu 2: هر چند این ها تولیدات جدید گرمین نیستند اما Garmin Vivoactive 4 و  Garmin Venu هنوز هم دستگاه‌های ردیاب تناسب اندام قدرتمند و خوبی هستند. همه چیزهایی که شما در خصوص Vivoactive 3 و موسیقی دوست داشتید، در این دستگاه‌ها هم هستند. همچنین 3.5 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره موسیقی در این دو ردیاب تناسب اندام وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *